Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dožínky

23. 08. 2000
4
0
6688
Autor
Vio

Rozorala jsi mou duši jako rolníci podzimní pole Zasila jsi, ale nesklidíš (... nemůže opustit mé tělo) V jizvách nic se nerodí Kromě bolesti a tu jsem sklidil já Bohatá úroda (Dožínky letošního léta)
Vio
30. 08. 2000
Dát tip
Míwo: no, budu se muset asi podívat na svůj bicykl a udělat generálku :-)))

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
takze.. jsi ji udelal stastnou.. ?) jen aby ji to vydrzelo pres zimu..) pres to ze neversovane neumim.. libi..)

Mahoney
29. 08. 2000
Dát tip
Brabl: úderné! *

Miroslawek
29. 08. 2000
Dát tip
Bicykl Rozpíchala jsi mou duši na krásném závodním kole Zašila jsi, ale nespravíš (... nemůže napustit mé kolo) V ráfcích nic se netočí řetěz zachřestí lanko jsem zřídil já Podivná nehoda (po bicyklu mém je veta)

Tynic
24. 08. 2000
Dát tip
Pěkné metafory...jen je trochu stkrýt ! A taky nemám rád slovo bolest...určitě by šlo nahradit několika jinými řádky...

Vio
24. 08. 2000
Dát tip
Tynic: je to zcela záměrně jednoznačné a bolest je krásně úderné slovo

Brablenec_P
24. 08. 2000
Dát tip
Úderné?

Merle
23. 08. 2000
Dát tip
dobré... BTW: pokud bolest sklidíš, aspoň ti na poli nebude zahnívat...

Miroslawek
23. 08. 2000
Dát tip
Jóva, Ty se v tom svém bolu krásně rochníš a pitváš. Hlavně si pamatuj, každý svého štěstí strůjcem, tak nikoho neobviňuj.

Lee
23. 08. 2000
Dát tip
Hm...

Klárka
23. 08. 2000
Dát tip
toto zpracování znamená riskovat, že to budou čtenáři číst nikoli jako báseň, ale jako osobní výpověď, u čtenářů písmáckých to platí tuplem

Anonym
23. 08. 2000
Dát tip
ty jo, to je dobry s tu jizvou a bolesti ... fakt dobry ... Ska'la

Brablenec_P
23. 08. 2000
Dát tip
Jů, to se mi vážně líbilo. A ani z toho nemám depku. Supr. Díky.

Vio
23. 08. 2000
Dát tip
Klárko: v téměř každé mé básni je aspoň kousek osobní výpovědi díky všem

Klárka
23. 08. 2000
Dát tip
Vio: To je zřejmé... já jen, že jsme ráno mluvili o tvých jiných básních, že jsou to básně a že je nemám brát tak doslovně... tak jsem chtěla poznamenat, že občas se tomu (při tomto stylu psaní) nejde ubránit - a když tedy stojíš o hlubší kritiku... měla by to být především báseň? Možná se pletu. Já sama mezi básní a osobní výpovědí cítím rozdíl. Osobní výpovědi si kritizovat nenechávám :-)

Ber
23. 08. 2000
Dát tip
nevím co napsat ,četla jsem to asi třikrát ,ale pocit nedokážu vyjádřit

Vio
23. 08. 2000
Dát tip
Králko: ale to přece je báseň!!! Nebo snad myslíš, že ne?

Klárka
23. 08. 2000
Dát tip
jsem přesvědčená, že to je mnohem víc báseň, než osobní výpověď, ale jenom to už šeptám, mohlo by to znít jako neúcta k osobním výpovědím a tak to není, nejsem sto se vyjádřit. Ale tu báseň už konečně otipuji, protože... 1) líbí se mi závorkové zpracovánínevedlejších sdělení 2) líbí se mi asociační práce od podzimu k létu 3) osobně v tom cítím maličko jízlivosti, ale to jen já, ostatní asi ne, v těch druhých dvou verších 4) jizvy, co pozůstatky po ranách.... opakování "neúrody" pro toho, kdo sel, trvání na bolesti, byť hojené, trýzeň, ale nadlehčená dupnutím.... jenže já jsem čtenář, co čte hodně "posvém"

Adelan
23. 08. 2000
Dát tip
Vio, trefil ses mi do nálady. Je to moc pěkný..., krátký, sdělný, výstižný...máš u mě tip ;-)

O.S.to6
23. 08. 2000
Dát tip
Násilníku, taky se mi líbí závorky, i to mimo. :o)

Anitram
23. 08. 2000
Dát tip
Krásné zasazení do obrazu, moc mi to ladí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru