Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moc

04. 04. 2004
2
0
1572
Autor
zvedavec

Moc

  

 

20 minút po tom,

 

čo môj jazyk po nočnej pauze (ako prvú) okúsil odpornú chuť  raňajšej kávy ... jej účinky zasiahli môj mozog. Zvonka. Vlnami nádeje, radosti a šťastia, „nastalo svetlo“, „otvorili sa mi oči“, „už skutočne vidím svet“ a skvie sa v nových, zásadne len svetlých farbách.

 

Chémia, dodaná obyčajnou kávou ... optimizmus je slovo, ktoré žijem, svet je miesto možností, nádeje a krásy. Sily.

 

 

A mozog – zároveň i spotrebiteľ látok, ktoré samoobslužne vytvára moje vlastné telo, jeho individuálne bunky.

A ak sa rozhodnú: „Nebudem slúžiť“?  Alebo len nebudú vládať?

 

Človek, chvíľami tak sebaistý,  pyšný ...

 

Vydaný(á) napospas ešte i častiam, ktoré ho (ma) tvoria.
guy
08. 04. 2004
Dát tip
já už v poslední době moc nevolím ... nějak si nemůžu vybrat ... a vládnout? - no, někdy jsem rád, že zvládnu sám sebe ... :-)

zvedavec
07. 04. 2004
Dát tip
guy: Aj teraz chodíme vládnuť ... občas voliť ... ;-) a iní si s nami robia, čo oni chcú Barbar: ja si to tiež myslím. Aj keď sa mi zase prílišná sebaistota bez uvedomenia si niektorých vecí zdá byť opovážlivou. Vieš koľko zaručene nevyliečiteľných chorôb by som mala mať?napr. výrastky na prstoch - od reumy, mala som ich v mladosti, dnes nemám - napriek tvrdeniam lekárky

guy
06. 04. 2004
Dát tip
Připomnělo mi to staré časy, kdy všechna moc u nás byla v rukách lidu ... Vstali jsem a šli jsme vládnout ... s kávou i bez kávy ... :-))

Barbar
04. 04. 2004
Dát tip
Nkdy snaha nestačí stačí někdy víra BARBAR

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru