Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*****!!!!!SOUTĚŽ!!!!!*****

05. 03. 2004
0
0
9062

Vyhlašuju soutěž o nejlepší HARLEKÝNKU!


Prostě napište harlekýnku, červenou knihovnu, večer pod lampou, cajdák, škvár. Musí to bejt PRÓZA!!!!!

Zvítězí dílo, který bude nejvíc stupidní a rozhodovat o tom budu já (a ještě maximálně dva porotci), takže si nemyslete, že nasbírárte tipy a vyhrajete.

Chci baronessy, hrabata, knížata, květinářky a švadleny, padouchy, sňatkový podvodníky, nešťastná úmrtí mizernejch manželů a odložený děti. Chci kýče, sentimentální příběhy a šťastný konce. Nechci parodie a vtipkování.

Tak do toho, mládeži! :-)))))

Jo, ještě, nepište mi to moc dlouhý, máte limit dvě stránky. A uzávěrka je 31. března, ať na to máte dost času, je to těžký :-)

Těším se! :-)))))

Až se vám podaří něco sesmolit, pošlete mi avízo!

Žíně
17. 03. 2004
Dát tip
A budeme si moci všechna přihlášená dílka přečíst někde pohromadě? Třeba v nějakém spešl klubu?

Fidunka: Já se nezlobim, raduju se, to neni poznat? :-))))) Ultramarine: Nemáš ve mně důvěru? :-)

Fidunka
08. 03. 2004
Dát tip
No, nebyl tam žádnej smajl, takže není:)

Aha, tak to se omlouvám, já křičela vykřičníkama :-)))))

Morney
08. 03. 2004
Dát tip
Pišta: tak tak :)

Ultramarine
08. 03. 2004
Dát tip
ale jo mám.. jenom přibliž: bude to restaurace nebo nějakej Mekáč... já abych začal uvažovat co si mám vzít na sebe ;ODDDDDDDD (já totiž stoprocentně napíšu to nejhorší... :o)

restaurace, mekáče nesnášim!

No to jsem taky zvědavá, jestli bude někdo lepší, já bych ale s radostí to její dílo zařadila i tady :-)

Ultramarine
07. 03. 2004
Dát tip
aha čekanka vybere podnik.. no nevím jestli chci vyhrát ;ODDDD

Ultramarine
07. 03. 2004
Dát tip
bojím se že bych k sobě ztratil úctu kdybych to napsal.. no ještě uvidíme.. asi něco sesmolím při hodinách fyziky :o)) P.S. ceny pro vítěze? :oDD

Času je dost, ale do ničeho se nepouštím, než bude známa cena... :-)

Morney
07. 03. 2004
Dát tip
to je zoufalost, nechápu, proč vám jde o cenu ? Což takhle napsat něco, jen proto, že chci zkusit, jestli náhodou právě já nebudu ten jediný ze všech ? Pro ten pocit být nejlepší, i když v tomhle případě spíš asi nejhorší ? Kam to spějeme, lidičky. Všechno přeci není o penězích a majetku, ne ? Promiňte, ale nemohla jsem si pomoct. Čekanko, dobrej nápad, ale tohle není zrovna můj šálek čaje, takže nevím nevím. A ke všemu měsíc je na mě dost šibeniční termín. Tak snad jindy. :)) Všem přeji úspěšnou ruku při psaní !

Ale Morney, nech nám trochu tej přízemnosti !!!! Připomněla´s mi výrok božského Káji, že peníze nejsou všechno, ještě máme zlato a cenné papíry....

OK, cena bude v tomto případě stejná jako na Liteře. Vítěze pozvu na večeři. Datum a čas si vybere vítěz sám, já zvolim podnik. Může se to pojmout i kolektivně. A Rebeko, já myslim, že to je specifikovaný dost...no dobře, specifikujmež

Já nevím - má vůbec cenu snažit se napsat opravdu "originál" harlekýnku? Já myslím, že ne. Vždyť těch sraček vychází i tak víc, než je zdrávo!

Jo, Reb - a to Tvoje dílko, to bylo míněno ouplně vážně, že jo :o))

II: No já myslim, že má, protože já se o to pokoušim už několik let a prostě to nedokážu. A tak vim, jak je to těžký a jsem zvědavá na to, kolik lidí to zvládne :-)

A proč se o to pokoušíš? Chceš se tím živit nebo co? Ne, nemá to cenu. Bazíruju si na tom! :o))

kdybych to uměla, tak se tim klidně živit budu, koukni, co taková Javořická vydala knížek a jak to báby kupujou! A, kurva, proč nám to kazíš?????

Já? Kazit? O čem to mluvíš?

o tom, že zase organizuješ a rozhoduješ, co má cenu a co ne, co je a co neni správný. Kazíš mi radost a legraci. Nesnášim tě!

Ale no táááák! Přece snad mohu vyjádřit svůj názor, ne? Dobře, už mlčím. Celestýnu tedy přihlašovat nebudu.

prezentuj si svoje názory jako svoje názory, proti tomu nic nenamítám, na to má každej právo, ale ty ty svoje názory prezentuješ jako normu

Neprezentuju. To jenom tak vypadá :o)))

jo tak to jo :-)))))

Morney
07. 03. 2004
Dát tip
Pišta: No jo no :o))

Morney
07. 03. 2004
Dát tip
avi Pišta

Tak obsáhlou odpověď jsem si snad ani nezasloužil, Morney.....

Fidunka
07. 03. 2004
Dát tip
Holka, ty ses rozjela...:)))) Já má ještě v živé paměti nějaké útržky z Lanczovek, tak zkusím cosi sesmolit dohromady z těch útržků:) Nepůvodní, ale osobitý!:)

No skvělý!!!!! Koukám, že ta soutěž tu má nějakej malej ohlas!!!!!

Fidunka
07. 03. 2004
Dát tip
Klid, nebuď hned naštvaná, já se vážně o něco dobrovolně pokusím:) I bez vidiny nějakého poháru (či večeře).. (teda jestli budu mít dost času ty Lanczovky vyhrabat:) Nezlob se, jen ve mně tahle výzva skutečně podnítila tenhle nápad..

Baronessy, hrabata, knížata, květinářky a švadleny, padouchy, sňatkový podvodníky, nešťastná úmrtí mizernejch manželů a odložený děti na dvou stranách ? To bude hutný drama....

No, tak piš, piš, ať seš povolnější :-)))

Copak harlekýnka není horor? :-O

pozorovatel
06. 03. 2004
Dát tip
Harlekýn je italská komediální postava; chytrý sluha, který dokáže získat lásku kolombíny, napálit pána a ošálit své druhy. Ha! A Harlekýnka teda bude nejspíš ta jeho kolombína. Ha! A to jsem asi někde jinde, což? Něco takovýho jsem ještě nepsal a ani nechtěl psát. Asi to zkusim.

no, já chtěla. Nedokázala jsem to :-)

Tímto chci požádat Rebeccu13 a Elyanne, aby se staly spoluporotkyněmi :-)

pohár

nech se překvapit :-)

A helemese - že bych přihlásil Celestýnu? :o)))

Chroust: Seš srab a hledáš výmluvy :-))))) II: TZentokrát budu přísnější, Celestýna má do harlekýnky daleko :-)))

jojo, čekám.....

Nemá do harlekýnky daleko - cožpak nevíš, že harlekýnek je několik řad? Ty hodně romantické a cudné, ty erotické, ty s napětím atd. Ta moje je erotická s napětím :o)))

No jasně, že vim, spousta řad, taky takový ty Buffy, zabíječka upírů a tak :-)))))

Tak vidíš!

To nénííí!!!!!!!!

Jak to?

no ty sis smazal čáru mezi horrorem a harlekýnkou!!!!! :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru