Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křídla vlaštovek

03. 09. 2000
1
0
1651
Autor
Mara

Postavila jsi zeď nářků v mém srdci, orosila jsi slzami trnovou růži, kterou jsi mi dala. Já přesto plním tvou prosbu a pěstuji plané a divoké růže zkrápěné mým utrpením a nadějí. U zdi nářků sedávají na telegrafních drátech vlaštovky před odletem do cizích krajů. Čekají na naději. Vlaštovky půjčte mi svá křídla, chci létat s vámi za novou sluneční nadějí. Je deštivé jaro a s blížícím se létem přilétají první vlaštovky s poselstvím pro všechny lásky zakleté do trnů růží. Poselství je lehké jako oblaka blížící se z jihu, jako ptačí křídla mávající na pozdrav, poselství nehledej, počkej až přiletí první vlaštovka.
Sarken
14. 09. 2000
Dát tip
pěkná, moc

Saxanka
09. 09. 2000
Dát tip
Mám ráda všechny tvorečky s křídly:-) koukám koukám a Ony nikde....

Anonym
07. 09. 2000
Dát tip
tvoje škoda... přístě si na ně počkej stojí to za to

Jákob
04. 09. 2000
Dát tip
vlaštovky jsem letos promeškal ... nezaznamenal jsem jestli vůbec přiletěly a nevím zda už neodletěly ...

Ahojíček
03. 09. 2000
Dát tip
To je dojemné. Pokračuj v psaní. Myslím, že máš talent.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru