Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez tebe to vadí

24. 08. 2000
1
0
4607
Autor
Sadaf

....to je tak, když mi někdo,někdy chybí....

...a o dálkách ti budu vyprávět co možná končí obzorem a milovat se budem na loukách a nebudem jíst příborem. o cestách ti budu vyprávět odkud vedou. A kam. Koho na nich potkávám, kdo mi co dal a co komu dám. o lesích, o nebi i o řekách jichž voda v létě chladí. A hledat tě všude, kde jen jsi? Vždyť bez tebe - to vadí!
Katčenka
11. 04. 2003
Dát tip
joooo! Super!!! tip. Pripadam si fakt trapne,kdyz ti vzdycky pisu jen dve nebo tri slova (jedno z nich je tip :) ale myslim,ze nejsem clovek,ktery by tebe mohl kritizovat...

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Dobré, nesouhlasím s tím zakazováním, stejně, to, co si zakážeš nakonec uděláš (možná i v horší formě než normálně). Jen bych možná vyměnil kategorii - vůbec na tobě je zajímavý, že skoro všechno dáváš do blbůstek, ale dost tvých věcí má velkou hloubku, za kterou by se ani "profesionálové" nemuseli stydět.

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Sadafe i ja mela obdobi, kdy jsem si snazila "zakazat" lasku a pak jsem prisla na to, ze to velka hovadina. Laska bud je nebo neni. A to kdyz konci nejaky silny citovy vztah urcite boli, ale bylo by skoda kvuli tomu odzvonit lasce. Nemyslis ???

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
Já jsem nemyslel nezávislost konzumní ale spíše nezávislost jako takovou. S tím zařazováním do kategorii jsem ti před chvíli psal někde v avízech tak, že jenom: viz:avíza...

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
..že tě přerušuju Sadafe ... :-)) a nebudem jíst příborem. - to je verš z trochu jiného světa ne? Nezapadá do logiky textu. Na to abys vyjádřil "konzumní nezávislost" by to chtělo to trochu rozšířit ne jen použít příbor. Jinak bych to dal do lyrických, protože to není špatné !

Sadaf
26. 08. 2000
Dát tip
Málem protože sem nechtěl dál a nesmysl???? Kolem a kolem , nesmysl je všechnoo)))))))

Sadaf
26. 08. 2000
Dát tip
To je sice fakt, ale proč chtít být zklamán??? Dá se to překousnout, dá. Ale pak je to chvíli takový smutný.... A vůbec....

Sadaf
26. 08. 2000
Dát tip
Ano, aby se porušovali... Já už jich porušil moc a tak si myslim, že mám vybráno na hodně dlouho dopředu...

Sadaf
26. 08. 2000
Dát tip
Jasně, že nekončí obzorem... (ale to si nech pro sebe!!!) Jak jinak...dík:o))))

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
seděl sám, panáček v koutku nikým nehledán a čekal až se v bezčasí tlukotu jeho srdce citem nehodným kazit jmény do jásotu roztančí Smím prosit? už nečekané:o))) díky, Saddáfku:O)

Sadaf
25. 08. 2000
Dát tip
Ač jsem si po rozvodu zakázal se ještě zamilovat, tak se mi to málem povedlo... No a tahle věc mi u toho napadla...

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
proč jen málem?:o) Bobečky nebo nesmysl?

Adelan
25. 08. 2000
Dát tip
Básnička krásná...a tamto? Zakazovat si můžeš co chceš, ale když to příjde...a vlastně proč nepřijímat od života krásný věci, i když třeba nebudou trvat věčně...

Vio
25. 08. 2000
Dát tip
Není nutno, aby bylo přímo veselo... :-) Zákazy jsou od toho, aby se porušovaly!!!

O.S.to6
25. 08. 2000
Dát tip
možná obzorem nekončí.. :o) jinak uňo ňuňo !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru