Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hajtútú

04. 04. 2004
6
0
11655
Autor
Craerassy

Za trest pro ty dva, co mi tak ošklivě říkají!:-))

Chrobáci

za prací

zašli a našli

na šli visí

gentelman

gen tele man

volný překlad

práci mám

Chroust línej

chroust dlí nej

jasná lež

viróza chroustí vir

chroustóza

Pofouká

Fou kouká

po Fou kala majka

mikmikmik

Se nestarej

v seně starej

chrousto rej

hraje jazz

chrr sto

chroustů

odnes´ jez

chroustojez


Kryton
01. 05. 2004
Dát tip
hmm... hehmmm... hehehehmmm... hehehe... hehehehehHAHAHAHA :o)))))))))))) ehm... coze? :o)

dismorphia
19. 04. 2004
Dát tip
gen tele man :))))) ale chroust také pobavil: "pár let mlácení klackem a něco z tebe bude.." :))

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Chaaaaa....tušila jsem to!!! Tak a čubrníš, jak ti roste konkurence, cooo????:-)))

Craerassy
17. 04. 2004
Dát tip
Jéééé...moc díky!! Hned hodím avi chroustovi, ať zá vidí:-)))))

Plicnik
15. 04. 2004
Dát tip
jejky, to je kritik... Chroust línej chroust dlí nej doufám, že se mistr neurazí, ale nejdřív jsem myslela, že to napsal chroust jako sebeironii (nečetla jsem prolog!) a náhle koukám... wooooooooooooooow - velikánský tai-*

Craerassy
09. 04. 2004
Dát tip
Di, tohle je spíš recese, ale to Ty víš...já jsem z toho blázen taky:-))) A děkuji tady za Tvé návštěvy. Moc mě to potěšilo, protože jsem Tě už dlouho neviděla.:-)

Diana
07. 04. 2004
Dát tip
To jsem blázen...:-)

Amen...

Craerassy
05. 04. 2004
Dát tip
A až zhřešíš, budeš v háji.:-)))

alim
05. 04. 2004
Dát tip
no treba az a podruhy precteni budu vedet vic....:-))

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
No dobrá, Fou..tak začnu s tím doučováním později, no...hele, ale na to, že o hajtútú nemám ani páru, to zase není úplně nejhorší...budu se dál v tomto směru rozvíjet..samozřejmě na Tobě a chroustovi, jste mi věčnou inspirací..:-)))))

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Ježíši, mnichu...Ty už jsi jednou nohou v pekle..:-))))

Fou_
04. 04. 2004
Dát tip
už jsem ti to s tím "t" jednou říkala :))) ano - o skutečném hajtútú nemáš opravdu ani páru :)))))))))))) snad nad hrncem...

Ale druhou v ráji...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Hele, rejpálku jeden, s mým jménem si to zkusil chroust a podváděl. Já přeci nemůžu psát ódu na sebe, to by bylo divné.:-))

Ha, povýšil jsem na rejpálka. Inu, Bože, vidíš to? Ona mě prostě svádí k tomu, tak co mám dělat? ---------- Jasně, sto otčenášů, rozumím. A deset by nešlo? ------------ Nešlo, ale za pokus mi to stálo...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Vyřiď mu, že neumím ani jeden. Ale můžu zkusit: Andělíčku, můj strážníčku Koleda, koleda Vánoce, Vánoce přicházejí a Vilém peče housky a málo mě má ráááád:-)))))

A hody, hody doprovody Nebo Sex je náš, dělá dobře mě i tobě...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
HA! A za to, že mnich myslí na sex nebude potrestán??:-)))

Moment, Raško, to je dodatek k tvým výčtům 'úvodek'. Je dodatek a žádný dotek, přeci jsem kněz...

angelik
04. 04. 2004
Dát tip
skvělé to je:)a i v tuto noční hodinu mě to baví*

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Jéé..díky, že jsi přišla...chroust si koledoval, on mi totiž škaredě říká, tak to má za to.:-)))

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Potom třeba svádět kněze dovede ho Raška k něze:-)))

Něžné... hlavně ne běžné možná i sněžné malinko hlavinky naklonit tak ještě blíž a blíř až... potom taky a pak už nikdy

blíř... to je góól...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Jaképak nikdy víc?? Nastavit rty i líc svléknout i kněžský háv a potom Pán buď zdráv:-)))

Proč nikdy? Bůh mě uvidí a vtom přestanu být knězem. Takže už žádné svádění, Raško...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Nemohu nesvádět jako ty nemůžeš nebýt knězem nemohu podvádět a ty nechceš být sveden....?:-))

Sveden samozřejmě chci být, ale Bohem k nadhledu a souznění s vírou Raškou sveden? Aby pak vše nebylo fraškou z Havlových dramat...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Bůh chce mít svého hříšníka proto koukej podlehnout pak odříkáš modlitby za povahu neřestnou:-)))

Za tvou neřest se budu modlit, aby tě ďábel pustil za svých tenat Není příliš pozdě? Třeba by z tebe byla fajn jeptiška a pak... třeba... Matka představená Vím, o čem píši Žiji v ženském klášteře...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
Ty zvíře!:-))) Někdo, kdo žije v ženském klášteře tu o morálce káže???? Prý chová se tak počestně a hřeší jak doktor Blažej:-))))

Kdybys byla jeptiškou, budu tě mít jak na dlani a později i v nich A Blažeje prodáme...

Fou_
04. 04. 2004
Dát tip
talent? ta lentilka, co spíše strakou se zdá? ale jo, není to špatné, ale s tím doučováním si trošku fandíš, krasavice! :))))))))))))))

Dero
04. 04. 2004
Dát tip
Haháá ... tak jeden trestovní tip taky přidám. :o))))) ***

Lee
04. 04. 2004
Dát tip

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
T* Další vzpomínka na Morgensterna?

Elyn
03. 04. 2004
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Elyn
03. 04. 2004
Dát tip
gen tele man :)))) zabije tě :))))))))))))))))))

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Nezabije, on jen střílí slepejma.:-)))

Elyn
03. 04. 2004
Dát tip
ale vidí dobře!!! :)))))))))))

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
avi

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Cha...tak smím malým "t"..? Tak jo, trdlíku.....já vím, že jsem talent, a protože cítíš, jak Tě ohrožuji svou genialitou, musíš mít aspoň malou výhradu, to je jasný. Ale počkej...za chvilku přijdeš a budeš prosit o hodiny doučování..:-))))

Chroustova radost je nadevše. On chroust je dobře tajdózní. Zkus to udělat se svým jménem a vylámeš si jazyk i se zubama, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru