Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dišputace ohledně joudovinek na Písmákovi

Výběr: Empty
11. 04. 2004
1
0
11812
Autor
Seregil

Takže tu bych zahrnul diskuzi, jež by se měla zabývati hrnutím blbůstek do klubíku.

Co myslíte, že je dobrá blbůstka?

Jak by měla taková blbůstka vyzírat?

Měla by mít i nějaký hlubší význam, nebo jen tak jakože povrchně setřít?

Diskutujme...


gajové

Faya
04. 04. 2005
Dát tip
colega, Slůůůníčko....máte sakra pravdu...blbůstka je něco, co tě rozesměje, pohladí na duši a co není třeba si pamatovat ani dlouho nad tím přemýšlet...s tím souvisí i ta délka =)

elfka_Sea
15. 03. 2005
Dát tip
myslím, že blbůstka, by mělo být něco roztomilého....

Bean
17. 12. 2004
Dát tip
blbustka.. radustka

Ahoj tak si přečti mou hůůůů mnašinka ty slůůůníčko

Blbůstka by měla být veselá, nepříliš dlouhá, spíše rýmovaná než prozaická, pokud možno (slovo)hravá, ale né úplně pitomá, hlubší obsah je vítán, ale smutnůstky a vážnůstky bych raději vidělo v miniaturách...

Giltar
18. 10. 2004
Dát tip
Ted jsem na vas narazil diky Noemu. Asi bych ale zrusil ty ulety, jsou to preci jen taky blbustky, nebo naopak.:-)) Co se tyce vyberu bych asi nevytvarel zadne algoritmy. Proste intuitivne... je to hovadina sup ji tam. Samozrejme s rozvahou... nikoli vsak racionalni!!! :-))))

Seregil
18. 10. 2004
Dát tip
Dej se do toho Giltare... jsemť již bývalým členem, ale ostatní se tě rádi ujmou....

Noe1
30. 08. 2004
Dát tip
No Empty ... tak toho našeho společného úletu si všimla asi jenom Maxima .. tak já už přestanu trucovat a vrátím se do klubu ... ale byla prča být exkomunikován :-)))))))

Seregil
10. 08. 2004
Dát tip
Nakopíruješ číslo díla a v administraci klubu vložíš do tej kolonky, vybereš kategorii a vložíš...

Empty
10. 08. 2004
Dát tip
Fajn, tak se to obešlo i beze mě. Díky že se klubíku věnuješ a těším se na další spolupráci ;-))))

Empty
17. 06. 2004
Dát tip
Díky, že se tak pěkně staráte o klub přátelé, jsem na vás hrdý:))))

Noe1
15. 06. 2004
Dát tip
M_G: Konečně někdo zavedl kategorii reklam, hip, hip, hurá ti :)))

Aki
14. 06. 2004
Dát tip
koukám, že člověk tu pár měsíců nepblikuje a už se o něm ani neví... :o) i když... fakt je, že ty moje věci jsou spíš blbosti, než blbůstky... :o)

Noe1
11. 06. 2004
Dát tip
Objevil jsem v komentářích k jednomu úletu následující slova: "blbůstky zahŕňajú poéziu /nie všetku/ poézia zahŕňa blbůstky /nie všetky/... " Autorkou ja Maxima_Gali. Hezký příspěvek do diskuze, nemyslíte?

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
Pěstí do diskuze... Něco na tem bude..

Seregil
03. 06. 2004
Dát tip
Jo proč ne.... :)

Noe1
03. 06. 2004
Dát tip
Hmmmm, qvituji s povděkem rozčlenění - ještě bych uvítal stručný komentář k té které kategorii, i když některé jsou jasné Kdyby byla čas a chuť, je něco proti něčemu protřídit i stávající?

Seregil
03. 06. 2004
Dát tip
Noe... proti rozhodně nejsem... však nemám času nazbyt jsem rád, že jsem zvládl některé te kategorie..... Pokud máš čas, bylo by to fajn....

Noe1
03. 06. 2004
Dát tip
Neříkám že hned, ale postupně na tom můžu pracovat. Maj se.

Seregil
03. 06. 2004
Dát tip
OK... Taky se měj...

Seregil
02. 06. 2004
Dát tip
Maxima_Gali posílám avízko... Chcel som sa opýtat, zda bys mohl(a) vymyslet kategorie v klubu.. Pročti zde návrhy a něco zkus.... Tedy pokud máš čas a chuť... ať je klub přehlednější pro návštěvníky i pro nás... Co se týká kategorie úlety... již bych ji nechal a dílka zařazená bych nepřeřazoval... Jen nové kategorie... Díky za pozornost.... :))

Seregil
02. 06. 2004
Dát tip
Nápadům se meze nekladou.... :))

Seregil
02. 06. 2004
Dát tip
a je toho mnohem víc... hrátky se slovy... se smysly... vážnosti ... nevážnosti.... netrefené kategorie... nebo tak něco...

Seregil
02. 06. 2004
Dát tip
Všem avi... vytvořil jsem nějaké kategorie v klubu.... Dejte vědět, zda vás napadá něco dalšího, případně, co by se dalo změnit.... Zdraví Seregil.. Úletům zdar...

Seregil
01. 06. 2004
Dát tip
Empty... pokusím se.. sk8girl... blbůstka... je poměrně široký záběr... leckdo napíše úžasnou hovadinu, kterou pobaví.... nebo naopak, hovadinu, která nic neříká a přitom na ní něco je....

sk8ergirl
30. 05. 2004
Dát tip
Takže blbůstka by podle mě neměla mít zrovna žádný hlubší význam... Jako blbůstku beru takový věci, který jsou absolutně o ničem anebo to jsou jen takové snůšky rýmu, bez jakéhokoli účelu... Ale zase je fakt, že si člověk potřebuje občas zablbnout...

Empty
29. 05. 2004
Dát tip
Sakra:(((( Nechcete to rozdělit vy??? Já se teď na net dostanu jen sporadicky:(((((

chalmin
25. 05. 2004
Dát tip
Třeba .. Nové kategorie Vážnosti Šílenosti Nechápané Srandovní tak za tuhle básničku tip Ti ***! 8^) myslím, že kategorizací uděláte dost pro charakteristiku klubu i radost Linného 8^)

Empty
22. 05. 2004
Dát tip
Vážení přátelé!!! Slibuji, že až budu mít trochu času, nějak to roztřídím!!! Trpělivost prosím!!! Díky

Noe1
05. 05. 2004
Dát tip
Hola hola ... a když členit, tak jak?

Noe1
05. 05. 2004
Dát tip
Napadlo mne ještě mírně jiné členění: Slovní hříčky (vyloženě založené na hraní se slovy - jako třebas Chroustoviny) Úlety (dada, zbásněné jídelní lístky a jízdní řády a pod) Grafické hříčky (třebas jako had od Krásnoočka) Úplně mimo: (to co je tak blbý, že to až stojí za pozornost :))) Vím, že každé členění je nedokonalé a řazení do kategorií značně subjektivní, ale už se v tom našem klubu špatně orientuje. Ale na druhou stranu, přináší to sebou překvapení, tak nevím. Empty, vyjádři se, otče zakladateli.

Seregil
05. 05. 2004
Dát tip
Třeba .. Nové kategorie.. Vážnosti... Šílenosti... Nechápané... Srandovní... nebo tak nějak.. jestli můžeš, zkus ještě něco vymyslet... Já závodim s časem... takže tyhle detaily nestíhám...

Seregil
05. 05. 2004
Dát tip
anebo taknějak....

Seregil
29. 04. 2004
Dát tip
Noe1... Myslím, že máš pravdu... členit to ... tak ale aspoň od teď...

Noe1
28. 04. 2004
Dát tip
Jak se tak brouzdám blbůstkami, raší mi v hlavě poněkud neučesaná myšlenka, jestli by nebylo dobré dílka v klubu trošku členit. První členění mne napadlo dle míry úletovosti - blbůstka, blbost, úlet, úplný úlet, absolutní blbost nebo úpodle míry úsměvnosti vážná blbůstka, veselá blbůstka, naprostý úlet. Je ten náš klub takový pel mel teď ---- vedle sebe docela propracvované věci až po to, že je tam jen název a datum. Bohužel asi to nejde udělat zpětně, což? A nebo je tahle myšlenka naprostý úlet, respektive absolutní blbost? Co vy na to?

Seregil
27. 04. 2004
Dát tip
Bobísek... díky za tip... jakmile najdu čas mrknu na tyto autory...

Nia_dont
27. 04. 2004
Dát tip
a co www.kuku.cz ?

Bobísek
25. 04. 2004
Dát tip
Dobrý blbůstky tady mají například Yfča a papouch........ :-) U nich je širokej výběr do vašeho klubu.

Seregil
13. 04. 2004
Dát tip
Na joudovinky nemám vyhraněný názor... někdy jsem rád, když pobaví, někdy jsem rád, když je to absurdita.. a občas skousnu i něco, čemu se dlouho pokouším porozumět... Případ od případu...

Empty
12. 04. 2004
Dát tip
Blbůstky a úlety by měly být především vtipné, zajímavé a určitě odlišné. Takové věci leckdy řeknou o autorovi víc, než tzv. seriózní dílka. Leckdy daleko lépe odhalí autorův pohled na svět. I já mám nejraději absurdnější věci, ale rozhodně to není podmínkou... Takové věci nás mohou pobavit, nebo nám neříct zhola nic, či nějakou zajímavou absurdní formou sdělit hluboké poselství...

Už neblbůstkovatím. U mne dodiskutováno.

Noe1
11. 04. 2004
Dát tip
Ahoj Seregile. Vítej u úleťáků. Pro mne je podstatná ta prvá část názvu klubu. Blbůstka, pod tím se může schovat cokoliv - od toho, když se někdo stydí a tak jako blbůsku označí třeba jemné, vážně myšlené vyznání, přes hrátky se slovy až po vyložené ujetiny, kterým kromě autora nerozumí vůbec nikdo, a často ani ten autor ne. Mne přitahuje právě tato strana spektra - absurdity, nonsensy, nepochopitelnosti až zhovadilosti. Problém ovšem je, že pak často jen těžko posudím, zda je to na povrchu či reje v nedohledných hloubkách.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru