Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlastně proč?!?

19. 08. 2000
1
0
3903
Autor
Sadaf

No, úvaha...spíš spleen a stín... Na duši...hlavně

Každý ráno mi největší potíže dělá vměstnat mozek do hlavy.Když se mi to podaří (nepodaří) začne být daleko větším problémem oddělit právě uplynulé, krásné sny od drsné přítomnosti a hlavně budoucnosti. To se sice také málokdy podaří, nicméně je to taková první známka probuzení. A pak cigáro. Nebo dvě. Kafe ani ne, nejsem závislák. Na tom kafi, teda. Vlastně někdy ani na životě. Pak teprve otvírám oči. Na stropě neustále hrají ten samý film a jeho reprízy už člověka nedokážou ani nudit. Tělu se nechce, duši se musí.V koupelně další cígo a studenou vodou šokovat organismus. Snídaně? K čemu. Žaludek mi přes držku dát nemůže, protože nemá ruce. A zase cigareta. To mi řekněte, jak to tělo dokáže žít z kouře?? No, oběd - sem tam nějakej, aby teda jó ten bachor neměl až tak hlasitý projevy. A zase kouř. Odpoledne se již zdraví s večerem a mě tak trochu uniká smysl všeho. Večer na pivo, pak domů, televize, koupelna, cigáro, snad lahvový, televize, cigáro, co je v lednici?? Nic! Takže cigáro, televize.... .....a pomalý propad do snů, nadějí, víry ev. elánu. A ráno zase mozek do hlavy... A cigáro... Vlastně proč?????? P.S. To je ale blbost, co?
upřímná
28. 09. 2002
Dát tip
Me to jako blbost nepride, kdyz vymazu ten aklohol, zila jsem tak tri roky... a snad uz nikdy nebudu, doufam.

cloviecik_3
13. 03. 2001
Dát tip
jo zaludek jo ale tohle je fskt dobra basen, i kdyz polemizovat se smym tvrzenim bude urcite snazit kde kdo

Šminka
02. 01. 2001
Dát tip
jsem nekuřák, ale jinak vím :-(

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
A večer sa posadíš k počítaču a stráviš pri ňom celú noc a zabudneš na cigarety, smútok a do srdca si nasadíš strom...už je to dnes lepšie ?? :o)

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Skvělý spojení : Žaludek mi přes držku dát nemůže, protože nemá ruce.

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
Víš, JiKo, takhle mimo sem furt, akorát to na mě někdy prostě víc dolehne...

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
No já bych to zařadil do indispozice. Si byl nějak mimo ne? V takových chvílích si vzpomenu na pavoučka. 100krát mu někdo potrhá síť a on začne vždy znovu a znovu od začátku budovat novou. Tak se vzchop!

O.S.to6
17. 09. 2000
Dát tip
...to se mas, ze Ti na strope promitaji filmy, to ani nemusis do kina... takove pekne realisticke bahinko si tu vylicil, ale to bych musel nevedet o te jiskre ve Tvych ocich, abych Ti uveril, ze to vsechno nemyslis uplne vazne.. :o))

Skorpil
25. 08. 2000
Dát tip
neblazni cece, ja to prozivam stejne, asi mozna vice jim nez ty, ale koukej se na to trochu jinak, nerikej, ze se ani trosku netesis na pokec tady, to bys' me natocil, fakt. nesmish si to tak nechat pripoustet k telu a dusi a nehul tolik, i kdyz ja nejsem ten pravej, kdo by ti v tom mel kazat, protoze taky jako fabrika :-)) jede se dal...

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
..a bude hůůůř!!!!!:o)))

Sadaf
25. 08. 2000
Dát tip
Skorpil: To víš že se těším, dyk už jsme to probrali!!!!! kalinka: Nebo líp????o))))

Sadaf
25. 08. 2000
Dát tip
viz.výše...

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
Něco každopádně bude! I když tu nebudem my. To je uklidňující, ne?!:O) Ať se těšíš, nebo bojíš, něco bude! Moje mantra loňského roku, aby bylo aspoň kvůli něčemu ráno otevřít oči:O)))

Rastin
20. 08. 2000
Dát tip
No jo ... to mi připomíná Tři sestry: Život je takovej a jinej nebude, než-li mý tělo platnosti pozbude.

Jákob
20. 08. 2000
Dát tip
Brrrrr čoveče to nééé

Arri
19. 08. 2000
Dát tip
Ty brrrďo...no to je pěkná depka....:o((

Sadaf
19. 08. 2000
Dát tip
Snad to bude zejtra lepČí!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru