Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudební iluze

24. 05. 2004
4
0
2590
Autor
Plicnik

Bloudíš v osnovách ...

z houslových klíčů skládáš

piktogramy

a hledáš přímou

cestu,

když se motáš

v trylkách.

 

V uších tě bolí

zatoulaná bublina tříčárkovaného CÉ

a ani nedutáš,

když padáš cresendem

svižně - VIVACE -

disonancemi mollových ozvěn.

 

Hoříš bázní písně

žár v zápisech notových,

které skládáš do vlaštovek

a popsané lodičky not

klouzají deštěm

tvých slz...

 

k nohám

hudební iluze.


"padáš cresCendem" je schválně? ve mně to spíš vyvolává pocit stoupání.. a taky trochu tahá "žár v zápisech notových".. jináč je to moc povedená hudební iluze :)

srha
01. 07. 2004
Dát tip
*

Plicnik
27. 05. 2004
Dát tip
no, a taky zapeklitá :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Plicnik
26. 05. 2004
Dát tip
Waawe - tohle bylo hodně pocitový, ale nejparadoxnější bylo, že ve mě nic nebylo, že jsem nevěděla, co vlastně cítím, ale prostě jsem něco psát musela... Bylo to během chvilky, ale dlouho jsem si to schovávala - přišlo mi to asi hodně osobní :-) Díky :-) Pozorovatel: to budou asi ty hudební termíny :-) najdeš ve slovníku cizích slov :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pozorovatel
26. 05. 2004
Dát tip
A jóóó!!! Má nejoblíbenější kniha...krásná, i když smutná kniha.

Waawe
25. 05. 2004
Dát tip
a popsané lodičky not klouzají deštěm tvých slz... k nohám hudební iluze podobné věci, básně a styl se mi moc líbí...možná, že vycházíš z automatického textu (těžko říct)...mám rád pocity..líčíš je, nebojím se říci skvěle...nepůsobí to podle mě vůbec kýčovitě a báseň si určitě zaslouží otipovat..... T* jen tak dál !!! měj se fajn a piš...budu se těšit m.

pozorovatel
25. 05. 2004
Dát tip
Líbí, sic některý termíny neznám, ale znějí hezky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru