Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy...

27. 05. 2004
1
0
3553
Autor
Kimísek

Prostě ta moje PRVNÍ básnička...

Nikdy

Proč když už si myslíme,
že se všechno daří,
nečekáš to a přec,
tvé plány se zmaří.


Chtěl si mě snad potrestat,
vždyť si nic netušil,
všichni mohou už jen vzpomínat
jak ticho vesele si rušil.


Teď už nikdy neuslyším
tvůj hlas, jak na mě volá,
už nikdy neuvidím,
jak tvá ruka na mě mává.


Nikdy už neuvidím
tvoje velký kukadla,
a už nikdy neucítím
tvůj dech, když mé rty si něžně líbal...


Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
prvotina je prvotina... ...v létě slunce, v zimě led medvěd rád jí sladký med k tomu má dvě medvíďata je to jejich hodný táta když však někdy zlobí přetáhne je holí ...na 7 let to jde, ne:o)? že bych to sem dala:D?

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
Aleya> Solidní ;-)) Tak přemýšlím si tiše jak by světu asi bylo kdybych já nehleděl tu z výše kdyby člověka nebylo - to je závěr mý prvotiny - půžem si podat ruce - psali jsme o přírodě - ne o Lásce - nevím, jestli je to správný, ale - není to tak běžný - myslím .. :-))

Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
já sem hodím celou svoji první "sbírku", ju:)? bohužel nemám scanner, takže bez ilustrací:D. smím se zeptat, v kolika jsi to napsal?

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
dvanáct, třináct - teď přesně nevím .. Hodíš jí sem pod dílko, nebo si tě mám dát do oblíbenejch autorů, aby mi přišlo avi, nebo tě tam už mám a ani o tom pořádně nevím ? :-)

Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
pokud si mě tam chceš dát, tak si mě tam dej...já to sem hodím během tak deseti minut všechno:o)

kminnek
18. 08. 2004
Dát tip
prvotinka je vždycky takový poklad se kterým se prostě nehýbá * t

Kimísek
18. 08. 2004
Dát tip
no nevím, jestli je zrovna tohle poklad, ale byl to jeden strašlivě smutný konec a jeden pozitivnější (aspoň v to doufám) začátek a to psaní básniček a dost odlišného pohledu na svět a na lidi.

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
Řekl bych že jako prvotina v celku typická... :-)

Kimísek
29. 05. 2004
Dát tip
Teď už mám docela podobný názor...po tom čase...

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
Kimísek> ...:-) Myslím a jsem si docela jistý, že je to dobře :-)

Kimísek
29. 05. 2004
Dát tip
Jen jsem to sem chtěla dát...

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
Také jsem sem dával svou prvotinu - jako asi desáté dílko - to už jsem si to "mohl dovolit" - nebo jsem si to aspoň myslel - ale - při jedné depresivní náladě jsem to smáznul spolu asi s 1/3 dosavadních textů (ještě pod 815_0) - snad Tě nepotká něco podobného...

Kimísek
29. 05. 2004
Dát tip
Petr_Pan***Jako že nemám nic mazat?

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
Jako že si máš pořádně rozmyslet, než sem něco dáš, protože mazat je smutné...:-)

Kimísek
29. 05. 2004
Dát tip
To je asi fakt...

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
...Jo - a co je nejhorší je to, že pak si na to dílko vzpomeneš a zjistíš, že's ho tady měla necat, aby všichni ostatní autoři mohli vidět Tvůj vývoj a pokrok :-))

Kimísek
27. 05. 2004
Dát tip
To máš fuk...docela mě zajímá jak to zkritizujete, sleep. ...

Bering
27. 05. 2004
Dát tip
ne - e. klišé, a když to zrovna třeba náhodou klišé není, tak je to nic moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru