Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tichých čtenářích

Výběr: Print
26. 05. 2004
8
0
6602
Autor
Kodynie

O tichých čtenářích

Ticho může být různé. Může být mrazivé, nadšené i lhostejné. Co si asi myslí čtenáři, kteří tiše přijdou, přečtou si dílko a stejně tiše a nenápadně odejdou? Čtenář přijde k dílku, které ho znechutí nebo jiným způsobem irituje nebo si řekne: "Panebože, to je blábol. Tohle mi nestojí ani za pár slov hodnocení." Poté v mrazivé náladě odejde. Jiné dílko přečte jedním dechem, oči mu planou a dostává z nadšení horečku. Není mocen slova. Neví co napsat, aby to vystihlo jak mu teď je a tak opět beze slova odchází, tentokrát v povznesené náladě, kdy se cítí velmi obohacen o milý a neocenitelný zážitek. Pak jde jinam. Z dalšího dílka, na které ve zvědavosti narazí, přečte jen pár vět a ví: "Tohle nechci číst celé." Dílko zavře a lhostejně odchází jinam, aby se sem už nikdy nevrátil. Ticho může být různé. Může být mrazivé, nadšené či lhostejné. Potíž je v tom, že u tichých čtenářů se to nepozná. A přece, pokud se k autorovi takový čtenář věrně vrací, signalizuje autorovi, že je rád, že si má kam chodit číst, kde ho písmenka druhého vždycky potěší nebo i obohatí o nové a zajímavé informace. Tiché čtenáře mám nejradši.


Havranka5
13. 07. 2005
Dát tip
Pořád je lepší ticho, než inkviziční vyžlucená "kritika" od [Kritika].

Moc milé... k

sk8ergirl
13. 06. 2004
Dát tip
Je to super postřeh, ale já přesto mám raději autory, kteří se vyjádřej...ať už jakýmkoli (slušným) způsobem...každopádně za anylýzu ticha Ti dám tipík...

studanka
03. 06. 2004
Dát tip
líbí...

Seregil
27. 05. 2004
Dát tip
.. fajn...***

Seregil
27. 05. 2004
Dát tip
a klub mikrostí...

Dero
26. 05. 2004
Dát tip
Leebee ... ;o) A máš recht. ***

Davinči
26. 05. 2004
Dát tip
takže ti sem nic psat nebudu, a jako tichy čtěnář odcházím....

cabourg
26. 05. 2004
Dát tip
samozřejmě souhlasím a proto se snažím nebýt tichým čtenářem, jenže ono to někdy prostě nejde a nejde...i kdybych se rozkrájel

Steven
26. 05. 2004
Dát tip
Tak jsem si dílko přečet a tiše zavírám dveře. Analytický rozbor nechám jiným.

tanganika
26. 05. 2004
Dát tip
pravdu povediac...na mna sedi ten prvy a treti pripad...ale ak je pre mna nieco fantasticke, tak to aj napisem...

chikvadrat
26. 05. 2004
Dát tip
když mě nic nenapadá, tak radši mlčím...

Print
26. 05. 2004
Dát tip
Dík*!

chalmin
26. 05. 2004
Dát tip

chalmin
26. 05. 2004
Dát tip
8^)


sunnyangel
26. 05. 2004
Dát tip
jsem tichá čtenářka :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru