Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ROZCHOD

11. 09. 2000
6
0
4463
Autor
suva

Ivance v Idahu - asi to tam k ní nedoletí, asi se jí zrovna nechce moc číst, když jí nechutná ani jíst a pořád jenom namáčí polštáře do horkých slaných perliček. A mě je teď i za ní líto, že mužský se v padesáti nedaj udržet v kleci, když je kolem tolik barevnýho peří...

Ještě poslední kousky živé tkáně odpadnou od strnulé kostry. Pak - jako malomocní jsme bezbranní proti jaderné reakci nukleárního rozpadu zrnek lásky rozštěpených na částice bolu a nenávisti
Zolo
23. 06. 2003
Dát tip
Dobrej nápis na náhrobek.

suva
23. 06. 2003
Dát tip
jak na čí

Dabi
10. 09. 2002
Dát tip
.......můj upřímný t*.......

suva
26. 07. 2002
Dát tip
Občas i nějaký to desetiletí, mluvím za sebe, vlastně to jsou kecy: o Ivance, o mě to bylo, jen jsem se tenkrát bála to říct sama sobě, natož těm okolo, bolest - zvlášť, když ji pořád okopáváme, přihnojujeme a zaléváme, raší, raší a bují.. Ale než na to přijdeme, jak si ji nepěstovat... a co vlastně je příčinou toho, že nás to tak skolí! To je oříšek pro Popelku.

JiKo
26. 07. 2002
Dát tip
no jo no..žejo někteří to chápali páč znají. ale ti co ne tak nechápali asi nic

suva
26. 07. 2002
Dát tip
_JiKo_: avi pro fšechny bylo proto, abych si se sebou vyřídila ty svoje účty, to, jak jsem se alibisticky schovala za něčí cizí žal - možná, že to prožívala Ivanka jinak, co já vím? A jinak asi i proto, že to je zkušenost, s tím pěstováním, to fakt funguje...

Krasnykokos
26. 07. 2002
Dát tip
Dobrý je to, Brutto netto, V trvanlivým obalu, Maskovaný v přebalu. Ustálí to, vydrží to, Dýl než botky z bazaru.

Jeanne
25. 07. 2002
Dát tip
jak trvá dlouho,než se člověk z poločasu rozpadu vztahu vylíže? líbí: T

Carodej
15. 02. 2001
Dát tip
Tip.... ... prostě.... tip...

Yenn
15. 02. 2001
Dát tip
Tip.

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
...zase to Idaho ;-) Jinak nechápu, že nikdo netypuje ... já se odvážně pustím do udělení TýAjPí

suva
14. 11. 2000
Dát tip
Idahovým štvancům :c)

Kangi
15. 09. 2000
Dát tip
je to skvělý! Lyryk: vše se dá rozložit na ty nejelementárnější částice a láska je o jejich složení; když vzniká nová hvězda také se skládají nějaké ty mikroskopické věcičky a ty vidíš jenom na obloze nějaké to zářivé těleso; když hvězda zaniká, může ten zbytek vybouchnout na na to prvopočáteční, může se smrštit na nějakého toho vyhaslého trpaslíka a může z ní také vzniknout černá díra! - a s láskou je to stejný...

suva
15. 09. 2000
Dát tip
Kangi: > )))

suva
12. 09. 2000
Dát tip
Anonym: šťastná to žena Slunce: :-0))))) Lyryk: manželská láska spojuje dvě hmoty v jednu, blbý je, když to jedna hmota pokazí natolik, že se dočasně částečně rozpadá následně i druhá, závislejší hmota. Nedá se s tím nic moc dělat, možná zavčasu nasadit nějaký záchranný metody...

Merle
12. 09. 2000
Dát tip

Anonym
11. 09. 2000
Dát tip
Jsem asi divna, ale nejak jsem nezachytila smysl a vubec ceho se ta basen tyka...

Slunce
11. 09. 2000
Dát tip
anonym: tyká se to rozchodu

Lyryk
11. 09. 2000
Dát tip
metafora o poločasu rozpadu hmoty, láska bývá nehmotná a pak se nerozpadá :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru