Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nábožná

06. 04. 2004
4
0
3144
Autor
anae

 

                   podvol se její síle

                        ženská něha

                        jsou mimikry

                    nábožně pojímajíc

                      jeho oddanost

                           v extázi

            požírání vlastní nesmrtelnosti   


j_i_r_i_k
12. 05. 2004
Dát tip
Tak po čem muži tajně touží? Zvláštní, dodnes jsem si myslel, že každý je jiný, někdo na něhu, někdo ne, že dokonce v rámci jednoho muže to záleží na momentální náladě, okolnostech... Ale když tvrdíš opak...

anae
12. 05. 2004
Dát tip
proto to píšu, nejsou to definitivní soudy, jen provokuju k přemýšlení o vztazích :-))

j_i_r_i_k
12. 05. 2004
Dát tip
"jen provokuju" - proč mám pocit, že tohle je to, co Tě žene ke psaní? Prostě jen provokovat...

anae
12. 05. 2004
Dát tip
..tak ... chci přimět! :-) (máš špatný den? :-) )

j_i_r_i_k
12. 05. 2004
Dát tip
Ani ne :)... A omlouvám se, znějí-li má slova příliš útočně, třeba... jsem slabý muž...

ostrov
26. 04. 2004
Dát tip
:)))

Marky2
07. 04. 2004
Dát tip
Mě to jako nesmysl nepřijde, vůbec....naopak, skvělá myšlenka...teda jestli jsem to pochopila stejně, jak to anae psal/a...t*

Seregil
06. 04. 2004
Dát tip
Hmmm... jen si mručím do vousů... fakt povedené...

Elyn
06. 04. 2004
Dát tip
no, jo :) dobrá, berem... i když je to drobet kruté dílo..;))

anae
06. 04. 2004
Dát tip
Ne, to není kruté, to je jen obnažená realita - po čem muži tajně touží, ale ženy si většinou nepřipouštějí! Kudlanka, Xena, Lara....sexy dominátorky! :-)

Marthin
06. 04. 2004
Dát tip
Sakra, sakra, to musím dát někomu přečíst..:-)

WiruZ
06. 04. 2004
Dát tip
nevim proc docetl jsem to...a hned me napadlo... bubaci detem....ptakovina...ale proste me to napadlo....heh..nevim moc mi to nereklo.

pozorovatel
06. 04. 2004
Dát tip
Přijde mi to jako nesmysl. No, možná jsem jen neporozumněl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru