Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

havrani

10. 05. 2004
7
0
5106
Autor
Charlien

staleté javory

suché větve plné stop

černých havranů

Lotoska
11. 11. 2004
Dát tip
*

(závorka)
02. 06. 2004
Dát tip
jo, ale jo (líbí)

Stockerka
13. 05. 2004
Dát tip
Haiku nehaiku, je to paráda! *T*

Nazuna
12. 05. 2004
Dát tip
Omluva autorovi. japhy: - 1) nevím, o čem mluvíš, přesně. A taky zapomeň na to, že bych tu fungovala jako dozor. Jsem řadový písmák, jako jsi ty. Nemůžu být všude, vždy... a nehraju si na nic. Nemám to zapotřebí. - 2) podle sebe soudím tebe? Nevíš nic o Nazuně, nevíš nic o Elyn. Jen soudy podle tvého vlastního přesvědčení. Ani jedna z nich nepotřebuje psát úžasná haiku ani odborné kritiky, ani nepotřebuje ke svému životu aplaus. Nevím, kde se v tobě bere tolik vzteku a proč. Děkuji ti za tvůj pohled, ale naštěstí nejsi můj guru, abych bezmezně věřila tvému ortelu a přestala žít, přestala psát. Měj se hezky.

Charlien
11. 05. 2004
Dát tip
Japhy : není mi Tě líto kvůli Haiku, ale díky Tvojí naprosto stupidní poznámce hned v úvodu... a to z toho důvodu, že Tvoje kritiky většinou "hloubkou" zrovna neoplývají... jen tak na okraj máme třeba suché víno... jinak věnovat se budu tomu, co mne zrovna napadne... zkus se zamyslet někdy sám nad svými kritikami...myslíš že někomu něco dají ? Většinou se snažíš každého jen znechutit...

Nazuna
11. 05. 2004
Dát tip
Japhy: promiň, ale ... Nikdy nevíš, třeba Charlien jednou zakopne o ten správnej kámen a to, co tady píšeš se dá vnímat jedině jako jen tvůj pocit a hlavně urážka, nikoliv konstruktivní doporučení. děkuji, zametám si pravidelně, a ty?

Nazuna
10. 05. 2004
Dát tip
spíš přírodní lyryka...pardon, lyrika... a to od japhyhp nebylo hezký... aby mu nenapršelo do nosu...

Charlien
10. 05. 2004
Dát tip
japhy, je mi Tě líto...

dismorphia
10. 05. 2004
Dát tip
zbožňuju havrany.. a tady jim to sluší - aťjetocojeto

Armand
10. 05. 2004
Dát tip
haiku bych tuhle báseň nenazval, ale je to určitě velmi působivá miniatura * (a viz. Nazuna)

vesuvanka
10. 05. 2004
Dát tip
Nevim zda je to haiku, ale je to pekne - velmi dobre vystizena nalada pozdniho podzimu, kdy k nam priletaji na zimu havrani od Baltickeho more. Libi se mi a davam tip

cabourg
10. 05. 2004
Dát tip
v první sloce přebývá jedna slabika. Ale kritika mi moje haiku taky strhala, takze nechci soudit vice nez - libi se mi.

Lasy
10. 05. 2004
Dát tip
nejsem odborníkem na haiku, ale je to krásný obraz . . . Lasy


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru