Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství tvého srdce

11. 04. 2004
7
3
5028
Autor
Noe1

Říkáš, že Tě vlastně neznám.

Hodně o tobě vím,

ale nemám prý ani šajn

o tvém srdci.

 

Nabrousím skalpel.

Roztrhnu tričko.

Pak konečně poznám

i Tvoje srdce.


3 názory

Marcela.K.
15. 02. 2008
Dát tip
nemusíš :-) stačí říct a ukážu ti ho, mám ho na dlani :-)

*muhehehehe, konečně něco podle gusta mého:))

Dědouch
13. 04. 2004
Dát tip
obávám se, žes napsal píčovinu

Noe1
13. 04. 2004
Dát tip
Všichni: :)))) úlet, vím, ale radost jsem si udělal. Inspirovalo mne představemí Krytové sekce divadla Orfeus Radima Vašinky "Vrať mi moje játra". Nádherná morbiditka, absurditka. Doporučuju pražským i přespolním. Najdete snadno na netu. A dík za reakce. Aerotik: v minulým? Proč v minulým? :))))))) Simona: snad proto, první část je oposlechnuta ze žvota? :))))) Dědouch: Pičovinu???? Pravdu díš, pičovinu. Dík za pochvalu. Coopretinka: :))))))))) to je odvrácená tvář nicku Noe1.

Simona
12. 04. 2004
Dát tip
Líbí se mi ta první část ;o)*t

bramburek
12. 04. 2004
Dát tip
:-)T*

Elyn
11. 04. 2004
Dát tip
:) myslím, že jemnější forma by byla vhodnější..;)

Noe1
11. 04. 2004
Dát tip
Elyn: některé skvrny nelze odstranit bez porušení podstaty :)))))

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
Tomu říkám tah na branku ... No-e, No-e, No-e ... davy šílejí ... no nic ... jdu o dům dál ... :o)

Aerotik
11. 04. 2004
Dát tip
Nebyls v "minulém životě" aztéckým veleknězem s obsidianovým nožem v ruce?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru