Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po ránu se nejvíce plíce zapotí

02. 03. 2004
1
0
2683
Autor
slonovina2

Po ránu se nejvíce plíce zapotí

 

Je to prapodivný katechismus. Jít do kůlny a rýpat do dřeva. Než se člověk rozhodne, tedy ujistí

se jídlem, chutí, že to snese, musí absolvovat základní rituál.

 

Stlačit vzduch vycházející z útrob na bod mrazu. Venku je tedy většinou zima, protože chodit s nožem kolem chalupy v létě,

to by mohl každý z nás rovnou odletět a nevracet se na místo účinku. To jistě chápete. Tak úplně to nejde.

 Je otázkou, jak na tuto proceduru bude reagovat soused, když se vykloní z okna a míří si to rovnou k vám. Říci mu, kamaráde, úplněk poskytuje liškám úkryt, je holý nesmysl. Jak tedy tvořit?

 

Dle návodu na zadní straně (Té malé!!) si každý z nás může představit, jak na to!

 

1)   Manželka musí jíst koprovku, aby kaše byla k světu.

2)   Dítě se nesmí drbat na pravém stehně, jelikož by se mohlo stát sebe středným.

3)   Pokouše-li Vás zebra ze ZOO, je nutné zaujmout kladné stanovisko k výskytu zvěře.

4)   Jste-li zklamán svou životní situací po křtu, neberte to vážně.

5)   Vně okenic je dobré míti alobal, ale nikoli tlustší, než poslední píseň z radia.

6)   Zájezdní hostinec je většinou na kolečkách. Proto domů nedojede.

7)   ………………………………………………………………..

Ono se to řekne, klekni si na lopatky a utvoř sousoší. Ale kde hledat inspiraci? Ztráta naděje je největší hřích, proto bych se nebál mračen ze západu. Rýpu do dřeva a děti mají radost v pískovišti. Slunce vzejde nad mraky, piškoty zvlhlé z mlází vysuší. Je hezky na světě.

Nikdo netuší, jak dlouho. Tedy dle návodu stavím slova za sebe, tvořím v rozkoši košík plný ovoce, plodů moře, souše.

Piji vodu. Umělec je světlo na lampě. Můra usíná si proto bez pískotu.

Je…………………………………………………………………
Sihája
03. 04. 2004
Dát tip
Osvěžující!!!!!!!!!!!! Jinak nemám co bych dodala. Děkuji.

JiKo
01. 04. 2004
Dát tip
není nad velké miniatury

Elyn
01. 04. 2004
Dát tip
:) mně se ty tvoje miniatury líbí :) i když tahle je taková delší... a když klekneš na lopatky, děti v pískovišti bábovky uplácají stejně, proto stojí za to žít.

Elyn
01. 04. 2004
Dát tip
co ty na to?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru