Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Počátek nálady

19. 06. 2004
12
0
9431
Autor
Seregil

V práci 19.6.2004 10:21 Zase pracovní víkend...

Lepí se mi
na patro
všeobjímající prázdno.
Tichý vzlyk
a nespočet chvil ticha.
Volný verš
a statisíce slov.
Položím hlavu
na oltář
lidských snění
a procitnu.
Chléb a čaj?
Ano, nový den.

Seregil
25. 10. 2004
Dát tip
Inu.. ne vždy se všechno líbí všem... Díky Navždy...

0/5 čéče tak tohle mě neoslovilo, nevím proč...snad kvůli tomu chlebu a vodě...takové moc skromné

maia
10. 07. 2004
Dát tip
:-) * dream, nedokazala by som si Seregilove basne predstavit bez tvojich obrazkov. :-)

studanka
24. 06. 2004
Dát tip
Tehotnej_hroch: díky za gratulaci! Je to hodný, i když někdy náladový medvěd... :-)

Sarí
23. 06. 2004
Dát tip
opravdu povedené.. *

Hanca
22. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi. Tip

skaman
22. 06. 2004
Dát tip
Jednoduchá, čtivá a pěkná. tip

Petr_Pan
21. 06. 2004
Dát tip
Ou - ta čtenost - gratuluji + dávám zasloužený TIP

Odeta
21. 06. 2004
Dát tip
"položím hlavu na oltář lidských snění" moc hezké...

Drownedgod
21. 06. 2004
Dát tip
...hmmm...hlava jež odložena jest a tělo jako by žilo vlastním životem, tolik informací, tolik všeho...a z toho všeho vyber něco víc, něco jež svojí silou znásilní počátky nálad, jež by se mohly zrodit právě ve Tvé odloženě položené hlavě...:-) *t

Delahaye
20. 06. 2004
Dát tip
...ehmmm...dost dobrý spam, ve kterém jsem marně hledal něco ke Tvému dílku... :-) já bych ho bral jako Indsipozici - vyjádřit občas náladu slovy je těžké, ale je potřeba a fajn to zkoušet... ale jako Báseň lyrickou nerýmovanou ? To nee ... :-) Ahoj.

studanka
20. 06. 2004
Dát tip
zdravím svého muže medvěda/vodní mlýn a sympatickou těhotnej_hroch! Doufám, že se k vám zvířátkům brzy připojím- třeba jako březí_vlčice...:-)) souhlas s manželem- fakt září až se někdy nedá spát...:) TIP za diskusi v kritikách...

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Probůh.... :)))

studanka
20. 06. 2004
Dát tip
nějaký problém, miláčku? :-))

oooo a ja si hned rikala uz u te kritiky ze je to mily nick:*))))))))...dnesni napady jsou menstruujici hroch a nebo depkovatej hrosik...klidne vyuzij;*))))))))...a tahle se aspon ma zarit..i dyz z ekologickeho hlediska produkuje obrovske mnozstvi svetelneho odpadu:*)))))))))..jsem rada ze jsem se podilela na ziskani typu:*))))))))gratuluji k medvedovi madam:*))))))))

Martinka
20. 06. 2004
Dát tip
Položím hlavu na oltář lidských snění peknota........

vesuvanka
19. 06. 2004
Dát tip
Volný verš a statisíce slov... To znám - někdy to na mě přijde v naprosto nepoetické situaci - například na eskalátoru metra, kdy nemám po ruce tužku a papír, abych ta slova zachytila... Pěkná a tip

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Díky vesuvanko.... já stál na terase a kouřil cigaretu.... papír a tužku jsem po ruce neměl... tak jsem to napsal potom...

Abyss
19. 06. 2004
Dát tip
*

srha
19. 06. 2004
Dát tip
bože, to jsou ale bláboly... jako kdyby ti bylo šestnáct.

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
srha... no když ti to tak připadá... mě někdy je šestnáct, tak to asi odpovídá...

srha
19. 06. 2004
Dát tip
o tom to není... šestnáct ti není... je to o básničkách, o který ti evidentně asi nejde...

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
aha... tak tu mi dochází argumenty... píšu jak píšu... když se ti to nezdá... inu jsi-li povolán kritizuj... :)) Píšu o pocitech a tak podobně.... kritizuj konkrétněji, když se ti nezdá....

Vampirezza
19. 06. 2004
Dát tip
Tvá utopie nezná konců? to si můžeš v práci pouštět net?to u nás je to zakázaný!

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Vampirezzo...... taky to máme zakázaný.... ale nějak se prokousávám... Utopie? Jo to asi sedí.... grafomanství a pocity... tak nějak to dávám dohromady...

me se to nahodou libi:*)))))ma to naladu...taky me casto napadaji ruzny verse nebo jen radky...souzvuky slov ..kdyz jdu kourit..:*)))cigarety jsou inspirativni:*)))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch ... tak tos trefila hlavičku na hřebíček... při cigaretě a pivu (nebo kafi anebo i jinak) se mi tvoří nejlíp...

moje nejlepsi a nejinspirativnejsi kombinace je cigarko a svaracek..hodne sladkej cervenej...a klidne i v lete..a jeste lip u ohne vecer z dreveny misky:*))))))ale to uz zavani desnou romantikou co? ;*))))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch No to je parádička... svařák mam taky rád... jen však za chladných dnů... a romantika? Jen houšť a větší kapky ... v tomhle jsem beznadějnej.....

S: tak v tom sme dva:*)))))zoufali blazinci:*)))))...snad jen kvuli tomu svaraku jsem si poridila prave tu drevenou misku..vidis to mi pripomina ze se muzu tesit na pondeli kdy takhle nekam vypadnem..no snad nebude prset jak prave ted:*)))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
To já se také těším na pondělí... pojedu ukázat fotky ze svatby dědovi a babičce..... těšim se, děda je velkej pilíř v mým životě.. a taky je to básník a hudebník.... mám spoustu z něj... v jeho básních jsem se cele objevil... jsem stejnej jako děda před šedesáti lety....

jeste rekni ze s tvoji svatby:*)))esli joo tak to teda gratulujuuuu..ale esli ne tak..vlastne proc negratulovat taky..k cemukoliv:*))ono se dycky neco najde...no ale inak mam v pondeli i zkousku tak bych se mela snazit ucit se aspon neco..ale ono to nejdeee... tak to ja tise..a klidne i nahlas..doufam ze nejsem jak muj deda..on je to blazen ale ne zrovna v dobrym slova smyslu:*)))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch Si piš, že z mojí svatby... jsem se oženil se svou studankou... přesně 24.4.2004 jsme se brali tu v Prahe.... (mimoto se ve stejné datum i stejném kostele ženil můj kamarád - zde hurvinek, již dlouho neaktivní Písmák) Takže díky za gratulaci.... Na zkoušku říkáš? ... Tak to ti nezávidim... ale zas nemusíš být o víkendu v práci... a fachčit.... :))))

:*)))))))tak to je naaaadherne:*))))))tak jeste mlaaaask pro stesti a pohodicku..to ted musis zarit jak slunicko:*)))))))...a jakypak kostel to je??...ne ze bych se tam u vas v Praglu nak moc vyznala ale treba...a dyztak mi ho aspon malinko popis...budu snit a treba uronim i slzicku dojetim:*)))))))..jeee ja uz dlouho nebyla na svatbe:*)))))))no ta zkouska bude snad pohodova tak doufam ze to nebude moc problem..pak jeste jedna..ale az v zari a mam hovoto:*))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch no... zářím spíš jak malá elektrárna... :)))) Je to evangelický kostel U Salvátora na Starém městě, kousek od Staroměstského náměstí...

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
ještě avi... já pako...

ja myslim ze vim kteryy...hele tak doufam ze nejses atomova elektrarna...ty ja nerada...a vubec este bys moh bouchnout:*)))))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Malá vodní elektrárnička.. taková.. maličkatá... s hodně velkou světelností.... :))

vyyyyyborna elektrarna:*)))))a urcite neni vubec hranata a nevypada jako ty normalni elektrarny...neni to treba jen upraveny stary mlyn?:*)))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Joooo.... vodní mlýn.. to je přesně to sousloví, které jsem hledal...

mam to presne pred vocickama..krasaaaaaa:*)))alespon nekdo je spokojeny a stastny hodne mooooooc:*))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
... k tomu už můžu jen tiše a spokojeně mlčet a bručet si do fousů... :))))

jak medvidek...uplne vidim i ten tvuj usmev:*)))))))))to je kouzelnyyy

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
No... o mě žena říká, že jsem takovej... medvěd... :)))

noo..asi to jde videt uz podle rukopisu...to je ten sklon pisma...chmm...a zpusob jakym delas mezery...uuuuplne medvedovitej:*))))))))

Vampirezza
19. 06. 2004
Dát tip
vidím že máte isnipirací dost ale já nějak ne.. potřebuju vymyslet klauzuru do školy a pořád mi to nejde a ani se k tomu nemohu dokopat:-(((

tydle stavy chapu a soucitim...ja se zase musim ucit:*))))))))

Vampirezza
19. 06. 2004
Dát tip
no jo učení užý mám naštěstí za sebou..ale ted ta práce...tfuj

nooo vidis si mi pripomnela ze me ceka 3 strankova esej na tema ceske neme filmy do roku 45..:*))))taky dobry ne...uvidis ze to zvladnes jen zacit:*))))))drzim pestickyyyyy..a hrosi pesticky sou peeeeekne velky ;*))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch.. Tak já ti schválně pošlu nějakej ručně psanej dopis.. to bude teprva mazec... :))) Vampirezza... práce... máš sakra recht.. tfuj...

:*)))))))to bych se urcite celou dobu smala a rikala si...jeee medveeeeeeed ;*))))))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
anebo mamut... :)))

ne ne medved...za tim si stojim..urcite to tak bude:*)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru