Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

28. 03. 2004
1
0
4713
Autor
Repulsion

 

A mrdal, a mrdal, a mrdal jen

A mrdal a mrdal za mrzký yen

Mrdán byl, mrdán byl, do zadečku

Vojel ho autobus Japonečků

Mrdali, mrdali českýho Kubu

Jeden z nich naplnil i jeho hubu

Domrdán byl, domrdán, zůstal tam ležet

Japonci museli už zase běžet

Rozmrdaná prdel byla samá krev

Když musel na velkou řval jako lev

Až se mu zahojí zas bude mrdat

Penízky je třeba vydělávat


sk8ergirl
02. 08. 2004
Dát tip
No, je to dost hrozný...

johanne
12. 05. 2004
Dát tip
to je fakt nápaditý :o :p stačil první řádek a letmý pohled dál

Repulsion
11. 05. 2004
Dát tip
Náhodou je to velmi závažné dílo se sociální tématikou - kolik takových tady najdete, ha? Každý se tu jen nimrá ve svém vlastním nitru eventuálně opěvuje krásy přírody či vzdychá nad nějakou tou lásku, tu a tam někdo nadává "na celej svět" - což je jen obdoba toho nimrání se ve vlastním nitru - ale tohle a o konkrétním, skutečném problému. Ale pravda je, že slovíčko mrdat se mi móóóc líbí. Děkuji všem za návštěvu a názor. Repulsion se dává poroučet.

maia
11. 05. 2004
Dát tip
Aha, takze mrdat je nieco ako slovenske trtkat. :-)) No, mozno, keby si viac trtkal, tak necitis potrebu o tom pisat. :-) Je fakt, ze si ma pobavil.

Noe1
30. 03. 2004
Dát tip
Jasně, provokace ... ale jako text je to lepší než 80% středního proudu ... fuckt to tak je. Jen ten poslední řádek nějak ujel :))))

Dero
28. 03. 2004
Dát tip
Velmi slabé. Podle mne se pomalu nejedná ani o literární dílo ... chceš jen provokovat.

elfka_Sea
28. 03. 2004
Dát tip
no nápad fajn, ....ale ta realizace, to je jak úpadek civilizace!!!!

maia
28. 03. 2004
Dát tip
;-) Tolko si mrdal, az si to domrdal.

Heartless
28. 03. 2004
Dát tip
Heh... to vyjadreni je docela hruza... asi mas oblibene slovicko mrdat:) Snad jako nejakej punkovej text by se to uplatnilo, ale jinak je to nic moc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru