Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O křídlech

17. 08. 2000
1
0
2690
Autor
Sadaf

Chtěl bych ti napsat o křídlech co kdysi já jsem měl, létal dost vysoko a neviděl, že jinde je má role. Já stoupal stále výš a výš. Ty čekalas mě dole. Letím a letím - už nestoupám snad mělo by se klesat? A pro své jenom " JA´ JA´ JA´ " Já zapomněl jsem klesat. Co se mnou? Když nahoře, kde stačí jenom snění? Tvé oči upřeny jsou k obloze a čekáš rozednění.
Cavalera
21. 05. 2001
Dát tip
uff ... tohle je síla .... tip ....

PetrViP
08. 04. 2001
Dát tip
tohle mi nesedí:( jsi lepší na ty krátké formy;-)

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Sadaf, ach, ja rozumiem...druhá strofa a jej posledné verše sú výborné...človek stúpa a stúpa a stráca pôdu pod nohami práve keď si myslí, že ju nachádza...a ťažko sa mu pozerá nadol, keď si lieta vo výškach...výškach, ktoré sú často výškami sebectva...obsahovo skvelé...aj keď možno neoučesané, ale ja sa pri kritike formou neriadim, sledujem pocity...

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Souhlas s Adelanem. Možná bych dal v první sloce : létal jsem dost vysoko. Takhle by myšlenky lépe navazovaly (nenechej si ode mě do toho kecat, stejně básničkám nerozumím).

Vio
29. 08. 2000
Dát tip
Viz. Adelan + Když nahoře, kde stačí jenom snění? mi nějak nesedí

Adelan
21. 08. 2000
Dát tip
Tam rychle šup na zem...Docela dobrý, jen se mi nelíbí v té druhé sloce 2x slovo klesat, chtělo by to nějak obejít.

papouch
21. 08. 2000
Dát tip
čéče nějaký divný ... rozháraný, neučesaný... myšlenka slabá, forma žádná...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru