Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Georgia Scott - Černobyl

26. 02. 2004
4
0
2778
Autor
Evička

Ve světě známá, V Čechách téměř neznámá americká básnířka Georgia Scott, profesorka literatury na univerzitě v Gdaňsku, bude číst erotické verše ze své poslední sbírky The Penny Bride: - v sobotu 3. dubna ve 21.00 hod. ve Viole, Národní třída 7, Praha (www.divadloviola.cz) - v pondělí 5. dubna ve 20.00 hod. ve Výletné café bar, Letenské sady 32, Praha (www. alchemyprague.com) Její erotické verše vřele doporučuji!

Oddávali jsme se světlu,

seděli na balkónech a pozorovali

děti které se hrabaly v písku

 

Později večer,

jsme zaměnili horko za touhu.

Řekl jsi, že chutnám po soli.

 

Postupovali jsme od hlavy k ocasu

jako koně na letních pastvinách.

 

 

-----------------------------------------------

 

Chernobyl

 

We revelled in the light,

sat on balconies and watched

the children dig in sand.

 

Later that night,

we mistook the heat for passion.

You said I tasted of salt.

 

We went head to tail

like horses in summer pastures.


drfaust
31. 03. 2004
Dát tip
*!

Evička
01. 03. 2004
Dát tip
Jsou to hodně civilní verše s erotickým nábojem....na nic lepšího (i když jsem to probírala slovní spojení jedno za druhým...) jsem nepřišla. Po konzultaci s autorkou to případně upravím....zatím s tímto překladem asi hýbat nebudu.

Kareel
28. 02. 2004
Dát tip
"Postupovali jsme od hlavy k ocasu" zní zajímavě, ale asi to nebude přesně to, co autorka mínila. Slovo od slova dobré, teď by to chtělo přebásnit. (děti kutající a tak)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru