Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hřál jsem na prsou hada

22. 06. 2004
9
0
7804
Autor
Noe1
Hřál jsem na prsou hada

teď hledám brod přes řeku Léthé

vědět, že mělas mne ráda

cestu našel bych lépe.

 

Ref.:       V mrazivé noci dohořívá oheň

přiložit můžem snad už jen mosty,

a sešit básní psaných pro tebe

a sešit básní psaných pro tebe.

 

Na prsou hádě jsem hřával

déšť pro něj na oknech pláče

země se mění v blátivý zával

bořím se pod maskou hráče

 

Ref.:     V mrazivé noci dohořívá oheň ...

 

Na prsou háďátko hřálo

to prázdno překáží a pálí,

oblázek, obrázek, zůstalo málo

stopy co nemizí v dáli

 

Ref.:     V mrazivé noci dohořívá oheň ...


Jolana19
07. 06. 2006
Dát tip
a kdo ne, Noe, a kdo ne

Noe1
07. 06. 2006
Dát tip
Jolana: slova jsou stará, ale pocit ... aspoň vidíš, že i já se občas plácám v šílených veletočích díky

Noe1
07. 06. 2006
Dát tip
Jolana: slova jsou stará, ale pocit ... aspoň vidíš, že i já se občas plácám v šílených veletočích díky

Jolana19
06. 06. 2006
Dát tip
i když je poněkud staršího data, stejně je krásně smutná

leinka
28. 06. 2004
Dát tip
smutná a pěkná :o)*t

šmarjá to nemělo působit tak, že se to sem nehodí :)) jenom pro mě ososbně je text hůř uchopitelnej... ale na nějaký vystoupení se v létě určitě těšim :)

teqrilla
23. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi, ale hudba chybí...

Noe1
23. 06. 2004
Dát tip
V_L: docela jsem přemýšlel nad tím cos mi tu napsla, máš pravdu - texty (až na vzácné výjimky) se moc nehodí k takovému způsobu prezentace. A navíc ty moje písničky až na malé výjimky jsou vždycky hodně osobní, v podstatě vzkazy konkrétním osobám. A pokud je hraju, dokáží to někteří mí blízcí tolerovat. Závěr z toho pro mne je, že tuhle sbírečku zde nebudu dál rozšiřovat. Raděj třebas na nějakým srazu zahraju :)))))

Noe1
23. 06. 2004
Dát tip
Ha, ty si fakt děláš co chceš, viď - ten tip je mi natruc co??? :)))))). Je to docela rychlý záležitost a docela při refrénu řvu, žádnej ploužák. A název sbírečky je slovní hříčka, referující k mé (jiné) přezdívce :)))

romi
22. 06. 2004
Dát tip
*

Evička
22. 06. 2004
Dát tip
přiložit můžem snad už jen mosty ... mě dostalo! jako táborákovej text je to dost dobrý!*

Rowenna
22. 06. 2004
Dát tip
No - to učíš děti na táboře? Chytrý texty, to je důležité. :-)

Ještě doladit to hudbou... :-)

vesuvanka
22. 06. 2004
Dát tip
Smutná a krásná, zajímavá by byla i melodie. Díky a tip Ty vedeš oddíl dětí?

To je zvláštní, jak to člověk úplně nedokáže posoudit, když je to text písně... líbí se mi "přiložit mosty", jinak mi moc nesdí slovo "zával" a nedvědovské "stopy co nemizí v dáli"...

Noe1
22. 06. 2004
Dát tip
Máš pravdu, taky se mi texty špatně posuzují bez muziky. "Stopy ..." nepovažuju za nedvědovské, i když sem Honzovi docela podobnej :)))) To je jen popis reality, žádný falešný cukrkandl :))))

Chápu, ale někdy právě ty popisy reality vypadají jako největší vylhanost... myšleno obecně :)

Lishaak
22. 06. 2004
Dát tip
Fakt docela dobré, škoda že bez melodie, nelíbí se mi rým Léthé - lépe, takové krásné první slovo a takové suché druhé, jinak ještě jedna věc, takové obrázky, jako máš ty ve svém vztahu k literatuře na mě působí strašně depresivně (kdoví proč). Takové obrázky vždycky bývají v těch čítankách pro základní školu a mě je z nich vždycky strašně úzko (kdoví proč)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru