Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dovolená od Fišera

25. 03. 2004
1
0
2684
Autor
SilverArrow

Tak po vytrvalém tlaku na mou osobu, jsem podlehl a rozhodl jsem se zkomponovat další dílečko vymikající se běžné poezii. Proč jsem tak skoupý na svá slova ptají se oni? Do každého dílka totiž dávám kus sebe, takže je zde nebezpečí, že bych se mohl časem rozplynout v moři slov...

Hádala se matka s dcerou,

kam letos na dovolenou pojedou.

...,že si koupí automobil a do prdele zajedou!!!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

******

 A že vás mám rád tagje tu další bonus(tzv. absolutní vtip), od nejlepšího a nejupocenějšího komika pod sluncem Kletra Pivotného, s thematikou dovolená. Ja vím, že to všichni znáte, ale nebyl by to Kletr, aby se alespoň nepokusil uplést z hovna bič.

 

Tedy taxe věci mají: tři chlapečci( John, Udo a Fero ) ve škole si vyprávějí kamže to vlastně pojedou v létě na dovolenou....

 

První říká-my dhoma mluovime englicky, tagže phojedeme do Jú Es EJ!

 

Druhý NATO-my domma mmluvime njemecchy takše pojedeme do Reichu!

 

A třetí-my doma mluvíme sprostě takže pojedu do - - - - - -

 

...............cha, chá zase sem vás dostal jsem jediný, jedinečný, genitální!!!

 


maia
26. 03. 2004
Dát tip
:-)))) si exot!

SilverArrow
26. 03. 2004
Dát tip
Maio jen maly dotaz: jak to myslis?

maia
26. 03. 2004
Dát tip
Tak ako som to povedala. :-) Je na tom nieco nezrozumitelne? Len pre tvoju informaciu, nenadavam ti. :-))

Jeheheman
25. 03. 2004
Dát tip
...ale tak dá se to přešíst:))))

JiKo
25. 03. 2004
Dát tip
eeee?

sidonia
25. 03. 2004
Dát tip
hehe:)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru