Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do jediné

19. 05. 2004
2
7
2577
Autor
Garay

Vím, že víš, klubka rozmotej slov a trochu se tím bav a třeba se i zlob ....

Někdy jsem

prodchnuta

jehlou Radosti

Špičatou

Pro duši

Protože tam je mý tělo

nejtužší

 

Jindy se všechny

chvíle

Kdy jsem byla sama ...

Melancholie

Cholerie

Spojí do jediné

Chemlonie ....


7 názorů

VH64
17. 11. 2011
Dát tip
Já čtu jasnou erotiku, což mne v mém věku docela těší, ať už to tam autorka dala nebo ne... Líbí... Jo a ta zmíněná nespisovná čeština - byla, co jsem si tak všiml, už autorce vytýkána i jinde - dle mého názoru se kritici mýlí. Je to naprosto dokonalá a správná jíhočeština.

Garay
23. 03. 2010
Dát tip
Ano... Proto tam ten chemlon je :) Chemlonie.. Zlobí to. :)

avox
23. 03. 2010
Dát tip
musím se usmát, sorry... z chemlonu jsem háčkovala nezničitelné bačkorky :-))

Perla Sch.
21. 03. 2010
Dát tip
:-)

Garay
21. 03. 2010
Dát tip
Velký dík za všechny Perla_Sh kritiky :)

Perla Sch.
21. 03. 2010
Dát tip
Taky se mi líbí!

elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
Melancholie Cholerie Spojí do jediné Chemlonie to se mi líbí, to má dobrý nápad......to je fajn....

johanne
09. 06. 2004
Dát tip
"prodchnuta jehlou"? nevím nevím, to mi moc nesedí :o chemlonie... zajímavé

Waawe
20. 05. 2004
Dát tip
nevím co bych ktomu řekl... docela mi vadí používání nespisovné češtiny, ale jinak je to docela v pořádku.... první sloka je přece jenom povedenější... měj se fajn m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru