Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Patentní držič tvarů

19. 03. 2004
4
0
1746
Autor
Gerzon

"Oblíkni se konečně, jdeme na Modiglianiho," řekla včera má lepší polovička.
Šli jsme na Hrad, ale božský Amadeo se nekonal. Zklamáni jsme vklouzli do Lobkovického paláce, že nás utěší výstava historického spodního prádla.
"Pojď," lákala mě zase, "bude tam i mužský!"

Popravdě řečeno, bylo - dvě košile a dvoje spoďáry. A jedna vitrínka, ve které se krčila páska na knír, obouruční kartáč na vlasy a šle.
Jinak to bylo o ženském spodním prádle, jak jinak. A to bylo dobře, protože co ty naše prabáby na sebe navlékaly, bylo moc hezké, vyšívané, kraječkované a tak. Snadno jsem si představil, jaké to bylo, když z toho vyklouzly ...

Ale, proč o tom píšu? No přece kvůli staré prádelkové češtině! Dámy prominou, ale objevil jsem nový svět. Pánové, vy víte, jaký je rozdíl mezi živůtkem, šněrovačkou a korzetem. Já už ano, heč.
No, a teď to přijde. Víte, jak se jmenovali předchůdci podprsenky? Že ne, tak sledujte:

Náprsní šněrovačka
Poprsní živůtek
Podprsenkový živůtek
Patentní držič tvarů (ten je obzvláště vypečený)
Náprsní držadlo
Prsospinka
Prsník vídeňský
Živůtek spodní
Živůtek se šněrovačkou

 

No, a to je vše.

 


Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
:-)))) tohle je prostě kouzelný tip

Chenoa
24. 03. 2004
Dát tip
:)))) tip

Simona
20. 03. 2004
Dát tip
To jsem opravdu neveděla, zase jsi mě pobavil;o))*t

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
náprsní držadlo :)) to je taky vypečené :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru