Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkal jsem se s tím chlápkem, co umřel

13. 09. 2000
6
0
4228
Autor
Sadaf

Věci tohoto básníka jsem nalezl čirou náhodou v příloze jakéhosi časopisu zhruba před rokem.. Od té doby ani ťuk. Podle mého názoru píše úplně fantasticky, ale mám od něj jenom pár básní. Proto bych chtěl poprosit, zdali někdo z vás nemá něco více a případně mi mohl poslat buďto do Písmáka nebo na sadaf@post.cz A teď k věci: Jmenuje se Gregory Corso, je mu 70 let ale nikdy a nikde jsem o něm v Čechách neslyšel.

Pili jsme prošli pár barů rychle si padli do oka Chtěl vědět co je to poezie tak jsem mu to řekl Jednou večer v náladě jsem ho vzal domů a ukázal mu své nedávno narozené dítě Obrovský žal ho přemohl " Ó Gregory," zaúpěl " zplodil jsi něco co zemře".
Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Toto by sa do "Písmáka deťom" zase nehodilo ani náhodou...pre mňa je to dosť desivé...myslím, že beat generation nie je to, čo mi vyhovuje...báseň je pravdivá...ale naháňa mi strach...

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Rozhodne to ve me vyvolalo emoce, takze to bude napsany asi celkem slusne

Hackman
20. 09. 2000
Dát tip
stary dobry kluci z On the Road a to co jsi napsal je prave takovy

kalinka
19. 09. 2000
Dát tip
týýýý vole, to je syrově dobrý!!!! Díky za podělení se, písmáčku! Snad ti to jednou Pánbůh/kdokolivchceš oplatí!:o))) Tip jemu za tu sílu, a tobě za zvídavost:o)

upřímná
16. 09. 2000
Dát tip
Poznání tě připraví o tu rozkoš z celkové mysterizace celé té nadherné básně a hlavně jejího autora. TIP.

Sadaf
15. 09. 2000
Dát tip
velkej dík moc všem, kdo mi chce v tomto píchnout...

mis
15. 09. 2000
Dát tip
Tak jsem našel jen jednu báseň v Nové americké anthologii Poets of Today z r.1966. Jmenuje se Uccello aje to rozvažování nad Uccellovým obrazem bitvy. Je to hustá strana mohu poslat faxem, když dáš cislo (v angličtině). Na konci knihy je několik údajů. Gregory Corso narozen v New York City 1932, jeho knihy The Vestal Lady on Brattle (Cambridge 1955) , Happy Birthday of Death (New York 1962),Long Live Man (Norfolk,1962) Ucello pochází z Gasoline9San Francisco,1958).

Siminka
14. 09. 2000
Dát tip
Pro někoho je výborná, pro někoho supr, pro někoho něco jiného. Pro mě je zničující.

mis
14. 09. 2000
Dát tip
Jo, Corso patří do beat generation spolu s třeba A. Ginsbergem a L.Ferlinghhettim u nás tam někdy počítají Hraběte. Taky Kerouac (On the road) tam patří. V našich slovnících hledat pod beatníci. Možná něco najdu v Angličtině doma.

zirafka
13. 09. 2000
Dát tip
Ta basnicka je vyborna! :-)

Jákob
13. 09. 2000
Dát tip
Gregory Corso: Smrt přichází v pubertě Dotkl jsem se toho, co nahání hrůzu dětem, dotkl jsem se toho a ten dotek mi byl povědomý, ano, dotkl jsem se sebe sama před jednatřiceti lety a ještě dál předtím. Nadotýkal jsem se vrchovatě té optimistické smrti, která se promění v muže.

djPes
13. 09. 2000
Dát tip
Tusim, ze 3x vyslo Mokre more (prelozil Jan Zabrana) a ve Votobii pak American Express. Urcite je i v Horoskopu Orloje, coz je skvely vybor z americke poezie, vrele doporucuji.

šroubek
13. 09. 2000
Dát tip
supr

šroubek
13. 09. 2000
Dát tip
supr

Mahoney
13. 09. 2000
Dát tip
dokonalé *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru