Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černé vlajky

30. 05. 2004
1
0
2446
Autor
Kimísek

Trošku depresivní... :o)

Nesnáším čekání,

než rozední se tma,

chci vidět hvězdy

dostat se tam,

kde ticho bude mi milé,

ruce se klepat nebudou,

vemte mě tam,

hvězdy bílé,

za mraky s modrou oblohou,

není tam vidět smrt,

protože nebe je černé

říkám si: "tak neblbni, a pojď!"

žádné černé vlajky vyvěšené...


Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
hmm...ne. hlavně ty rýmy.

Kimísek
18. 12. 2004
Dát tip
Asi to smažu, jak tak na to koukám...

Kimísek
18. 12. 2004
Dát tip
avi

trošku jo...ale dobře no :-).

Kimísek
31. 05. 2004
Dát tip
Petr_Pan***Tak já tam za toho smajlu napíšu "ironie", ju? Víš, když člověk něco píše (báseň, povídku atd.), tak si podle mě může dovolit napsat cokoliv a nemusí psát jen tak, aby se to všem kolem líbílo, ale třeba i to, ci cítí-ale zní to hezky...dík... sk8ergirl***Taky dík :o)

Petr_Pan
31. 05. 2004
Dát tip
Říkám piš přirozeně - z toho nechápu potom Tvou reakci - jako bych říkal, že bys měla psát tak, aby se to líbilo - to ani náhodou...:-) Kdybych sem psal všechno, co jsem kdy napsal a pěkně to znělo, zahltil bych to tady. Jistě, že si můžeš napsat cokoliv - vzpomínáš hovno_z_labutě? Psal textík hovno_z_labutě1 a jeho obsahem bylo hovno_z_labutě - každý si tu může psát co chce - no jenže...

sk8ergirl
30. 05. 2004
Dát tip
hmm...noo, dejme tomu :-) než rozední se tma - tohle se mi líbí...

Petr_Pan
30. 05. 2004
Dát tip
Mě se elíbí - nejen rýmy, ale celkově zpracování myšlenky - ostatně - ano myšlenka nepříliš velká...:-/ Piš přirozeně - je bbost dát smajlíka do prologu a pak se snažit hrát si na tmu - to nikam nevede a dovolit si to mohou je ó velicí - Ty ani já ne :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru