Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amatéři v loži sou

Výběr: drfaust, Print
06. 05. 2004
12
1
5384
Autor
anae

                                                                

                                                 sprintéři

                                                za rozkoší

                                            nikdy nezakusí

                                            many nebeské

                                          pícky Kunigundy

                                                 zvolna

                                               žhavené

                            

                                                     cs

                                                u          u

                                           n                       t

                                     n             ach               c

                                            i                     n

                                                      l i         

                                                   

                                                      

                                    


1 názor

Roman_Tik
12. 07. 2004
Dát tip
to je ale sprostota tfuj! Že se nestydíš! Takový sprosťárny! Dělá se mi blbě!

j_i_r_i_k
12. 05. 2004
Dát tip
Ja ja, je to o domluvě, vezmeme-li v úvahu., že máš pravdu Ty i Lyryk, když se takoví dva většinoví sejdou, co z toho může být? A přitom stačí pár slov... Sice zajímavý výkřik, ale výkřik "lidi, mluvte spolu, bude vám líp" by pomohl více i v tomto případě...

drfaust
11. 05. 2004
Dát tip
já sice o uspokojování žen nevím nic, ale bylo mi to vtipné:)) a děkuji za poděkování. *

anae
10. 05. 2004
Dát tip
PANE LYRYKU, NEPOCHOPIL JSTE! Je v tom hodně pokroku, je to vysoce angažovaná poezie - neboť 90% mužů neví, jak uspokojit ženu a ženy strádají! Proto jsem musela volit mírně pobuřující slova a tvary týkající se tak trochu i rozkroku!! Aby si muži uvědomili, že žena není jen předmět jejich vášní, ale také si žádá své! :-)))))))))

Lyryk
10. 05. 2004
Dát tip
91% žen neumí uspokojit muže .-)))) leží a čekají, co bude se sexem stejně jako s jejich osudem .-))))

anae
10. 05. 2004
Dát tip
Takže souhlasíte s tím, že obsahem dílka je stále aktuální problém, na který by angažovaná poezie měla upozornit a hledat řešení? Můžete se připojit svou pokrokovou poezií, ztvárňující tento závažný problém z pohledu muže! Tímto společně přispějeme k zářným zítřkům ve vztazích mezi pohlavími.

Elyn
10. 05. 2004
Dát tip
:)) helejte, já bych se nehádala o procenta, je to věc naturelu a domluvy, ne? :)))))))) ale totok se mi moc nelíbí...

Elyn
10. 05. 2004
Dát tip
i když tě rozumím, no...

Print
10. 05. 2004
Dát tip
:-)*

anae
10. 05. 2004
Dát tip
Děkuju všem, kdo mají smysl pro hru a humor! :-) drfaustovi i za V:-)

Elyn
08. 05. 2004
Dát tip
to je běs :))))) Lyryk : :))) pokrok - rozkrok - krok zpět - to mě rozesmálo :) Tedy, ta hra se slovy :)) viděla bych to stejně...

drfaust
07. 05. 2004
Dát tip
Lyryk:))) na druhou stranu si myslím, že to kaligrafické zpracování je dobré a neuráží mě... je to těžký, dneska se přece za poezii vydává ledascos... ale tvojí námitce rozumím (snad) je jasné, že ve srovnání se Zahradníčkem, Šiktancem, Divišem ap. to neobstojí ale řekněme, že je to spíš na hranici aforizmu, a i ty mají svoje místo

Lyryk
07. 05. 2004
Dát tip
nikde neříkám, že nejde o poezii, jen ten rozkrok místo pokroku mi vadí .-))))) určitě je to spíš krok zpět .-)))))

drfaust
06. 05. 2004
Dát tip
super!

cherubino
06. 05. 2004
Dát tip
OH? ....ooooo.... Aaaach! Je to velice krasne slovne i graficky ilustrativni.... Vadilo by Ti, kdyz to prelozim pro jednu necesky hovorici osobu?? :-)

Shellinka
06. 05. 2004
Dát tip
BOMBA! :))))) TIP.**

Lasy
06. 05. 2004
Dát tip
hezká grafika :o) Lasy*

anae
06. 05. 2004
Dát tip
Cherubino, ovšem, a jestli můžeš, napiš svůj překlad i sem, jestli to jde,a pokud to není do čínštiny apod. Dík!

Rowenna
06. 05. 2004
Dát tip
Hravé.

cherubino
06. 05. 2004
Dát tip
Eeeee, ja zas tolik neumim- ja jen, aby vedel o cem to je a ten celkovy koncept, to bych musel s nejakym British British konsultovat...:-)

Simona
06. 05. 2004
Dát tip
Líbí ;o)*t

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Někdy snad zakusí. Sprint je krátkej a milování dlouhý.

ShArKeY
06. 05. 2004
Dát tip
mě se to zdá... ubohé

djPes
06. 05. 2004
Dát tip
kolik jazyků musí jazyk umět? cunnilinctus - oral stimulation of the vulva or clitoris

Lyryk
06. 05. 2004
Dát tip
drfaust: kam tohle posunulo poezii .-))))) blíž k Leu ?.-))))

Andulka
06. 05. 2004
Dát tip
Tak ja ne nevim....asi jsem jedina mimo...:-))))))....ale jak bych to tak vyjadrila.....ze nekdy mene, muze znamenat vice?.....ze myslenka je fajn, ale jeji zpracovani se mi nelibi....no nelibi, ale na to mam taky pravo...:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru