Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejistota

17. 08. 2000
1
0
2514
Autor
Sadaf

To mi tak jednou napadlo.....

Spíš, co se ti asi právě promítá v tvém kině? V tvé hlavě? Ale???? Usmíváš se! Jsem to já, kdo hraje ve tvém filmu?!? Nebo mám tiše odejít a být tím co Černý Petr zbyl mu!!
Šminka
02. 01. 2001
Dát tip
já tě čtu. Sice se spožděním, neb jsem o tvé existenci nevěděla, ale moc ráda :-)

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
v kine Tvojej hlavy nedočkavo sedím čakám čo nám bude Sadaf v mysli premietať Už áno, hráš v mojich filmoch...Ty vieš...:o)

racek
01. 12. 2000
Dát tip
Napis mi basen na holou kuzi A potom trhej me jak ze zahonu ruzi.

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Možná na konec bych místo dvou vykřičníků dal dva otazníky. Nevadí. Básnička je zase skvělá (rytmus a tak). Je vidět, že už se psaním zabýváš hodně dlouho. Nad nedostatkem čtenářů nezoufej, co bych měl říkat já.

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Ja to ctu :=))) Mas aspon trochu radost ??? :=))) A souhlasim s Jikem ohledne toho zarazovani do Blbustek, coz uz sem ti ostatne napsala do nejake kritiky.

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
Víš JiKo, já ti tak nějak mám problém, kam svoje věcičky zařazovat, tak to peru pod blbosti... Jinak díky za PMČ:-)))

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
Paráda! Až na závěr kde asi má být otazník ne? PMČ /Přesně Můj Čaj (kafe nepiju:-) )/ PS: myslím, že dost dílek bys neměl zařazovat jako blbůstky, protože třeba tohle blbůstka není. Aspoň jako ostatní bych to dal

Sadaf
25. 08. 2000
Dát tip
Nevim, jestli to mysliš vážně s tím esem, pakliže ano tak dík. Ale stejně to nikdo nečte....o)))))

O.S.to6
25. 08. 2000
Dát tip
Sady, :o)) , kašli na to, to ti, co si to nepřečetli, by měli litovat ... :o) A Tobě holt musí stačit, že se to líbí mně !

O.S.to6
21. 08. 2000
Dát tip
Sadafe, ty máš v rukou jen samá esa !! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru