Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STREJDOVI CANCY TROJKA

08. 06. 2004
2
0
2175
Autor
SilverArrow

Nazdar všicí hňupy, který ještě nepřestala bavit tahle víceméně trapná série...

Je tomu asi 14 dní co jsem byl se strejdou v hospodě (teda abyste rozuměli von je tam každej den ale já ne),(teda ne že bych tam bejt nechtěl, ale nemám na to prachy).

                        Hostinskej zrovna slavil padesátku a tak pivo teklo a teklo tak, že to tam vypadalo jag před 60 lety v Normandii. Když strejc dopíjel třetí pětipivo nastal čas vinšů. Hostinskej, už zjevně naměkko třesouce rukou mému strýci, povídá:" Vono už to neni co to bejvalo víš, záda boleji, játra v prdeli..." 

 

Na to strejc povídá:

" Hele, hele, hele Františgu hele já tě mám rád to jo, no ale jestli tě má Páánbúch radši tag aťsi tě veme!!! 

 

no a pak to přišlo, halt ňaký lidi nerozuměj srandě!!!


Nicollette
08. 06. 2005
Dát tip
hustěže :-))) ty máš dobrýho strejce :) *

ha ha ha ... hafo ...

pozorovatel
08. 06. 2004
Dát tip
Hezky řečený. Nechápu, kam na takový keci ti naši strejdové chodí... ...asi do hospody, co?

maia
07. 06. 2004
Dát tip
Hnupy? Podla seba, sudim teba? :-) Podareny pribeh.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru