Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Raduzuv let do Tokia

09. 03. 2004
1
0
4266
Autor
Movsar

 

Raduz vstal, vykloktal si ústa plodovou vodou, políbil ještě polospící ženu a nasál z otevřeného okna vůni jara. Na patře ještě pachuť tělesné šťávy a v nose opojná vůně čerstvě přišlého období byly po ránu těmi správnými ingrediencemi posilující injekce lásky.

„Raduzi kam jdeš“ probudila se napůl konečně i jeho žena. „Letím do Tokia točit reklamu na mléko“ odvětil ve dveřích Raduz. „Tak dobře“ popohnala jej žena. Za chvíli přijde Papájový Olin a Raduz se s ním nemusí potkat.

 


t!!!!

Movsar
11. 03. 2004
Dát tip
elyn: tady jsi ve světě, kde plodová voda je plodovou vodou.

Elyn
11. 03. 2004
Dát tip
možná bych měla mít radost, že v tom případě je vše na svém místě, ovšem - spíše mě to děsí...

pampelin
10. 03. 2004
Dát tip
Papájový Olin:))

katugiro
09. 03. 2004
Dát tip
unikají mi dobové - snídaňové (ce)reálie... :)

fakt plodovou, jo ?) je to takový - polovičatý :)

Elyn
09. 03. 2004
Dát tip
:) tentokrát i mně... pokud ovšem "plodová voda" není obdobou reklamy - jen člověčí verze..

Kolega
09. 03. 2004
Dát tip
Střípek jen.. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru