Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chladnokrevna

10. 09. 2000
7
0
5239
Autor
suva

Těsně vedle mne dneska uhodil do tebe stesk, já, mramorová deska, odrážím citový blesk.
šelly
06. 06. 2001
Dát tip
:-)

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
Jiko :-))))))))))))))) a já proč mě mamka tak miluje...

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
Obsah je za jedna. Proč je to v blbůstkách ?

suva
14. 11. 2000
Dát tip
Protože to přišlo moc zlehka...

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
A když máš žena hladkej porod ... má ráda své dítě méně?

Carodej
07. 10. 2000
Dát tip
Bingo tip.

suva
29. 09. 2000
Dát tip
Mahoney - děkuji, sire.

Mahoney
28. 09. 2000
Dát tip
tohle není blbůstka krátké, výstižné - prostě dokonalost sama *

suva
24. 09. 2000
Dát tip
Olí - přiznej se, že ty potají studuješ diplomacii? :>))))

Olí
22. 09. 2000
Dát tip
Myšlenka je dobře vystižená - a za to tip. Ohledně rytmu má pravdu Merle, Sůva i Papouch.

Slunce
16. 09. 2000
Dát tip
abych si to ulechčil, nelíbí se mi to,a myslím si opak toho co zolli......

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
suva: navíc je nedobré, když se ti překrývají skupiny jako třeba: XXX XX X XXXX XX Tady ta dolní čtyři je adekvátní horní trojce plus půlce dvojky a to dělá taky rotyku (z mýho pohledu). Mohlo by to být: Těsně vedle, dneska - mramorová deska (což by ale zase nemělo správnej smysl)

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
mě se to moc nelíbí... možná to dělá ta nerytmika

suva
12. 09. 2000
Dát tip
Merle: ani bubenicky rytmická? Všechno vychází na sedm, jen důraz a nedůraz asi kulhají, jak říkám, já se v rytmech obvykle dost plácám, ale podle mě je to: dva, tři dva tři, tři, jedna jedna, tři, jedna, dva tři, tři, jedna ale já to neobhajuju, určitě jsem se někde sekla.

Koom
12. 09. 2000
Dát tip
rejpy rejp :-) Me se to proste libi takhle a pocitat slabiky kvuli tomu urcite nemusim :-)

papouch
12. 09. 2000
Dát tip
nene, suvičko, ten rytmus nesedí, to "mramorova" není triola, to je vypíchnutej kulomet "ratatata" mimo rytmus. já o tom nechtěl mluvit (už jsem asi svejma pindama o rytmu trapnej ), ale když už to Merle načal ... Celá věcička je v tříčtvrtečním rytmu a to "mramorová" má 4 slabiky a musí se nacpat do třech dob. Lépe by tam sedělo tříslabičné slovo. Ale (už o tom debatuju se Sadafem) něco jiného je, když je to napsané a něco jiného, když to přednáší autor, který ví, kde je jaká synkopa, předtaktí, netypický akcent... čili věci. které z holého textu nevyčteš.

papouch
11. 09. 2000
Dát tip
...no je to škoda, poňviváč tam může (napfíklad) bejt jak "odrazím", tak "odrážím" češťiňa šě přőšťě béž háčků a čářék ňěóbejďé :-)

suva
11. 09. 2000
Dát tip
Papouch: a co by se ti víc líbilo? Odrážím jsem mela na mysli, současný děj, ale tak nějak neukončený. Když odrazím, tak to moc drnčí a je to definitivní, kdežto v odrážím se zrcadlí ta lehká ženská nevypočitatelnost...

Koom
11. 09. 2000
Dát tip
me se urcite vic libi odrážím

Jákob
10. 09. 2000
Dát tip
přímý zásah (skvělé)

Drakkan
10. 09. 2000
Dát tip
trochu kratší, bez čárek a háčků. Text mi nic neřekl. Bohužel

zolli
10. 09. 2000
Dát tip
Jsem to přečetla i bez diakritiky, je to nápadité a perfektní! Moc se mi to líbilo. Text mne oslovil. Rytmicky to sedí. Rýmuje se to, je to dobré! Pro mne až na TIP

Koom
10. 09. 2000
Dát tip
-| |- :-)

suva
10. 09. 2000
Dát tip
Na jednom pocitaci diakritika jde, na druhem si dietu odpoustim, je amerikanskej a tak nestimujou nabodenicka, sorrac. Dik za tipky, strucnosti k lepsim projevum. To se mi povede opravdu malokdy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru