Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vena cava inferior

Výběr: Print
10. 05. 2004
12
0
9339
Autor
drfaust

 

 

Vena cava inferior


Dolní dutá žíla
v pravém srdci

v ústí
       jak bychom byli        nalezení
                                    ústíme    v sobě
cestou z končetin            onoho  

sebe Říkáš my  Na tomto místě    (v nás)

 ustaneme

 

 

 

 

 

 

 


drfaust
11. 05. 2005
Dát tip
tady se mohu podepsat...

tuhle znám*

per_zay
15. 05. 2004
Dát tip
hmmmmm ........ T

miii
12. 05. 2004
Dát tip
líbí celé !

drfaust
12. 05. 2004
Dát tip
Ježiš... omlouvám se Printe za ten překlep... Elyn jsem povidlo:)

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
vidíš, povidlo, a já myslela, že ten přeškleb bylo důvěrné oslovení Printa :)) opravdu... u-staneme ! jo, miluju tohle "hraní" s češtinou... :) (a nejen ten konec, samozřejmě, nerada bych redukovala celé dílo jen na poseldní slovo..;)

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
taky přeškleb, ale snad neurazil: má být "poslední"..;)

drfaust
12. 05. 2004
Dát tip
Ne Elyn. Tohle je možná ono. Víš, některé věci znějí. Znějí a jsou vším ve všem. Víš, pokud čteš a máš básničku, tak je to ono. Pokud ti tam to slovo zůstává a žije. Pokud jím můžeš pojmenovat celý ten text. Tak je to prostě vrchol. To není žádná redukce na jedno slovo... navíc, vždy by jsi měla najít k textu nějakou charakteristiku... měl bys mít, přes co si ho vzít... a jestliže je to slovo... ustaneme --------------------------------------------------------------------------------------------- děkuji všem (nekompromisně a bez rozdílu) :)

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
dobrá, tedy - ustaneme..;)

judas
12. 05. 2004
Dát tip
abych byla upřímná, tak nejvíc se mi líbilo vysvětlení smrti:-). a po tom vysvětlení jsem si k dolní duté žíle udělala tak hezkej vztah, že i samotné dílo se mi začíná líbit:-)... ano, je to takhle jednoduché. smrt... a ještě k tomu - znáte film 21gramů? ten přišel k názvu taky skrz tuhle problematiku...

drfaust
11. 05. 2004
Dát tip
Pronte: ...a zrovna včera jsem s egilem (z jeho hudebního doprovodu) recitoval Eliotovu Pustinu... teda zatím to bylo jen Pohřbívání mrtvých... to mi připomněli ti tvoji ptáčci po zimě...

Print
11. 05. 2004
Dát tip
:-)*

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
...Ustaneme (jo, povidlo! :) *

Pearlian
10. 05. 2004
Dát tip
Jenom mě napadá dost ohraná ,ale dost podstatna věta: Jak teda v tomhle případě vypadá smrt ?

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
smrt je místo v nás.... sever začíná uvnitř... :)

egil
10. 05. 2004
Dát tip
ústit (jedna dva) v sobě cestou z končetin :) to je dobré... a celé je to fajn - ne nadmíru rozlámané, poměrně dobře uchopitelné. ***

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
No jestli tě to opravdu zajímá tak na to je přesná směrnice... Například: Zemře li člověk a je považován za potenciálního dárce orgánů, tak kromě průkazu ztráty srdeční činnosti, je provedena angiografie mozkových tepen (angiografie je invazivní zobrazovací metoda), a zobrazí li se, že v mozkových tepnách není nalezena krev (k čemuž za pár minut od ztráty srdeční činnosti dojde), je člověk prohlášen za mrtvého a je možno odebrat orgán k darování.... takhle vypadá smrt :))

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
a děkuji ... v 15 30!:) ukážu ti strach v hrsti prachu

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
neznamená to nic jiného, než: Dolní dutá žíla:))) stejně jako aorta ascendens: vzestupná srdečnice:)))

Elyn
10. 05. 2004
Dát tip
:) já se vrátím, fauste, teď bych ti tu jen zvířila prach ... v hrsti :)

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
je to od společného základu... možná inferior znamená dolní, spodní a inferno je skutečně vespod... ale nevím to přesně... a jsem budižkničema:))

Rowenna
10. 05. 2004
Dát tip
Sáhla na mě smrt. ** Mě dostalo to neobvyklé užití slova "ustaneme". To mi zauzlilo dech. tip

kinume
10. 05. 2004
Dát tip
Cože? pleská to masem a latinou to nezakryjes.

egil
10. 05. 2004
Dát tip
Pěkné pěkné - angiografii jsem už jednu podstoupil - prali mi do třísel nějakou kontrastní látku, ale byl jsem (snad) vcelku naživu...:))

Marthin
10. 05. 2004
Dát tip
:-) Ustaneme..

cabourg
10. 05. 2004
Dát tip
velmi klidné, navozující klid. Báseň v obraze, a vůbec ne nudné. Líbí. Zaujalo.

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
to jako že by ses chtěla vykoupat v pravé srdeční komoře?:)))

drfaust
10. 05. 2004
Dát tip
:))

anae
10. 05. 2004
Dát tip
tex pro poetické mediky? víc než dost anatomie, moc latiny! (s tou už raději končím, kdy to tu vidím!)

Voloďa
10. 05. 2004
Dát tip
No to je ale hloupost, vždyť to nadává žádný smysl. To není žádné umění napsat pár slov a čekat, že ostatní budou dělat jak tomu rozumí a dávat tipy, to bych uměl taky. bez tipu

Print
10. 05. 2004
Dát tip
Pěkně drobíš. Nám, hladovým ptáčkům, po zimě! *!

Craerassy
10. 05. 2004
Dát tip
*

(závorka)
10. 05. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

Dero
10. 05. 2004
Dát tip
Hezky ... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru