Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chudokrevnost

17. 08. 2000
3
1
4481
Autor
Sadaf

Spíš kravina....

Létal mi po bytě komár sed si sem, tam, tady. A naráz dolétal. Umřel asi. Hlady.

1 názor

damaxy
08. 11. 2008
Dát tip
neverím,že hlady, u nás komár zomrie väčšinou tragicky ...

PetrViP
08. 04. 2001
Dát tip
k pousmání...

Cavalera
11. 01. 2001
Dát tip
Myslím, že ten komár byl nemocný a to duševně. Kdyby to nebyl úplnej vůl, vysál by přece Tebe! A on jen jak magor narážel do zdí ... ... a doprdele .... připomělo mi to, jak se někdo a třeba i všichni někdy, ale spíš jen někdo pachtí za nějakou sukní a pořád za jinou, až nakonec zůstane sám, protože už všechny co ho měly rády vystřídal a všechny opustil a teď už není, žádná pro něj. Nemusí to být ani ženská, člověk někdy poletuje sem a tam a pořád mu není něco dost po chuti a najednou už není kam zaletět ... kuwa, taková to byla kravina a já z ní dostal depku ... je to kravina je to kravina je to kravina je to kravina do prčic nezabírá No asi není ..

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Tak tuhle si pamatuju z Řípu, krásně tam tehdy sedla. Dneska jsem ale nebyl tak unavenej jako tam, takže si tu krásu líp užívám. Superr.

PS
16. 10. 2000
Dát tip
Bambi... :o))) Ale jinak to ruší celkové uspořádání, takže na to radši zapomenu. On to má Sadaf fakt promakané. :o)

Bambulka
10. 10. 2000
Dát tip
hlady se mu před očima zatmělo a pak už to komáří Bzzzz doznělo... :-)))

PS
06. 10. 2000
Dát tip
Chudokrevnost teda rozhodně není chudokrevná. :o) Sadafe, já mezeru v přednesu vyjadřuju prázdným řádkem (což jsi učinil), líp to asi napsat nejde.

Miroslawek
04. 10. 2000
Dát tip
Mlask.

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
Je pravda, že tady psané to nevyzní, ale přednesené je to dobré :-)) Za umřel asi by asi fakt neměla být tečka a ty pomlky mezi sem tam tady bych nějak graficky naznačil

Sadaf
30. 09. 2000
Dát tip
to je právě ten problém napsaného a předneseného. Ta tečka za hlady je tam jako takové ukončení celého až teprve pochvíli přednášející pronese do ticha - hlady.... Jinak díky aměj se :-))))

u3nos
23. 08. 2000
Dát tip
Na kravinky Tě užije... :o))) však Ty taky jednou dolétáš, as :o))))

Sadaf
23. 08. 2000
Dát tip
Jasně že dolétám, doufám ale, že to hlady nebude!! Díky:)))

papouch
21. 08. 2000
Dát tip
Čéče parrráda !! Morgenšternovina jak vyšitá. Já bych tam ale místo "asi" dal "as", získalo by to na komické patetičnosti, a za "Hlady" bych dal tři tečky. :-) Bod.

Arri
19. 08. 2000
Dát tip
Ti komáři u mně doma neu mřou hlady. Ale pádnou rukou...chudáci...

Olí
18. 08. 2000
Dát tip
Nepatří to "asi" k "hlady"? Ty přece víš určitě, že umřel. A jinak - dneska večer to budu pomstychtivě recitovat svým domácím komárům.

Sadaf
18. 08. 2000
Dát tip
Třeba neumřel, asi. Třeba jenom usnul.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru