Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červnový Šuplík na Leitnerce

31. 05. 2004
0
0
4309
Autor
ashentree

On to tady Bacil určitě ještě upřesní, ale pro jistotu dávám na vědomí, že zítra 1.6. se od 19:30 koná v brněnském klubu Leitnerova poslední "šuplík" v tomto školním roce. Dostavte se v hojném počtu a doneste si něco ze své tvorby, večer tentokrát patří volnému čtení! :-)

Těším se! ;)
ashentree
02. 06. 2004
Dát tip
papouch: bylo jsi žádáno ptačisko barevný :-) že prý nám něco pěkného zas na příští rok připravíš :-)) sjuuu: japakto, že jsi nečetla, moc jsme byli na Tebe zvědaví, víš? ;) prokletí: esi si vzpomeneš, napiš mi prosím, z čeho jsi četl, bylo to milý :-))) Bacil: kam Ty na to chodíš (já vím, že netřeba daleko :-), takhle už jsem se zas dlouho nezasmál :-))

papouch
02. 06. 2004
Dát tip
nešlo to, no :( eš&3... éé?? Kdo to pravil, že něco nachystám?? ... že o ničem ňák nevimm...? A kdo si mě žádal? ... Ať si mě nežádá! :-))

Bacil
02. 06. 2004
Dát tip
Papí, říkalo se, že na vánoční šulík by bylo fajn, kdyby někdo něco vymyslel (něco na způsob "Mejdanu na palouku"). Třeba Ty - nebo taky kdokoli jiný. Osobně jsem si taky říkal, že nad tím pouvažuju... mám jednu adventní scénku, ale muselo by se to odmikrobiologizovat a prodloužit (původně to byla scénka na ústavní večírek). Konec konců, pokud se seje víc nápadů, můžou se buď propojit, nebo postupně využít všechny (kdyby byly co k čemu). Takže uvažuj.

Bacil
02. 06. 2004
Dát tip
Myslím, že jsem Ti, Papí, zapomněl poslat avi.

sjuuu
02. 06. 2004
Dát tip
ashentree: třeba je... třeba se vás... plachej... :-) ale večer to byl jináč fajnej, vďaka za pozvání.

ashentree
02. 06. 2004
Dát tip
sjuu: nás se netřeba bát ;) já zas, jak jsem přišel k mikráku, úplně zapomněl na to, že jsem ashentree :-) a stejně jsem Tě určitě viděl ;) kdepak ses nám schovávala? :-)

Prokletí
02. 06. 2004
Dát tip
ashentree: Daniil Charms: Dobytku smíchu netřeba, Argo 94 ;o) m.

ashentree
02. 06. 2004
Dát tip
vřelé díky, doplním si vzdělání :-)

papouch
31. 05. 2004
Dát tip
aha... já na to zapomnělo ... cáááqa (

drfaust
31. 05. 2004
Dát tip
jojo na Leitnerce je skvěle...

Prokletí
31. 05. 2004
Dát tip
mno možno ;o) m.

Bacil
31. 05. 2004
Dát tip
Jé, já bych to sem málem zapomněl dát! No, teď už to sem snad ani dávat nebudu, bylo by to dvakrát. Jen pošlu avíza obvyklým avízníkům.

Dero
31. 05. 2004
Dát tip
Hoya, budu tam ... ;o)

sjuuu
31. 05. 2004
Dát tip
i já i já...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru