Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zákon přitažlivosti

Výběr: Print
15. 04. 2004
16
1
12687
Autor
Noe1

 Když

hvězdy a oběžnice

kolejí zvíněně usínaly,

když já, jakoby náhodou,

se u tebe zapomněl,

když tvoje spolubydlící se

zapomněla s někým jiným,

za takové konstelace se

srazily hmoty dvou lůžek.

A ač kdy byla mezi námi

světelná či temná léta,

naše tápající tělesa se

zákonitě potkala

v samém těžišti

Tebeplochy.


1 názor

Marcela.K.
05. 03. 2008
Dát tip
Jsem se takhle "náhodou" zapomínala u manžela na Petřinách...jsme se ještě vešli na jednu válendu a pod jednu peřinu ;-))) ..a Zdendu ti tu nechal...Lyrák, neschopnej ;-)

Lyrae
10. 10. 2005
Dát tip
to nebyla vůbec špatná kontelace:) trochu mrazí...tedy příjemně, velmi příjemně:)těžiště Tebeplochy mě dostalo do kolen.tip

tuleň
18. 10. 2004
Dát tip
suprový spojení nečekaných slov... není až to klasicky Noeovsky (nebo jak se to skloňuje) hravé, ale některé kombinace mě fakt berou. t*

Jajoch
15. 10. 2004
Dát tip
Och! Tak tohle je na tip každopádně! Nádherná hříčka od "zvíněně usínaly" po "Tebeplochy"...Jo. Je to dobrý. Tip!

Noe1
16. 09. 2004
Dát tip
Kolejačka? Hmm ... to veřím že ji rozumíš ;-) Díky ... tuhle mám hodně rád.

Ten tvor, co ti napsla "vážnou" kritiku je v klubu kritiků. Myslím, že nemá co dělat na tomhle serveru, natož v "prestižním" klubu, který si dělá ambice soudit díla jiných. Lyrik mi napsal, že kde není žalobce, není soudce. A že když si bude autor stěžovat, z klubu ho vyrazí. To mne sice úplně neuspokojuje, ale lepší něco než nic. Já si na takovéhle kritiky budu stěžovat systematicky. Připojíš se? Podobně oslovím další autory, a to by v tom byl čert, aby si páni kritici svinstvo mezi sebou neuklidili.

Noe1
21. 04. 2004
Dát tip
T_k_n_n: Hmmm ... původně jsem nechtěl na exhibici nějakýho nepříčetnýho idiota reagovat vážně, ještě by se u monitoru nad mou pohoršenou reakcí ukájel. Ale jestli to nejsem jen já, a jestli ten člověk opravdu patří do klubu kritiků, je to něco jiného. Pak bych do too šel. Jo a přepošli mi zprávu (?), kde se Lyrik tak vyjádřil, ať to mám od zdroje.

Noe1
21. 04. 2004
Dát tip
promiň, nedal jsem avi

Nejsi sám, našla jsem aspoň deset autorů, kterým to udělat podobně. Lyrikovo vyjádření je na diskuzi klubu Kritika k chování kritiků, ale abys to nemusel hledat, přikládám: Tknn: tahle diskuse je právě k tomu účelu najít hranice či vymezení toho, co je tolerovatelné a co nikoliv. V obou případech se autoři neohradili, nestěžovali si. Mohlo by být jedním z měřítek, že kde není žalobce není soudce?? Pokud si autor postěžuje, určitě bych mu v takovém případě vyhověl a redaktora Zdendu vyloučil. Jde o postup, jak to dělat. Je zde mnoho uživatelů, kteří jsou v rámci inetové komunikace zvyklí nebrat takové vyjadřování vážně - na druhé straně jsou tu křehčí osoby, které podobnou komunikaci nesnášejí, např. já. Konec citátu.

Noe1
21. 04. 2004
Dát tip
Ta_co_nadává_navíza: díky. Ok, jdu do toho. Lyriku, toto je moje stížnost na chování člověka s nickem Zdenda. Vadí mi kritika, kterou napsal pod toto mé dílo. Prosím zneviditelni ji, pokud to technicky jde ... a splň, co jsi slíbil Té_co_nadává_navíza.

Noe1: dík že jsi mne podpořil.

Shellinka
20. 04. 2004
Dát tip
VÝBORNÁ!!! ****

Noe1
20. 04. 2004
Dát tip
Copretinko: děkuju, ale vzhledem k věku je to tu pro tebe ještě s hvězdičkou, holt na pořádné kritiky od tebe si budu muset počkat :)))). Zdendo, otevřel si mi oči, děkuji za námět na podnikatelskou činnost. Nechám to přeložit do němčiny a prosadím se na německém pedofilním pornotrhu v pohraničí. Slibuji, že desátek bude tvůj. Ostatní: koukněte, takhle má vypadat správná kritika - a ještě prachy to přinese. Nejen ty vaše tipy. Teda já vám všem za ně taky děkuju, i za to pochlebování vedle tipů, ale na zdendu prostě nemáte. :)))))))))))))))))))))

dismorphia
20. 04. 2004
Dát tip
hužel bo :)

Noe1
20. 04. 2004
Dát tip
dis: neházej kanon do ovsa, budeš-li se snažit a pilně trénovat, zdendu nejen můžeš dostihnout, ale i předstihnout. :)))))

dismorphia
20. 04. 2004
Dát tip
páni... měla bych zdendu pozorně sledovat.. a uči se učit se učit se nebo.. se učit? :)

gabio
20. 04. 2004
Dát tip
Taky názor...zkus to prodat německejm turistům...:)

Zdenda: další výplod chorobného mozku. Omluv se minimálně autorovi, ty sprostý hovado. Sleduju tě!!!!

Nails
17. 04. 2004
Dát tip
teeda ale nejlepshi je stejnak v tezishti tebeplochy...to je fakt super :)))

gabio
17. 04. 2004
Dát tip
úžasný, skvělý!!! Hrozně se mi líbí ta forma tvýho psaní!!! t

gabio
17. 04. 2004
Dát tip
+nej

Afreasa
17. 04. 2004
Dát tip
Mně se líbí, jak je to napsaný uprostřed :)

Noe1
16. 04. 2004
Dát tip
Aerotik: dík za klub i tip Elyn: ty víš :)))) ď. Simona, cooopretinka, Lasy, dismorphia: Děkuju.

Noe1
16. 04. 2004
Dát tip
Chroust: světlo není, to je jen špatně polapená tma :))))). Žárovky jsou přece, jak každý průměrně vzdělaný člověk ví, pouhé lapače tmy.

Elyn
16. 04. 2004
Dát tip
:) jo vím..;)) a to o žárovkách jsem nevěděla, děkuji za doplnění mezer ve vzdělání...(to bys mohl vědět, kde se prodávají měděný dráty?:)

Aerotik
16. 04. 2004
Dát tip
Elyn: viz wordovský soubor - část Pohlcovače tmy asi uprostřed souboru.

Lasy
15. 04. 2004
Dát tip
no vida kolika krásnýma způsobama se dá psát o milování Lasy*

dismorphia
15. 04. 2004
Dát tip
Tebeplocha *

dismorphia
15. 04. 2004
Dát tip
tak - teď ještě to - * :) a už mizím :)

Aerotik
13. 04. 2004
Dát tip
Do klubu.

Elyn
13. 04. 2004
Dát tip
v samém těžišti Tebeplochy....*

Simona
13. 04. 2004
Dát tip
Hezky jsi to popsal;o)*t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru