Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevidomá víla

21. 05. 2004
2
0
5053
Autor
ashentree

Potkávám je denně u nás na patře...Mohu-li pomoci, jsem poctěn...a je mi zvláštně, když cítím jejich Vesmír...

Prolety marihuanových nepohledů
nad doteky chodníků bělavou holí
tesknou mi v myšlenkách

 

Ta nevidomá víla,
jež v obálkách soumraků
zří jen světlo a tmu,
dovede číst pohlazením
z rukou

 

Jen uchopit ji dlaní v dlaň
a stal bych se čirým střípkem skla
průsvitným jak její slzy
kanoucí z nenávratna
v nedohledno
nebohů


cup_of_tea
22. 11. 2004
Dát tip
nedohledno nebohů ke konci mi jaksi upadla ale tohle to zas zvedlo. líbí*

Waawe
06. 07. 2004
Dát tip
popravdě řečeno se mi nejvíce líbí poslední sloka... ta je opravdu překrásná... taky mám rád jejich Vesmír :))) m.

Waawe
06. 07. 2004
Dát tip
popravdě řečeno se mi nejvíce líbí poslední sloka... ta je opravdu překrásná... taky mám rád jejich Vesmír :))) m.

Martinka
23. 05. 2004
Dát tip
dovede číst pohlazením z rukou..........................to sa mi celkom páči

Voloďa
21. 05. 2004
Dát tip
Zase ty drogy!!! Bez tipu!

setti
21. 05. 2004
Dát tip
Proč předáváš nevidomým svůj smutek z nich? Oni také umějí být šťastní.

nemyslim si ze by to bylo o jejich smutku..je to krasne :*)))))))

ashentree
21. 05. 2004
Dát tip
ještě, že Ty to mu rozumíš, sestři ;) díky Ti :-) setti: tak to také není myšleno...vždyť slzy ještě nemusí znamenat smutek...

sestricka te prece zna a musi rozumet:*)))))))vzdyt to ani neni smutne..je to lehce melancholicke a tajemne zacarovane..presne jako vila:*))))))))

cabourg
21. 05. 2004
Dát tip
typicky marihuanové, bez hlavy a paty, ale krásné, možná by stálo za to přečíst si to v jiném stavu ;-))

ashentree
21. 05. 2004
Dát tip
tak jo ;) vypadlo to ze mne velmi rychle a ani nevím proč...byl jsem střízlivý jako vždy a žádné slovo jsem netahal za uši :-) tak teď nevím, co si mám o sobě myslet :-) díky za návštěvu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru