Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Al-kakaj-dó

16. 02. 2004
5
4
11701
Autor
Noe1

Česko-slovenské Ak-taj-dó inspirované Papouchovým dílem \"Káně\"

Na Altaj i hadi

kakávají rádi.

 

Máju,

Páju,

Káju,

Jáju,

Áju z Hájů,

i ty Evy z Rájů

 

všetkých

pokakajů.


4 názory

Jonash
11. 02. 2013
Dát tip

šílené.. ;)


Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
no toto!!!...to mám číst tolik komentů kvůli jednomu bobku?! Ale jsouc poučena musím zapět ódu... je to sice šílený...ale na sto bodů ;-)))) teda tipů...by se mi to nerýmovalo, hohe :-))))

Noe1
13. 11. 2006
Dát tip
ty malá* archeoložko, tvé kutání mne potěšilo, posílám zpět úsměv :-D

malá*
13. 11. 2006
Dát tip
:))) teď jsem pod vrstvou prachu našla tenhle skvost. Moje krevní skupina, pobavilo :)))

Leclajr
03. 11. 2005
Dát tip
Tě nevim, Jájo Pájo, jsem zmaten..**

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
Lejcar: přehrabuješ se v odpadcích -))))))))))) díky archeologu :-)

Leclajr
03. 11. 2005
Dát tip
:-)) Já rád hledám pradávná a dávno zapomenutá díla.. Mohl bych vydat knihu: Archeologem snadno a rychle..:))**

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
:-)))) Vnukl si mi myšlenku. Tuhle pakárnu jsem psal, když jsem byl asi měsíc na Písmoni a jak vidíš, moc příznivou odezvu neměla. Předevčírem jsem opublikoval podobnou hříčku se slovy a bum ho přes 30 tipů a 3 výběry. Asi zkusím vytáhnout něco z popelnice – třeba zrovna tuhle tu - a uvidíme, co to udělá.

Leclajr
03. 11. 2005
Dát tip
Joo to udělej, jsem na to sám zvědav, jak to dopadne..!!

Noe1
11. 03. 2004
Dát tip
avi

Rowenna
11. 03. 2004
Dát tip
Tuším, že mě při čtení napadlo, že je to výborné. :-)

Noe1
11. 03. 2004
Dát tip
Rowena: děkuji, moc a navíc jsi na mé tváři vykouzlila :))))))))))) Připoměla si mi svou poznámkoumého amerického kamaráda který říkával: "Myslíííím že by možná asi bodlo nějaký píííívo"

Rowenna
11. 03. 2004
Dát tip
No to jsi měl rozumnéhotvého amerického kamaráda. :-) Myslím, že by asi bodlo píííívo. :-)

kakání
11. 03. 2004
Dát tip
nemohu si pomoci, ale přestože o kakání, chybí tomu ona špetka kakací přirozenosti. A přitom inspirovat se je tak snadné..

Noe1
11. 03. 2004
Dát tip
Hmmmm ... když to říka(ká)š,něco na tom bude. Neni to tím, že nemáš rád hadi? Nebo Altaj? Nebo -dó?

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Jo, téhle jsem si minule nevšimnul, taky výborná:)

Noe1
17. 02. 2004
Dát tip
néééé ... přeci na moři, se samou němou havětí, ještě že nám ON zavedl Internet, :))))))))))))

katugiro
17. 02. 2004
Dát tip
s_b: naopak, ještě jsem si nezvykl je číst... :)

papouch: ty seš zase určitě starej, opelichanej a ještě blbější. Co o mně víš ty ptáku? Jenom to že se mi nelíbila jedna básnička a že jsem si nechtěla nechat všechno líbit od té S(t)Bačky. Já se z toho můžu ještě dostat, ale co ty, chudinko? S_B: neraduj se, nevyhrálas, ale namlouvat si to můžeš. Floyd, MetB,Elyn: Díky Ostatní "diskutující": :-P

papouch
17. 02. 2004
Dát tip
očko.: a jak si jsi tak jistá, že to bylo na tebe? :-)))))))))) znáš to o tý huse?? potrefený?? :-)))))))))))))))) A starej a opelichanej jsem!! :-)))) A pak, zlatíčko, to že se ti nelíbí básnička se dává najevo jiným způsobem, než kategorickým imperativem "piš něco jinýho". Taktéž odsudek, že je to blbost je možná jen tvůj nepatrný názor, každopádně označit něco, co se ausgerechnet tobě nelíbí a spoustě jiným jo jako blbost svědčí o tvé nafoukanosti a přehnaném sebevědomíčku. A nakonec - že to zrovna tobě nedává smysl je jen a jen tvůj průser, spoustě ostatním lidem to smysl dává, víš... To, že něco nejsi schopna pochopit neznamená, že ti blbí jsou ostatní... Ale souhlasím s tebou, že se z toho ještě můžeš dostat. :-)))

MeTB
17. 02. 2004
Dát tip
Pimpollo: Ja mám hormon klidný, no a navíc mě to baví, reagovat na Tvůj typ lidí; lepší odvážné pískle jako Ty, než starý konzervativec. :-) Krásnoočko a Papouchu: Prosím prosím, nenadávejte si; dokud je to sranda, tak jo a OK, ale proč do toho tahat takové emoce? Dyť je to jenom jedna kritika. Krásnoočko: Nech ji vyhrát, když to potřebuje. To máš jako s tím panem Pyrrhou. :-) Katugiro: Dobře rozseknuto. :-) Tak a já jdu studovat. :-) Tom

park
17. 02. 2004
Dát tip
berušky................ 8o))))))

Noe1
17. 02. 2004
Dát tip
park: tak pěnkně mi dlouho nikdo neřekl :))))))))

park
17. 02. 2004
Dát tip
a jak je to možný? ...... žiješ v horské jeskyni? :))

zuzuzu
16. 02. 2004
Dát tip
nic moc novyho.... zpracování mě nebere

co to je za blbost, jaký ak-taj dó. To se mi vůbec nelíbí. A proč ta jména? To fak nedává žádnej smysl. Piš něco jinýho.

papouch
16. 02. 2004
Dát tip
miluju chudinky, co nemaj smysl pro humor...

papouch
16. 02. 2004
Dát tip
....ale jinak jsem netušil, že chudák jedno káně rozpoutá takovou - ééé - šlehačkovou bitvu, jenže né se šlehačkou... :-)))

Teda to tady ani nemůžu napsat, že je to cáklý? To mně teda dost prudí. Tak k čemu kritiky.

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
Krásnoočko: Ale můžeš ... akorát za formu si možná občas vykoleduješ nějakej elektronickej pohlavek. S_B: díky. Papouch: :-)))))))))) holt dodals kvalitní materiál, i když šlehačka to nebyla.

Já fakt nevím jak to někomu může dávat smysl. A co chceš specifikovat.... Páju, Káju, Máju ... stačí to takhle, nebo mám vyjmenovat všechny?

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
Kurňa, kašlete na to. Nestojí to za čas a spotřebovanou energii.

Mě se to nezdá, mě to ten smysl nedává, to beru. A s tím důvtipem sis to mohla nechat od cesty. Odkud si, že tam máte důftip?

Mě se to nezdá, mě to ten smysl nedává, to beru. A s tím důvtipem sis to mohla nechat od cesty. Odkud si, že tam máte důftip?

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
S_B: Jasně ... v tomhle máš pravdu, lépe to udělat hned. Ring volný, spam nevadí. Hlavně že neotravujem někoho dalšího. Mimochodem, vidělas její dílko?

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
?????

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
aha ... to nepatřilo mně, nebo mě :))))))))))

třeba znám, ale vyhnu se tomu místu obloukem, a vůbec nechceš se na mne vykašlat a radši si třebas něco uvařit? Víš, jestli to není z hladu. :))))))))))))))))))))

Zaprděnec
16. 02. 2004
Dát tip
Jo, boží, líbí se mi ...*

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
Krásno: to co předvádíš je vážně žrádlo. Vtipná, vtipná, vtipná. No nic, půjdu dělat něco rozumějšího.

Nee1: vtipný, vtipný, vtipný :((((((((((

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
:)) jáááá nechcíííí :))))) jéžíš, to je debata :)) a četl už chroust?:) Ten by koukal..;)

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
s_b + chroust: hehe:)) tak jo... to jako ten klid na lůžku ?:))

Elyn: no jo, na začátku ale já jen vyjádřila názor, že se mi nelíbí to al-kaj-dó. A nebyla jsem sama. chroustjazz: taky vtipný

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
krásnoočko: co? Já jsem ti něco řekla? he? Jsem mimoň..:)

Elyn: nejsi mimoň, ty nic, ale nelíbilo se to té StB, že jsem něco zkritizovala, tak to začalo, víš

Taková cenzura tu je normální? No potěš. Koho vyhazuješ?

StB:musí z netu, abys neměla pocit falešného vítězství :o(((((

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
Krásný oči: ona ta tvoje kritika, pravda, opravdu konstruktivní nebyla, ale snad se nic nemusí až tak hrotit.. no.. :) tak se usměj a něco hezkýho jdi napsat, no ne? :)

mir a lasku, kurna! podle myho nazoru je tahle basen ale porad lepsi nez polovina toho, co se tady na pismaku da objevit ... a taky mi pripomina Velike Halula 8-)

jen mi to prijde trosku lito, kdyz do sebe lidi na pismaku zase ryjou, i kdyz to treba muze byt dobrej zdroj zabavy... Krasnoocicko tady zrovna prisla, tak ji aspon dejte naky cas se trochu porozhlidnout, pochytit nakou pismackou netiketu, a neFLAMEujte kuli gramatice ;-) ("nestrilejte, vzdyt jsou tady lidi ...")

Lee
16. 02. 2004
Dát tip
blbůst jak ta Altaj plná .. ehm... šlehačky :o))

ty voe.-)))))))))))))))))))))

MeTB
16. 02. 2004
Dát tip
Zase se sice asi míchám do něčeho, co se mnou souvisí jen tak sotva a navíc nepřímo, ale je to tak lákavé, že si nemohu pomoci... :-) Upřímně, dílko mě nezaujalo tolik, jako diskuze pod ním. Pimpollo (SB) tu uplatňuje patent na rozum (a ten je možné patentovat snad jen lokálně v Austrálii, když si tam někde lidé můžou patentovat oheň :-) ) a Krásnooččina (připouštím, že opravdu nehodící se kritika) to hezky odstartovala. Jo a mimochodem, Pimpollo: někoho seřvat, že je debil, není ani tak složité a dokonce to není ani výhra, jako spíš ztráta času. Takže samožerství není úplně na místě, nevyhrálas´. :-) Krásnoočko: Z mého pohledu byla ta kritika fakt mimo - hájím jen Tvůj (a tím tedy současně i svůj a vůbec všech :-) ) právo na vlastní názor. Tak. A tipnu, protože i když mě nadhozená diskuse zaujala víc, dílko se mi libí - je vtipné a hravé. :-) Tom

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
S_B: s tchýní a S_B se nehádej, mají vždy pravdu ... a což teprve až budeš S_B a tchýně v jednom ... představa jak z horrrrrrou, brrrrrr MeTB: i se mnou to souvisí jen okrajově, mimochodem to dílko sám považuji za jedno ze slabších Al-taj-dó, nejraději maím asi Kra-dó, ale típek potěšil

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
S_B, naprosto v pohodě --- hezky jste to rozjely, co jsem tu nebyl. A s tou tchýní jsem zvědavej. Tak za 25 let se v Brně stavím a zeptám se :))))))))))

MeTB
16. 02. 2004
Dát tip
Pimpollo: Syntaktická chybka se zkrátka vloudí, stejně tak jako sémantická, *žeano*? (-: Máš úplnou pravdu. :-) Noe1: Juknu se na všechna ta *dó*, až jen budu mít trochu čas. Dobrá hororová představa, vskutku. ;-) Konbanwa, Tom

katugiro
16. 02. 2004
Dát tip
jsem se dostal na konec kritik a vážně už si nějak nevzpomínám, o čem bylo to dílo... ale asi něco akčního, když to spolklo tolik příspěvků, takže uznale pokyvuju hlavou... :) (+ FTB's right)

papouch
16. 02. 2004
Dát tip
bóóžinku ....... dyť je blbá!!! :-)))) Mlaďounká, blbounká a spolkla zeměkouli! :-))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru