Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeč kamene

27. 02. 2004
25
0
8671
Autor
Seregil

Čajovna 23.2. LP 2004 Seděl jsem ve starém sklepení, které vytváří skvělou atmosféru mé oblíbené čajovny....

Můj zrak

se upíná ke kameni.

Ta tichost, tvrdost, síla.

Hovoří jazykem

věků a čaje.

Neznám ten jazyk.

Přesto chápu.

Myšlenku kamene.


Čumák
04. 07. 2006
Dát tip
moc pekne, takove az mysticke. *

Seregil: Z čehopak, prosimtebe? :)

Seregil
15. 07. 2004
Dát tip
Inu... nejdřív anonym a pak se vyloupneš ty... :)))

Tím TIPem přirozeně zahrnuji až nyní – bez tajemna Anonymity26 :)))

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
Anatol_Irhem... díky... víceméně jsem oněměl... :)

...pohlazení... Něco na těch sklepních čajovnách je.

To je první dílko, které od tebe čtu. Jestli jsou i ostatní tak vypovídající....tip pro tebe.

Seregil
28. 03. 2004
Dát tip
Díky kočko.... pomalu pročítej.. mám teho privela... a ne všechno je tak průstřelné...čitelné a cojávímještě... :-))

Seregil
25. 03. 2004
Dát tip
sleeping_beauty... Ech... nu dobrá.... když nenapíšeš nick, pak je těžký to nevzít osobně... i když mě to mělo napadnout... Hezkej den...

sleeping: mnu to já nemohu soudit jestli to dokázal podat i ostatním "nezavsěceným" nebo ne :)

3,5/5+T sleeping: já v té čajovně byl (kupodivu zorvna se Seregilem :)) - a můžu Ti říci že to ve mně vzbudilo přesně ty pocity jaké mělo. Je to asi o prožitku než o básni...a dokud nezažiješ, nepochopíš :) a tím řečeno vše...nádhera

Seregil
24. 03. 2004
Dát tip
sleeping_beauty... nemyslím, že by byla jen pro jednoho čtenáře... alespoň dle toho, co napsali jiní...

WiruZ
14. 03. 2004
Dát tip
fajn...t

VildaV
13. 03. 2004
Dát tip
Super! tip

Amanda
12. 03. 2004
Dát tip
Jo tak tahle je presne na me note !**************

Seregil
09. 03. 2004
Dát tip
Ten čaj tam hraje svou roli.. jinak díky Kolego.. maia... (**)

maia
07. 03. 2004
Dát tip
*

Kolega
05. 03. 2004
Dát tip
Vynechal bych 'a čaje' , nezapadá to tam, ale za celek určitě tip.

Simona
03. 03. 2004
Dát tip
zajímalo by mě, když s nimi mluvíš, co ti šeptají;o)*t

Seregil
03. 03. 2004
Dát tip
Drago .. Dík bramburek... také děkuji Elyn.. :*)) Don´t_worry... taky jsem skoro usínal Simona.. šeptaly dost tiše... čajové hraní na city..

Elyn
03. 03. 2004
Dát tip
:) čajové hraní na city - to je hezký :)

Simona
03. 03. 2004
Dát tip
;o)

Nemohu si pomoct, ale chtěla bych, aby na mne ten kámen promluvil, protože takhle to spíš uspává ...

Drago
02. 03. 2004
Dát tip
tahle se Ti moc povedla... znám ten pocit... já takle psal o dřevě :o) t.

Drago
02. 03. 2004
Dát tip
čtu to ještě jednou a dovoluju si klub :o)

bramburek
02. 03. 2004
Dát tip
Perfektní*T

Elyn
02. 03. 2004
Dát tip
:)

Hanca
01. 03. 2004
Dát tip
Jestli je mluvit jazykem věků otřelý výraz, tak do tohohle dílka se hodí a Sergile tenhle pocit musel být úžasný a já ti dávám TIP.

Seregil
01. 03. 2004
Dát tip
FAHIO.. myslím, že fantazie zde netřeba Vinki.. já si ten fanklub nevymyslel... i když ego zahřeje... :-) Maur.. :-)) Candy.. je to ve starém románském sklepě... a ta atmosféra tam dýchá ... vesuvanka... Krása v tichu, tichá krása... Abyss.. :-)) kawa... ?.. hovno_z_labuťe.. díky... Hanca.. ten pocit byl uchvacující... Všem díky...

kawa
29. 02. 2004
Dát tip
ech

hovno_z_labuťe + TIP

Candy
28. 02. 2004
Dát tip
Působí to na mě tak nějak zvláštně, ale příjemně,asi to bude tou atmosférou čajovny.Na mě kameny nepůsobí až tak tvrdě - snad jen navenek a když je jednou někdo rozbije, tak se nenávratně roztříští - tvrdost a křehkost v jednom,síla a jemnost.Celkově se mi líbí.Kameny - to je krása.

vesuvanka
28. 02. 2004
Dát tip
Miluji kameny, promlouva ke mne jejich ticha krasa. Basnicka me zaujala, davam tip.

Abyss
28. 02. 2004
Dát tip
ty jo ta je!! ( no tak sem tady chvilu nebyla a uz mas vlastni fanclub :) to je hezke :)..)

Dero
27. 02. 2004
Dát tip
To Ti závidím ... vážně. Je to hlubší, než se zdá ... ***

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
Tvoje jméno bude Petr... mi tak napadlo.. a je tam hodně vnitř..*

studanka
27. 02. 2004
Dát tip
I ty jeden grafomane...:-) líbí...

Seregil
27. 02. 2004
Dát tip
Je to ukryto Cannisho... neprozradím... je to tajemství toho kamene...

Barbar
27. 02. 2004
Dát tip
Dokud se tváříš že víš a mlčíš, je to dobrý..... BARBAR :-)))

Seregil
27. 02. 2004
Dát tip
sleeping_beauty.. No... čekal jsem, kdo se ozve.... Vím, že to má nedostatky... je to výlev pocitů vnesený do slov... Máš určitě pravdu v tom rytmu ... co se týká výběru slov... co se nezdá tobě, nemusí se nutně nezdát všem... Na každý pád díky za kritiku... Neberu to osobně... beru to jako věcnou připomínku, která mě může hnát vpřed... :-))

Rowenna
27. 02. 2004
Dát tip
Ale člověče, tahle se ti povedla. :-) Četla jsem před Růženkou. Aha, tak jí se to nezdá. :-) Čtu znovu. Opravdu se mi líbí. ***hovoří jazykem věků a čaje - tohle napsat o kameni, to je přece úžas. A já ho neznám. Nejslabší místo je ten první verš - to upínání zraku - to má Růženka pravdu. Ale celkově se mi opravdu pozdává. To víš, co člověk, to názor. Ale z toho, co jsem od tebe zatím četla, je to první, která mě hlouběji oslovila. Snad je to tím kamenem. :-)

Jeheheman
27. 02. 2004
Dát tip
seregil: Ha ha, hnát vpřed:)))) A kam až bys to tak chtěl dotáhnout??:))) Jinak dílko pvekné, takové tvoje, ale na mě moc statické:)

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
Rowi, dík za avi.. no, opravdu, co člověk, to názor - mně se tam líbí i to upínání se.. To je krásný slovo.. hledám oporu, porozumění, vkládám naděje, své představy... v kameni, do kamene...a čtu v něm upínat se, napínat se a je to napínavé.. a šmankote, si zase hraju :)

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
a ještě jedno avi...

Fouraix
27. 02. 2004
Dát tip
Klub****

Rowenna
27. 02. 2004
Dát tip
No - já jsem si to v souvislosti s tím čajem jako klišé příliš nevnímala, pravda. :-) No, víno někdy hovoří jazykem věků, to je pravda. :-)

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
Rowi, a co se toho nakecá po víně, to je na věky a věky :)) Chroust: nevím, jen o čaji, jestli je to to, co myslíš.

Seregil
27. 02. 2004
Dát tip
Díky všem za připomínky.... :-))

Vinki
27. 02. 2004
Dát tip
fanklub? to je skoro hruza :) cajik... + vse receno :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru