Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad hladinou

Výběr: sleeping_beauty
16. 06. 2004
13
7
6079
Autor
Zbora

Nehektická

Ticho smutné hladiny

noční bouři přivolá.

Ve chvíli, kdy prví kapka rozhoupe svět,

čas opozdí se,

jen na chvíli.

 

Kdyby na břehu v trávě seděl kdokoli,

tvář jeho by se nepohnula.

V okamžiku kdy čas zaškobrtne,

život se lehce zakloní,

jen na chvíli.

 

Když život chodí shrbený,

obzoru stěží dohlédne.

Na šedých cestách ztratí se,

kdo u břehu neposeděl,

jen na chvíli.


7 názorů

Zbora
10. 10. 2008
Dát tip
Áha, tak takhle si myslel tu fundovanou krititiku. No, tak je tady pár (cca 2-3) lidí, kteří dokáží napsat něco málo o formě (Piorecký bohužel naše stránky nenavštěvuje) ale ti určitě nepíší obsáhlé kritiky pod neucelené soubory, natož pod jednotlivé texty. My ostatní si tady navzájem říkáme jak se sobě navzájem líbíme a poplácáváme se po ramenou. Hlubší kritikou se tady pak v posledních letech rozumí, že se nenapíše jen líbí, ale napíše se: líbí se mi to, protože je to hezké. To jen na vysvětlenou. No, mimochodem jak logo napovídá, jsme na amatérském lit. serveru ;o)

Zbora
09. 10. 2008
Dát tip
Dobře, tak si běž přečíst nějaké moje texty z tohoto roku a pak si můžeme povídat, jestli to provádím a proč. Jsme v reálném čase. Tady nemá smysl rozebírat, jaké jsem psal slohové práce v páté třídě. Navíc i kdyby, kritik není od toho aby sám uměl psát, ale aby uměl říct co a proč? Navíc: Ty, jak sám/a říkáš psát začínáš a hned stojíš o fundovanou kritiku? To si ovšem tropíš žert.

Zbora
09. 10. 2008
Dát tip
Máš naprostou pravdu. Je to text alespoň pět let starý a je otřesný. Ale tohle Tvé (a u nových autorů tolik časté) oplácení negativních kritik negativními kritikami je přinejmenším úsměvné. Pokud jsi přesvědčen o genialitě svého díla, stačí si zašktrnou při publikaci dole to políčko Nestojím o hlubší a je klid na obou stranách a já bych nevynakládal zbytečnou energii, abych Ti pod Tvým textem něco napsal, když o to nestojíš.

Alú
07. 08. 2008
Dát tip
V okamžiku kdy čas zaškobrtne, život se lehce zakloní, jen na chvíli. Tohle mi příjde jako nejsilnější okamžik této básně, každopádně se mi líbí že se nese v jednom duchu. Tedy neskáčeš po tématech. Příjemné.

Craerassy
09. 03. 2005
Dát tip
jen tohle "prví kapka " mi vadí...jinak je skvělá:-) *

kvitecek
18. 02. 2005
Dát tip
hm

Sněhanka
03. 02. 2005
Dát tip
krásná

Zbora
03. 02. 2005
Dát tip
Sněhanka: díky, potěšilas...Těším se, až Tě tady budu potkávat v létě...Tvůj nick bude příjemně chladivý :o))

Sněhanka
03. 02. 2005
Dát tip
*)) pošlu ti nějaké vločky

Jeheheman
26. 10. 2004
Dát tip
Když život chodí shrbený, obzoru stěží dohlédne. nejlepší moment, byť na můj vkus dost poučný:o))

MilanH
20. 08. 2004
Dát tip
Je v tom kus moudrosti!!!

Seregil
15. 07. 2004
Dát tip
Parádní kus...*!

je moc pěkná, líbí je v ní kouzlo okamžiku zachycené v Tvých řádkách.... děkuji.... t!!!

per_zay
05. 07. 2004
Dát tip
hmmmmm ..... dobrý ..... T

(závorka)
30. 06. 2004
Dát tip
jo, alw jo (líbí) T

sice mi příjde, že trochu podléhá schematičnosti dnešního písmáka (vlíbení se S-B), ale tahle má něco do sebe a určitě stojí za přečtení t. WiruZ: sorry za avi, ale jseš dobrej :o)

WiruZ
17. 06. 2004
Dát tip
kdyz te to bude bavit....a nebudes si pripadat jako hovado tak prosim

WiruZ
17. 06. 2004
Dát tip
trocha sebekritiky....by neskodila co?

WiruZ
17. 06. 2004
Dát tip
reknu ti ty ses fakt vopruz kdyz uz si rikam "parada uz ji to preslo" tak nic zase avizo......tak se pro dnesek uklidnime....dame si neco studeneho, schladime hormon.....a pujdeme spat.....treba? to neni prikaz...ale navod, rada.....jak chces.....

WiruZ
17. 06. 2004
Dát tip
nechtej...ale ja jo....tudiz se pro dnesek s tebou loucim byl to prinosny vecer....vzdy sem snim o tom, ze se budu najednou u trech del hadat se sleeping....konecne se tak stalo a vlastne muj zivot dosel jiz sveho naplneni.....hura hura hura....dobrou noc

Lukaash
17. 06. 2004
Dát tip
Moc dobré. *

WiruZ
16. 06. 2004
Dát tip
no jo tak posilej....ale priste si nestezuj.....

Dero
16. 06. 2004
Dát tip
Pěkně nehektická ... fajn.

meanka
16. 06. 2004
Dát tip
V okamžiku kdy čas zaškobrtne, život se lehce zakloní hmm, mně se taky líbí... :) t

WiruZ
16. 06. 2004
Dát tip
je pekna, ale ten vyber asi nechapu...ale to je jedno

WiruZ
16. 06. 2004
Dát tip
zadny avizo sem ti nedaval tak nevim proc ty ho davas me.....sama se muzes priposrat kdyz ti nekdo da nevyzadany tak prosim respektuju to i u ostatnich ano...... a je to muj nazor, ze to do vyberu nepatri...nemluvil sem o slozitosti, ale proste pripada mi az prilis obycejna.....a ze nekdo neco napise behem dvou hodin a jinej se s tim mori pul roku to jeste neznamena ze plivani slov je spatne.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru