Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muška

07. 09. 2000
2
0
3067
Autor
Sadaf

Jak říkají moji přátelé a známý - na kraviny, na ty tě užije!!

Co je to štěstí? Muška jenom zlatá!! (Teď tady prolétla no - snad už pátá) Otázka tedy zní asi takto: Jsou všechny štěstí??? De Jure nebo De Fakto???
Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Snáď aspoň jedna...maličká...ale možno aj dve, tri...

racek
22. 11. 2000
Dát tip
Nehledim na rytmus, ale libi se mi to. Vymyslim Ti kryptogram.Tip.

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Souhlasím s tím "druhým" papouchem. Vždycky, když čte autor nějakou věc sám, je to vždycky lepší. Takhle se to zase dostane k více lidem. Život jsou kompromisy... Básnička je moc pěkná.

blazinek
27. 09. 2000
Dát tip
hele moucha... ŤUP

Sadaf
23. 09. 2000
Dát tip
...nalézat štěstí dá velkou fušku tak odlož plácačku nech žít i mušku...

papouch
12. 09. 2000
Dát tip
Už jsem to tu někde psal, v čem je zakopanej slon. Když si to jen čtu, tak naprosto nemůžu tušit, kde autor dal "předtaktí", kde změnil důraz slabiky, atd. Když to čte autor sám, tak všechny tyhle věci, které nejde napsat do textu použije, protože je ví. .... Citlivý čtenář pak musí v díle rytmus hledat a po několikerém čtení si ten rytmus ták ňák dosadit, ne vždy tak jak myslel autor. .....Mňjo.... ale musím se zastydět, ta moje kritika nahoře je nestydatě ostrá, to jsem ošklivě přepísk.... nekulhá to. Je tam pouze jediný kulhnutíčko. :-) A jestli je to pro mne, bych mohl prezentovat své žvásty o rytmu..... :-)) óóó jaké milé :-)) ))) Dík a promiň :-)

Sadaf
09. 09. 2000
Dát tip
Abych ti pravdu řekl papouchu, já jsem tak trochu schválně tudle blbost psal pro tebe, aby jsi zkritizoval rytmus... Dal mi tuhle můj kamarád přečíst svoji věc a já jsem mu poté právě řekl o tom, že je to sice hezké, nicméně nerytmické... Tuto svoji věc mi poté přečetl on sám a světe div se !! Rytmus jako hrom!!!! A teď mi řekni , kde je zakopaný pes... Jinak díky -:)))

Sadaf
09. 09. 2000
Dát tip
Abych ti pravdu řekl papouchu, já jsem tak trochu schválně tudle blbost psal pro tebe, aby jsi zkritizoval rytmus... Dal mi tuhle můj kamarád přečíst svoji věc a já jsem mu poté právě řekl o tom, že je to sice hezké, nicméně nerytmické... Tuto svoji věc mi poté přečetl on sám a světe div se !! Rytmus jako hrom!!!! A teď mi řekni , kde je zakopaný pes... Jinak díky -:)))

Rastin
09. 09. 2000
Dát tip
Máš recht, Sadafe, taky jsem se s tím už setkal. Myslím tu věc kolem rytmu.

papouch
08. 09. 2000
Dát tip
nó, zase .... rytmus občas je a občas není ... to je špatný. By´d ať to "šlape" od začátku do konce, nebo ať je to arytmický. Když je to mezi, tak to kulhá a je to utopený... škoda. Myšlenka na tip. ale forma je nedodělek. Hrubý polotovar.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru