Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouřová

14. 06. 2004
4
0
5764

takhle to dopadne kdÿz jdu kourit na dvorek:*))a tak se o ten podivny pocit delim s Vami..

...člověk cítí podivný neklid

když kráčí po kamenných stezkách

a poslouchá zpěvy starých zvonů..


me oblibene cigaretove miniatury:*))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
miniatura....-)***

Jů... řízek... jednoznačně...

ty me prerizkujeeees...hele bud jsi blazen a nebo rizek:*))))))))to je naky podezrely:*)))))))))))

Jsem řízek.... a blázen... těší mě... :)))))))))

me teeez:*)))))))ja jen hroch tehotnej a s potkanem pod trikem:*))))))

Jů.. potkánek pod trikem??... fiha... to jsou komplikovaný věci na Řízečka... :)))

no jo no...jojo a nene...boze uz se me na nic dneska neptej:*)))

Řízek už nic neřiká.... :))))))

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
Tak podivný neklid bych cítila maximálně tehdy, kdybych šla kouřit tajně :-)

a to ja uz nemusim:*))))))))))))takze timhle to nebude...:*)))))))

az se cervenam...nadhera...btw az budu mit vice casku vyjadrim s ek tvym avizkum...ted nestiham a neci blokovat kompl ostatnim navstevnikum festacku v KV:*))))))mej seeee

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
ach jo = úžasný pocit, když takhle někdy někde jdu, nevyjádřil bych to líp...

snad mile ach jo ;*)))))))

arthamir
29. 06. 2004
Dát tip
ach jo......

...zaujimave...a aj vzhladom na to ze hroch je moje oblubene zviera tak aj tip...

kujiii...za co vsecko takovy tvurce nedostane tip ;*))))))))

...chcem zdoraznit slovko...aj...keby sa mi to nepacilo tak by som sa na to vyflakol... ...i ked hroch su naozaj moja slabostka...

moje taky:*))))))))tak tim lip...:*))))ze nejen za hrocha:*))))klikni na muj nick ...mam tam fotecku hrochu:*)))))

...vsimol som si...ja mam v compe takych viacej...to sa akoze chvalim... ...ba dokonca aj zvuk...znie to trosku uchylne... ...inak som o nich napisal aj cele dielko...mozno si si vsimla...moje celozivotne badanie...ak to teda zaujima...

no podivam podivam...este sem si nevsimla priznavam se:*)))))))...hrosi zvuk je supeeeeer..ale desne zvlastni..to jo:*))))) ja mam jen sbirku plysovych hrochu a ruzny obrazky a pohledy a taaaaaak:*))))

...no plysaky...to nie... ...ale k narodkam som dostal od kamaratky cokoladoveho...po cestnom boji skonal v taske na nasledky roztopenia... ...a kamaratka mi ho zozrala...

jo ja mela aji marcipanovyho:*)))))a strasne sem bojovala s tim jestli ho sezrat nebo ne...ale marcipan miluju tak jsem neodolala...:*)))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Parádní věc... klub sekce pouličná poezia....

o tom jsem prave mluvila dyz jsem rikala ze koureni je inspirativni:*))))))))a to Posledni tango v Parizi vzniklo taky u cigarety..akorat me nikdy nenapadne nic delsiho...asi by to chtelo delsi dym:*)))))))))))diiiikyy za klubikk

:*)))radsi francouzskych:*)))

ulita
15. 06. 2004
Dát tip
někam se propadá, že jo?

jako ze starých úzkých uliček ytalských měst ...

Dero
14. 06. 2004
Dát tip
Pěkná pocitová ...

kujii..jinak to ani neumim:*)))))

Dero
14. 06. 2004
Dát tip
Pěkně nebo pocitově ... ? ;o)

takove otazky na hrosi hlavicku:*)))))))))))))))hroch je totiz jen takovej obrovskej uzel pocitu..to ses v biologii neucil?:*))))))

Dero
14. 06. 2004
Dát tip
Já jsem teprav u krytosemenných rostlin ... ;o)))

tak specham specham...hrosi jsou dulezitejsi:*))))))))pockat kdypak jsme todle brali??...chmm..

JiKo
14. 06. 2004
Dát tip
pěkný fragment. Což zkusit delší text?

dyz vono to nejak neslo...todle bylo vsecko co se mi zachytilo v srdicku:*))))))))

JiKo
14. 06. 2004
Dát tip
chce to tužtičku a papírek a zapisovat poctivě )))

tak leda cigaretou do hliny:*)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru