Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeč vnitřního soudce

14. 04. 2004
5
1
9517
Autor
Milly

14.3.2004. Co mi jako reakci po přečtení napsal 1 člověk: "Strach, bolest, tiseň i zvyky pominou. Láska i tíže vyprchá, i vědomí smrti a života. A zase vzniknou- a tak pořád dál"

Proč se zabíjíš?

Nedáváš lásku

jiným

ani sobě!

Děláš zase to

o čem víš jistě,

že Ti nejvíc škodí...

Nezasloužíš slitování!

Trest smrti

je pro Tebe

až příliš mírný...

Dostaneš: ke hnátu kouli vršení strachů,

                    do huby dusivý roubík tísně, 

                    navrch kol zápěstí pouta zvyku.

A nyní:

Do žaláře osamělosti

        a

   depresí

   s Tebou!

             


1 názor

Mysha
13. 12. 2007
Dát tip
Sám sobě sám sám...*-*

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
nevim....moc tomu nevěřim....oml se

Milly
03. 01. 2006
Dát tip
Ty to máš v Nejoblíbenějších!!! To se mi ještě snad nepřihodilo...... :o))) K Vánocům jsem včera dostala 4 dohody, už čtu............ :-) Zdravím Tě!

Vihar
05. 12. 2005
Dát tip
au to je kruté výstižné... T

I s tebou. Až na věky, ámen.

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
ano.. přesně tam to mám nejraději - tam se poznávám...

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
malý masochistický soudce - fuck him!

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
ee, Soudce je sadista, Oběť je duševní masochista- viz 4 dohody.. bohužel, VELKÝ Soudce

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
ááá pozor don miguel ruiz :-) strašně mě sere, že nejsem doma a nemohla jsem zajít na Lávku - na Duška ve čtyřech dohodách... vidělas?

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
ne, o co šlo? Nějaká hra?Duška- toho moderátora, to by mě asi moc nemrzelo.....

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
ale čtyři dohody znáš, ne? jestli jo tak jen info... tu knihu vydalo nakladatelství pragma - majitel je můj dobrý známý... a jeho přítelem je i jaroslav dušek (ano onen i moderátor, jinak vynikající člověk...) a právě tuto knihu převedl na divadlo - hrálo se to asi před rokem v klubu lávka v pragu... teď už je to zřejmě pasé...

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
Ty znáš Duška? Já ho viděla jen jak uváděl Českýho lva- to se mi vůbec nelíbilo... Jo, tovíže je znám, bohužel prozatím mám přečtený a doma jen "lásku, vztahy a přátelství"- chci si je pořídit všechny i pracovní knihu. Tak už se to asi nehraje, no.. jen moc nechápu, jak se může hrát takový pojednání jako divadlo.., já viděla (slyšela)v Lyře Pragensis "Cestu pokojného bojovníka"- čtený, ale úžasný, daleko větší zážitek, než když čte člověk sám.

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
dušek je můj vzor, jeho schopnost totální improvizace je nepopsatelná - a setkání s ním jsou vždy neopakovatelná... kdybys viděla někdy Duškova představení, tak se rozplyneš, jako jsem se poprvé a poté vždy rozplynula já - divadlo Vizita - naprostá improvizace - dokonalost sama - čerpání z přítomného okamžiku, úchvatnost každého slova -supr... a jinak hrál v Divokejch včelách, Horem pádem, Želary a teď nevim co ještě - jen vim, že až zas na chvilku přijedu domů, tak bude premiéra Švankmajerova novýho filmu, kde je Jarda hlavním protagonistou - už se těším, je fakt úžasnej... a láska, vztahy, přátelství je taky supr knížka...

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
tak já ho někdy zkusím......

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
to zkus! budeš ať tak či onak určitě překvapena... umění improvizace je jedinečné a notně musí oslovit každého účastníka - otáztkou je zda positivně či negativně...

synáček
22. 10. 2004
Dát tip
T*

Milly
23. 09. 2004
Dát tip
Craerassy, opravdu, jinak než upřímně a podle momentálních pocitů moc nepíšu... Jinak, já měla takovou radost, když jsem dostala 2 stejný hrnečky s pomněnkama, jak se mně bude krásně zvát lidi na popíjení čaje... :-) díky.......

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Milly.. lidé se tváří tajemně očima uhýbají pohledy oblékají do zimního oblečení ty...noha přes nohu u čaje svého klidně nabízíš upřímné posezení...:-) tip

kassiope
15. 09. 2004
Dát tip
Tak takový trest si zaslouží málokdo...nikomu nepřeji :o) Pěkná t*

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
Každý si zaslouží, co sám sobě dopustí..... dík.......

j_i_r_i_k
26. 04. 2004
Dát tip
A ten strach? A tíseň? Tohle je Písmák? Brrr, sem asi přestanu chodit... I když, je to zvyk :)...

Milly
26. 04. 2004
Dát tip
Ale houbeles! ;-) Strach a tíseň z učení a z toho, že se neučím a jsem místo toho na Písmáku..

Milly
21. 04. 2004
Dát tip
To je úplně jednoduchý- seděla jsem takhle na Písmákovi ;-) (místo toho abych se učila na zkoušky)- a věděla jsem, že si tím hodně škodím (a taky- je to zvyk)

Sunmoon
20. 04. 2004
Dát tip
Dost by mě zajímalo, co tě přimělo tohle napsat? Je to děsivý...ale fakt...

darksky
15. 04. 2004
Dát tip
jo neco tak pochmurneho me bere zvlaste Dostaneš: ke hnátu kouli vršení strachů, do huby roubík tísně, navrch kol zápěstí pouta zvyku nejak mi to sedlo T

Dero
14. 04. 2004
Dát tip
Moc, moc, moc černé ... ta nenávist bolí až sem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru