Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlajka bez znamení

16. 02. 2004
3
0
4434
Autor
drfaust

Motto:   Uprostřed slov "voják" je slovo "člověk" samo!

                            (Už jsme doma, LP Uprostřed slov)

                                                                 

                                                                  očce:)

                                                                 

 

 

Vlajka bez znamení

 

 

 

Zánětlivý déšť
             z jihu
přináší živé šílenství -

místo kde čas srůstá s bouří
- - obstoupilo mé oči
- svým tělem mne nutí k strachu

 

Zde osud
již není řeka
jen stín
a nelze se vyslovit
Je prázdná karta…


                        Přisadíš na prázdno?

                        Nebo se budeš modlit?

                        Nevstoupíš Neotevřeš Řeč jako Akt

 

Toto je nahá žena…

ta nejsvůdnější
čekala ve vždy
nikdy ti nebude patřit

Jen křídla z černého ptáka
natažena přes tvůj stěžeň
je napínání
syrové ticho
jež nenaplníš


Perchta
19. 03. 2004
Dát tip
smutek někdo volá prosebným hlasem "Lásko!" a ona se nedá ona je-ne

egil
25. 02. 2004
Dát tip
... and this card/whic ish blank/is something he carries on his back/Which I am forbidden to see. I do not find/the hangen Man. Fear death by water. :) ***

drfaust
25. 02. 2004
Dát tip
Jo přesně...! Mimochodem, mám pro tebe jednoho Zahradníčka... myslím, že by se ti mohl líbit.

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Tohle asi není špatná báseň, ale prostě mě neoslovila. Připadne mi až přebásněná nebo chtěně poetická. Nevím.

drfaust
18. 02. 2004
Dát tip
...a to jsem si teď uvědomil, že i ta prázdná karta je v Pustině.

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
Tak asi nevím přesně jak to myslíš... v to motto je citace a je tam uvedeno od koho... takže si nemyslím, že by na tom bylo něco závadného... název se také objevil v jednom jejich textu... ale ten text je o něčem jiném... Asi bych stál o to, vědět jak to myslíš...?

fíkus, co to tu děláš?

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
Tak ven s tím!:)

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
fauste, tys vůbec nečet, co chrobák napsal? On vůbec nemluvil o tvé básni, jedině a pouze o té kapele...;) To ty růžový brejle, já vím..;) k básničce se vrátím, ale asi se moc nechytám - moc už vlajkuješ, porád dokola...a nakonec tomu budete rozumět jen ty a očka..;) se vrátím...;)

Rowenna
16. 02. 2004
Dát tip
Tak tady - přestože se povětšinou u tvých děl příliš nechytám - tady smeknu. Krásná, krásná. Snad že tak vroucně milostně toužebná. :-)

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
Elyn: To je fakt zvláštní... on je v tom milostný motiv až druhotně... v prvním plánu je to o komunikaci.. o člověku sám v sobě... o nedostatku druhého... a co já vím... ale spíš v rovině Já-Ty, jako rovině lidské... lidství... ku příkladu ta nahá žena, která tam vystupuje čistý symbol a má víc denotátů... v mých očích... dívat se na to jako na milostný text, znamená ochudit se o tu hlavní rovinu... ale něco v tom je... Klíčem všeho je, že hraji s prázdnou kartou... ale o co, s kým, proč... v tom tedy máte svobodu myslet si cokoli... V jednu chvíli dokonce bych mohl i říct, že ta nahá žena je ta prázdná karta... A jinak prázdná karta = vlajka bez znamení! ...ale ta karta může bejt joker!:)

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
a ještě mohu dodat, že v jiném textu UJD stojí...: jako vlajka bez znamení motám se dokola rozlitá kaluž která nic nezmění... (přibližně)

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
faustíku, zadrž...:) Já jsem snad ani nechtěla vysvětlení a nepodezřívala jsem tě úplně z milostnýho motivu, snad jen, že společná řeč a společně zažité dělá pro vás oba tuhle věc srozumitelnější než nám ostatním..;) Nic víc... (ale dík :)

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
No tak já samozřejmě čerpám z toho, co prožívám... ale že by to třeba muselo být o tom komu to věnuji není jisté... já fabuluji ale i čerpám:)) Zažil jsem ledascos, ale jestli je mi z toho svět trochu srozumitelnější?:))) někdy se obávám, že ne... a to je v tom taky... Dyť já nic nevysvětlil... myslím, že zbylo dost místa na uchopení těch obrazů...:))) Hele a to si ještě vem, fakt... hrát s prázdnou kartou... to není totéž jako třeba s falešnou... to ještě těžší...

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
:) s tou prázdnou kartou, to je fakt..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru