Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hadí země

01. 05. 2004
3
0
8941
Autor
Noe1
 AmiNad mořem lesů

Dvzpíná se hrad Amihadí

z pískových kraCjek

Gvelký baldaCchýn C7.

V studené Fnoci

G na prsou se hřejíAmi

ti co si Fvěří

Gže jsou prosti Amivin.

 

Tohle je Fpodzim

v Gbájné Hadí Amizemi

na stromech Fzmrzlé

Gvousy modřínůE

sluneční Dpaprsky

zimomřivě čeříAmi7

modrého nebeF

klidnGou hladinuAmi.

DmiHáďata si hledají

A4krajinu svou

Fjdou a pokud neumřou

Gšťastně ji naleznouAmi7.

 

Princezna hadí

na vřes slzy roní

ztratila z hlavy

vzácný diadém.

Hory jsou bílé

ta přikrývka studí,

noci se dlouží

a krátí se den.

 

Tohle je podzim ...


Lotoska
01. 10. 2004
Dát tip
Jo tak to chápu....taky mě občas něco šeptá v hlavě a tak bloudím prstama po strunách. No vlastně proč ne, pak se k tomu ale těžko píše ten názor, když jsem u toho nebyla:-) Ralsko je fajn.

Lotoska
29. 09. 2004
Dát tip
Nooo...to není špatnej text, připomíná to malinko žánr, co nazpívala Lucka B. , jej si nemůžu vzpomenout na ten název elpíčka, zpívala tam o elfech a tak.....jen, mají takový texty nějakou šanci? na kytaru by se mi to odehrálo líp dle not, jen z akordů nejde melodii vyčíst...škoda.

Noe1
29. 09. 2004
Dát tip
Víš, já hodně uvažoval, jestli ty písničky sem dávat ... je něco úplně jiného, hrát je při svíčkách někomu, pro koho vznikly nebo někomu, koho máš rád než je číst takhle z netu. Úplně tu chybí můj hluboký hlas, neumělý doprovod na kytaru ... pohled do očí. Kupodivu, ty písničky jsou mnohem osobnější než básničky. každá je psaná pro někoho a na nějaký hodně silný popud ... tohdle je popis vandru vloni na 28. října do skal v okolí Ralska. A kousek refrénu vznikl při takové te hře, kdy napíšeš dva řádky textu, přeložíš papír a pošleš po kruhu ... a tvůj soused připíše reakci na tvůj druhý řádek a připíše jeden řádek navíc, přeloží a pošle dál ...

Pitch_Use
06. 05. 2004
Dát tip
Jo tak to jsou akordy !!! Já myslele ,že se mi zmrvil net.

Noe1
05. 05. 2004
Dát tip
Cannisha: Hele, udělejme bartrový obchod. Ty sem dáš Hadíka, já ti někdy zahraju své věci (hahaha ... netušíš, o co si říkáš) a časem přidám i něco květů a medu, co ty na to :)))))

Pitch_Use
05. 05. 2004
Dát tip
Nějak se mi tady pletou písmenka.

Noe1
05. 05. 2004
Dát tip
Myslíš akordový značky????? :))))))

machal
03. 05. 2004
Dát tip
Zkusím si to zahrát, ale takhle jak jsem to četl mi tam taky nepasuje ten poslední řádek :) nemyslím významově, ale jako by tam neseděl při četbě - jenže,, je to text písně a tak se to musí hrát, aby mě člověk ten správný názor, že?? Jinak pěkný podzim - koukni na můj Podzim. Je to taky text písně.

Noe1
03. 05. 2004
Dát tip
Cannisho, a je to ještě horší, mnohem. Mám minimálně dvě další hadí ... "Hřál jsem na prsou hada" a "Hádě". :)))

bramburek
03. 05. 2004
Dát tip
.-)T*

gaston
02. 05. 2004
Dát tip
aaa...noe, to je zas neco pro me:))))

Elyn
02. 05. 2004
Dát tip
:) hezká písnička..;)

Poslední řádek mi tam nepasuje...

Noe1
01. 05. 2004
Dát tip
Myslíš významově nebo rytmicky? Hraju to a vychází to.

Významově.

Noe1
01. 05. 2004
Dát tip
Hmmm ...s tím nic neudělám, takhle už to na podzim chodí. V podstatě je to reportáž (ostatně jako řada mých věcí) ... o takovým podzimním vandru :)

Tak to ano. :)

Simona
01. 05. 2004
Dát tip
Pěkný vandr ;o)*t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru