Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mírně melancholická

19. 02. 2004
5
0
5093
Autor
Solitary

V chladném ránu

šedivým městem

kráčí osamělý chodec

a sní…

 

…o slunci,

kdy už je konečně spatří?

A hřeje?

 

Jak opustit ten stín?..

….a nebát se vzhlédnout..

 

…aby nebyl oslepen…


clovrdik
01. 09. 2004
Dát tip
ano ano, vskutku mírně melancholická ... tuhle, asi tak tejden zpátky, jsem šel brzo ráno venčit psa do lesoparku a, přestože byl srpen, tak ráno úplnej podzim, takový to zalejzavo ...; pak to zmizlo a bylo přes den vedro,ale to ráno ...; no nic, nějak se vykecávám, já jen, že jsem si na to vzpomněl, když jsem tu báseň četl :-)

sk8ergirl
16. 07. 2004
Dát tip
Nevím proč, ale nějak sem si už ze začátku vsugerovala, že ten chodec už slepý bude...ale když sem si v tom pak našla symboliku, která si myslím je pro každého čtenáře trošku jiná, protože de o to, jak to každej vezme, tak sem si řekla, že by to byla docela blbost... Určitě tip, protože sem se v tom našla...

Solitary
25. 06. 2004
Dát tip
Život je plný otázek, nemyslíš? :o)

Na mě moc otázek. A vystižný název, gratuluji.

Armand
21. 06. 2004
Dát tip
*

vesuvanka
20. 06. 2004
Dát tip
Pekna - libi se mi - tip

johanne
15. 06. 2004
Dát tip
docela dobré, ale konec to zkazil

Solitary
15. 06. 2004
Dát tip
Teď mi to taky tak připadá, bohužel, v tomhle smyslu se mi to nepodařilo vyjádřit tak, aby to neznělo jako klišé..

johanne
15. 06. 2004
Dát tip
hmmm, příště ;))

Solitary
27. 05. 2004
Dát tip
Fidunka: No, byla to má momentální nálada, při který má člověk najednou všeho a všech po krk tak, že by prodal všechno, jak to stojí a leží a odjel někam pryč.... :)

Solitary
27. 05. 2004
Dát tip
clovrdik: Já doufám, že ještě pořád dokážu rozeznat přeludy od skutečnosti :o) Jenže to si můžu myslet, i kdyby to pravda nebyla... Ale jestli chceš opravdu novodobýho Platóna - mrkni na Matrixe! :o)

Fidunka
26. 05. 2004
Dát tip
Nějakej hlubší smysl:)

clovrdik
25. 05. 2004
Dát tip
novodobej Mýtus o jeskyni ? :-))

Solitary
25. 05. 2004
Dát tip
Fidunka: To je možné. A cos tam hledala konkrétně? Abych věděla pro příště :o))

Fidunka
24. 05. 2004
Dát tip
Nějak v tom asi hledám to, co tam není...

Solitary
16. 05. 2004
Dát tip
..A já díky za kritiku, ani jsem nečekala, že sem někdo zbloudí. Tak nějak mě to v metru cestou do práce popadlo.... :)

Petr_Pan
16. 05. 2004
Dát tip
Solitary> Psát je přirozené a jsem rád, že ukazujš syrovou podobu psacího záchvatu - moc mne zaujal :-) Měj se pěkně :-)

Petr_Pan
14. 05. 2004
Dát tip
Wow - tak tohle se mi moc líbí a po symbolické stránce to pro mě má obrovskou hodnotu - dík za tohle dílko... Upřímný TIP + klub

Sunmoon
04. 03. 2004
Dát tip
jo...hezký je to... P.S.: nějak jsem zapomněla odeslat Ti avi, když jsem odpovídala na Tvou zajímavou kritiku u mého díla "S Tebou"...takže...je tam odpověď a doufám, že uspokojivá...

Solitary
27. 02. 2004
Dát tip
Ok-upraveno :))) myslela jsem, že už to nejde..

Yossarian
24. 02. 2004
Dát tip
tož upravím to, né? :o)

Yossarian
21. 02. 2004
Dát tip
proč proboha kategorie pohádka? slušelo by tomu něco jiného :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru