Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hádka

29. 02. 2004
3
0
3803
Autor
Candy

Už ani pláč nespraví

ten film, co právě v duši mé běží,

smutek a neštěstí

uvnitř se prolíná,

beznaděj hlavní roli má,

lítost a zlost zárověň

zaplňují myšlenky mé šedé,

mám chuť někoho potrestat,

ten někdo jsem vždycky ale jen já,

snad uklidnění dostaví se

a zloba rázem pomine,

sklíčené myšlenky duchem se souží,

soustřědit na nic se nedovedou,

co je to za nemoc, která je svazuje

a sílu jedné za druhou bere?

 

A tichý pláč slzami snad odplaví...

...ta slova jedovatá...


Simona
13. 03. 2004
Dát tip
Už nesmutni...jen žij;o)*t

Milly
04. 03. 2004
Dát tip
Candy, pořád se soudíš a já nevím, jak Ti pomoct :´-((((( Třeba: :-)))))))) ? (to je jako úsměv)

Candy
03. 03. 2004
Dát tip
Lancelott:Tak díky za tip, určitě si to přečtu...pěkně jsi je vytrhnul z originálu...

Candy
02. 03. 2004
Dát tip
Díky, to je krásný, jen to první: "Ty jsi ta jiskra, vždyť oheň už čeká...aby byl zapálen..." - já hádky nezačínám, ale prostě se v nich někdy vyskytnu a už se nejde vrátit (...i když ani já nejsem svatá, tak je vina i na mě...to přiznávám)

Lancelott
02. 03. 2004
Dát tip
Candy: a víš odkud jsou vytrženy tyhle věty? Jestli ne, s chutí doporučuji sehnat...je to Daniel Landa, konkrétně písnička "Valčík" ze stejnojmeného alba.

Hanca
01. 03. 2004
Dát tip
Co bych Ti na tohle napsala? Samý smutek a smutek, sportuj, bav se a pokus se netrápit, vím je to těžké, ale člověku po zklamáních nic jiného nezbývá. Buď hodně statečná.

Candy
01. 03. 2004
Dát tip
sleeping_beauty:za to avi se omlouvám, to je čistě moje neznalost - nevím totiž, jak označit více lidí a třeba jednoho vynechat...sice neznalost neomlouvá... Hanca:děkuju, ale občas to na mě prostě všechno dolehne, já vím - sice se může zdát, že je to až moc často, ale to spíš člověk většinou píše zrovna v takových ne zrovna veselých chvilkách, ale děkuju za radu a podporu...

Lancelott
01. 03. 2004
Dát tip
"Ty jsi ta jiskra, vždyť oheň už čeká...aby byl zapálen..." "Přikrej se závojem noci a vykroč...už nesmíš to odkládat...měsíc ti posvítí na cestu do našich řad..." Tak na tohle jsem si při tom vzpoměl...

_Grim
29. 02. 2004
Dát tip
odplaví...a pak nastane usmíření pěkná smutná...t

Candy
29. 02. 2004
Dát tip
Díky...to máš pravdu, usmíření nastane po krátký době, ale bolí to stejně( spíš mrzí a je líto),ale čas je mocný všelék...

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
Pěkné ... jen bych na ten pláč tolik nespoléhal ...

Mishulda
29. 02. 2004
Dát tip
Mně to připadá také nijaké:/ M.H

Candy
29. 02. 2004
Dát tip
Dero:vždyť já na pláč moc nespoléhám, jen na tu chvíli je prostě osvobozující už jen tím, že přes slzy nemůžu pořádně na nic myslet,ale nepomůžu - to já vím... Mishulda:možná to nijaký je, to záleží na každým.Já jsem to psala v určitý chvíli a pro mě to nijaký není (no aspoň ten pocit,po stránce slovní to posoudit sama nemůžu...to je mi jasný...,takže dík za názor..) Děkuju Cannisho,už snad líp zase je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru