Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocta české kuchyni

14. 04. 2004
7
8
4770
Autor
MKbaby

Další blbost ode mne, napadlo mne to na služební cestě v Tunisu, když se mi zastesklo po guláši... Já vím, že je to kravina, omlouvám se všem, kdo tu hledají kdovíjak hlubokomyslnou poesii!

Do hotýlku na večeři
chtěl mne pozvat Omar,
ptal jsem se ho, jestli mají
v tom hotýlku ovar.

Začal žvanit, že prý colou
mohu zapít „poulet“,
chtěl jsem škrtit Omara,
až začne oči poulet.

Já chci kousek prasete,
k tomu zelí, knédl,
na ta slova chudák Omar
zesinal a zbledl.

Kuskus nechci, Omare,
já mám slinu jinou,
já se těším na guláš,
ty se cpi zeleninou!

Omarova kuchyně
nezná, co je kližka,
jak se dotknem Ruzyně,
nacpeme si bříška!


8 názorů

MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

To mi povídej :-)


Horác
02. 06. 2016
Dát tip

..i neplněný, a souhlas.

ps Co jsme se tam po večerech naklábosili o české kuchyni :-)


MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

Já jsem kus světa projel, nikde jsem netrpěl hladem a málokde nechutnou stravou, ale základ zdravé výživy jsou prostě omáčky, kus masa a plněný bůček :-)


Horác
02. 06. 2016
Dát tip

Po té, co jsem nedávno vrátil z ještě jižnějších afrických destinací bych nereagoval jinak. Výborný:-)

Zkrátka jak jde o kvalitu menáže neznám bratra ani sestru...(mluvím o nabídce toho kuskusu).


no jo... tohle s tebou nesdílím( kuskus teda moc taky ne...)..-ale budiž :)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
ahaaa, si vegetarian a dnes si drzal post? skvele...

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Já měl dnes postní plněný bůček :)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
dostala som hlad na gulas, vepro, knedlo, zelo, husicku... preco som dnes robila rybu?

podezdívka
10. 06. 2005
Dát tip
tohle mi mluví z duše ;-) ...a ten boží rým - Omar - ovar - nemá chybu! *t

MKbaby
10. 06. 2005
Dát tip
Konečně někdo odhalil moji genialitu :))

Anni
11. 05. 2004
Dát tip
Skvělý, naprotsto skvělý:o))) Já měla v Londýně podobné myšlenky... Jen do mě ty hnusy neládoval Omar, ale Sandra...

MKbaby
11. 05. 2004
Dát tip
Nó, tak papání v Londýně muselo být opravdu fajn. O anglické kuchyni jsem toho slyšel mnoho - a superlativy nehýřil nikdo, to spíše naopak... Guláš je holt guláš a taková dozlatova upečená husa s knedlíkem a zelím zalitá plzničkou, pak druhou a třetí... mňam, žlučník se raduje!

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
A co je kližka? ;o)))

Gerzon
15. 04. 2004
Dát tip
T* Zajímavé, jaké chutě člověka v cizině napadají... Marky2: Klížka je kus krávy ze přední nohy, dobrá hlavně na polívku.

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
Gezrone díky, jsem vegetariánka, tak v tom nemám přehled ;o)))

Litochowitz
15. 04. 2004
Dát tip
..vegetariánka?...tady se člověk dozví věcí...:)...jinak báseň dobrá:)...na dobrou stravu:)

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
Lito: baštím jen některý wopeřence a taky rybky ;o)))

papouch
15. 04. 2004
Dát tip
jóó nejni nad pořádnej kus bůčku! :-))

Litochowitz
15. 04. 2004
Dát tip
...tak to neni moc velký vegetariánství:))...to spíš bude nějaká dieta, ne?:))

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
Lichowitz: ani ne, jen mi prostě nechutná maso.

Litochowitz
15. 04. 2004
Dát tip
...nechutná jen některý, to jsi chtěla říct, že?:)

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
Dobře, jinak, většina masa mi nechutná! A s tou dietou máš částečně pravdu, to kvůli tomu, abych mohla mít ještě větší modřiny a víc toho vylezla ;o))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru