Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty jsi teplá?

08. 04. 2004
10
0
9354
Autor
JiKo

"Ty jsi teplá?", zeptal se Jan.
"Jasně, jsem teplá. Co je na tom, dneska to už můžu říct veřejně.", suverénně odvětila jakoby se nechumelilo.
"No to ano", připustil Jan, "asi máš pravdu, já byl vychováván trošku v puritánském stylu, tak mě taková věc snadno překvapí."
"Půjdeš blíž?", dodal.
"Aha, tak pán je překvapenej, ale reaguje rychle", řekla posměšně, "Jenže já fakt nemám zájem. Tvý přemlouvání na mě prostě neplatí. Kam půjdu záleží jen na mě a trochu na té druhé", dodala s šibalským úsměvem.
"Teplá, teplá, teplá...", Jan si pohrával těmi slůvky v duchu a současně přemýšlel, jak ji dostat víc k východu.
Vsadil se s kolegy, že v pátek vyjde jeho úsudek z pondělka na sto procent. Dokonce svou neomylnost občas veřejně dával najevo, ne nahlas, jen ve skrytu mezi řádky. Působil sebejistě, když mluvil k lidem. Dnes ale cítil, že ona má navrch a kdyby se to snažil zakrývat, za pár dní pravda stejně vyjde najevo. To se mu už dlouho nestalo a ještě o sobě mluví tak otevřeně.
"Madam teplá", uchechtl se uvnitř.
Zkusím poslední pokus: "Půjdeš víc k východu?", zopakoval naléhavě svou prosbu.
"Nechce se mi, prší tam - já déšť nerada a navíc je tam ona" odvětila suše.
Cítil, že musí s pravdou ven a naučeně začal s přiznáním: "Milí televizní diváci, teplá fronta, jejíž přechod přes naše území jsme předpokládali v pondělí se podsunula za pásem vyššího tlaku směrem na Polsko. Chladnější jaro nám tedy vydrží ještě pár dní. Jan Zákopčaník, Česká televize."
JiKo
30. 05. 2006
Dát tip
jistěže potěší :-) v podstatě jde jen o poměr čtenář - líbí / nelíbí a tam na čase nezáleží; leda u děl které nějak reflektují svou dobu

Lakrov
30. 05. 2006
Dát tip
Vtipné (bez ironie), veselé, překvapivé. A o počasí, takže oddechově téma :-) Konečně se taky dočtu něčeho, co nekonči smrtí. Po těch letech už Tě TiP asi ani nepotěší.

Alojs
09. 01. 2005
Dát tip
dobra myslenka, trochec horsi forma, ale to se da vzhledem k originalite a pointe odpustit.

JiKo
09. 01. 2005
Dát tip
Dík :)

Arien
28. 07. 2004
Dát tip
ale jo, jde to a je tam český jméno!

Dotek
22. 04. 2004
Dát tip
Začátku mi to přišlo trošku trapné, ale o to líp jsem se na konci zasmál. A doufám, že i o to šlo :-) Rozhodně T*

Musela jsem si to precist 2 x, abych to pochopila. Jinak je to pekne. Ctive. Jen tak dale. :]

Lasy
10. 04. 2004
Dát tip
teda, docela jsi mne dostal . . . Lasy

Katrinka
10. 04. 2004
Dát tip
Vyrazils mi dech.

Jóóóó!

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
Ne. Nechci vypadat trapně...

sicco
09. 04. 2004
Dát tip
no trošinku trapný, trošinku vtipný, dle libosti umě spíš ten první případ

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
sicco: řeknu ti jednu velkou pravdu: Každá sranda je trapná. Věř mi. Ještě že máme smysl pro humor. Každopádně dík za tvou mentální sílu, žes to dočet do konce ))

sicco
09. 04. 2004
Dát tip
hehe teď si mě dostala

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
No vidíš a ještě tě dorazím do kolen když napíšu že sem chlap :-)

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
No vidíš a ještě tě dorazím do kolen když napíšu že sem chlap :-)

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
...hmm a dvojtej ))

sicco
09. 04. 2004
Dát tip
no vidíš čtu jiko a mám z tebe Japonku no není ten mozek sjupr věc

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
Ano ano to jsem já JiKo Ono, manželka Lenonova ;-)

pozorovatel
09. 04. 2004
Dát tip
Nepobavilo. Každá sranda neni trapná. Trapnej je hlavně nepovedenej vtip.

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
pozorovatel: myslím, že nemáš srandu teda pravdu )) Veškerá sranda je založena na faktu že někdo se někomu směje za to že se mu něco stalo. Položím li to filozoficky zdali je morální někomu se za cokoliv smát dospěju k závěru že ne a proto: Sranda je trapná :)

pozorovatel
09. 04. 2004
Dát tip
Nemusím se smát jen někomu, ale také něčemu či sám sobě. Sranda může vzniknout i zcela spontánně bez zjevných příčin. Smějeme se tomu, co nám přijde i např. nezvyklé. Sranda není jen a pouze o smání se druhým.

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
ok beru: zkus mi říct nějaký vtip (bez lidí)

fungus2
08. 04. 2004
Dát tip
Povedné. TIP

už to tu bylo(Labus & Kaiser) teplý franta de blíží ze severu ;) ale omáčka docela čtivá

Lee
08. 04. 2004
Dát tip
mírná fronta srandy...

Rowenna
08. 04. 2004
Dát tip
**

JiKo
08. 04. 2004
Dát tip
sleeping_b: samo že myslíš interpunkci přímých vět. Z toho jsem byl nešťastný, nemáš nějaký rozumný odkaz kde se to lze znovu naučit? To víš my déle ze školy ... (do 30ti je to blbost, po 30ti skleroza) von_Tiko: tak to já od těch pánů neznám :-) Lucky: napadlo mě to při včerejším čtení jedné básně tady která začínala slovem "Teplá" :-)

JiKo
08. 04. 2004
Dát tip
Rebeka: snad jelenice ne? :-) btw to není nic proti jednomu komentáři pod touto věcí na liteřře :-)

Kytiii
08. 04. 2004
Dát tip
dobrý.. dobrý... a dobrý je za tři :o) T

maia
07. 04. 2004
Dát tip
Ha ha. :-)

machal
07. 04. 2004
Dát tip
dobrě - skvělej závěr Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru