Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovní hříčka

18. 02. 2004
8
0
8122
Autor
Danny

Večer. Uspěchaný večer velkoměsta. Na vlakovém nádraží se to hemží lidmi - všichni někam spěchají. Je tu však malá skupinka, která nikam nespěchá - hrstka mladých mužů v oblecích a kravatách, každý z nich drží v podpaždí kovovou konstrukci.

Jeden z nich, zřejmě jejich vůdce, nenápadně kývnul směrem k východu z nádraží. Všichni se ihned přesunuli tímto směrem, popadli své kovové konstrukce a jali se je stavět na zem. Vůdce otevřel kufr plný papírů. Kolem prošel policista na hlídce, ale neshledal nic podezřelého.

Co se bude dít? Co chystají tajemní muži? Nyní z kufru vytahují papíry - jsou to notové zápisy, jsou na nich vidět jednotlivé takty písně. Kovové konstrukce nejsou nic jiného než stojany na noty. Jejich vůdce vytahuje taktovku a celý hlouček mužů se uspořádá tak, aby na něj viděli. Lidé se dále nevšímavě hemží nádražní halou.

Dirigent poprvé mávnul a sbor začal zpívat. Slova písně jsou záhadná, v jakémsi neznámém jazyku. Hluboké tóny rezonují se zdíivem nádražní budovy, vysoké se sklem v oknech. Po několika slokách písně se náporem tónů budova hroutí! Lidé marně prchají z nádraží, všichni nalezli v sutinách smrt, včetně zpěváků.

Právě jste byli svědky sebevražedného tenoristického útoku.
maia
06. 03. 2004
Dát tip
Uzasne. *

Print
28. 02. 2004
Dát tip
*!

Toxman
20. 02. 2004
Dát tip
:o))*

Shellinka
20. 02. 2004
Dát tip
:) Tak to můžu. :))) **

cufktish
19. 02. 2004
Dát tip

Bacil
19. 02. 2004
Dát tip
:-)

Seregil
18. 02. 2004
Dát tip
Hustě... klub... mmchodem... kam na to chodíš?? :-))

Noe1
18. 02. 2004
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))))) Nádherrrrrrrrra. Blbůstka dle mého gusta *t

denizz
18. 02. 2004
Dát tip
fakt dobrý, pěknej nápad :o)*

Dero
18. 02. 2004
Dát tip
Škoda té kurzívy ... zmínil bych to jen tak mimochodem, bylo by to údernější ... jinak fajn. :o)

pozorovatel
18. 02. 2004
Dát tip
Pravda kratší=lepší.

pozorovatel: žádný = nejlepší ?)

katugiro
18. 02. 2004
Dát tip
vtip omš, leč zpracování top :) *

pozorovatel
18. 02. 2004
Dát tip
Pán pupenů: že bych to myslel matematicky? To bych si ale nedovolil napsat. Jen jsem souhlasil s Chroustem.

pozorovatel: každej názor se počítá :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru