Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radost

23. 06. 2004
4
0
5320
Autor
Lassie

Každé slovo jako tón

každý úder jako zvon

každý den jak sladké snění

všechno láska v krásu mění.

 

Jako jaro květy vítá

jako každé ráno svítá

jako večer usínám

tak vím,že Tě ráda mám.

 

A ještě víc teď můžeš chtít

a ještě víc snad můžeš snít

ještě víc a ještě dál

když Ti osud štěstí přál.

 

 


Lassie
10. 02. 2005
Dát tip
Hej..mas nejaky vysoky naroky..takze mas asi smulu.. Ale co muzu..Diky Ti tedy za "lasicku".... :)

TIP + klub(?)

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Ty nezahalis.. Diky

My nikdy (teda skoro nikdy) nespíme ;-)

Tak to už je jiná, Hnusec, to už lehce Ekzémečné je. Nicméně, sezvu raději klubbery na poradu. Alte?

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Nevim proc,ale docela se bavim tim, jakym zpusobem to kritizujete.. a taky jak se nade mnou dohadujete.. :) A beru si vase slova k srdci..jen nevim,jestli se to prociteni da naucit..

Hele, kolie, naše pindy si neber nikam, natož na hrudník. Nerad bych dostal od pana otce do řepy.... :)

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Tak zaprve..njesem kolie(i kdyz je to hezky pejsek)..to slovo znamena v prekladu divka(nebo tak neco).. No moment..tim chces rict(alternative4),ze prociteni je dobry akorat pro texty divcich skupin a nebo je to ne moc kladna narazka na to co jsem napsala.... ??

Lassičko, to už bys mohla vědět, že altík ne moc kladně naráží v jednom kuse....

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Mohla nebo nemohla..dulezite je, ze nevim a tim s pis ne na co.. :) a Lassička..to uz je uplne neco jineho..

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Tak dekuju.. Ja se snazit nebudu..ono by z toho stejne nic nebylo.. :) Takze budu procitovat jen to co se prociti samo a uvidim, co z toho vyleze....

Lasičko, to je hrozný, voni obvykle takle nekecaj. Nemaj pravdu. Dílo je to naibté citem.

Hnusec, nebuď... sobí.

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Heej,proc mi rikate Lasicko? Ja je sice vubec neznam, ale nejak si spis myslim, ze takhle mluvi uplne normalne.. Nekteri lide jsou na ty narazky opravdu sikovny .... :) (asi by si dost dobre rozumeli s nekterymi mymi kamarady..)

Asi protože Lasičko je takové milé. Mně říkaji Hnusec - a přitom jsem Sobí. A máš pravdu. Hrozní jsou pořád. Jen to občas nedávají najevo.

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Tak jo Sobí.. :) Ja bych to nenazyvala tak tvrde-hrozni .. spis jen veseli.. nebo ne? Sranda musi byt. A jak jsem nekde vycetla..mozna Zacek, mozna ne..) "Zivot je pes, a proto zit ho je psina."

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
No jó.. akorat Ti tam chybi ta carka nad a..

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Takovy lidi to chce bud napravit a nebo si davat bacha, aby je clovek neurazil, popripade neranil.. a to je tezky..

Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Diky vam za kritiky i povidani.. I kdyz me to bavilo,musim jit..uceni nepocka.... :(

Ano ano. Standa musí být. Moje řeč....

Mimochodem, nerad bych aby zapadlo, že "lasičku" jsem vymyslel já... Zasloužil bych si opulentní večeři a pomazat nedomrlý hrudníček vonnými oleji.

Lassie
26. 01. 2005
Dát tip
Dekuju Alive (Vendulko) a dekuju za zkritizovani. Problem je v tom, ze ja se bohuzel ridim asi jen tim, jak mi to zni, kdyz si to ctu a na ty predpisy moc nejsem.... Ale aspon me neco naucite. Takze..jen kritizujte :)

vesuvanka
26. 01. 2005
Dát tip
Je krásná, radostná a hřejivá.... TIP

Lassie
26. 01. 2005
Dát tip
Tesi..moc. Dekuji za T

Danny
25. 01. 2005
Dát tip
autor stojí o hlubší kritiku? dobrá tedy... naivní, prvoplánový, hafo klišé... je vidět že se asi snažíš, ale literárně bohužel nic moc :(

Alive
26. 06. 2004
Dát tip
Mě se tohle hrozně líbí!!!! :o)...přesně tak si přestavuju radost a první sloka je úplně nejhezčí!!! (co na tom, že to není podle předpisů- Martinko ) Určitě tip**** Haninko ...II

Jeheheman
23. 06. 2004
Dát tip
radost až na kost všechno láska v krásu mění..:))) to si zapamatuju.. s tím ještě pobavím

Martinka
23. 06. 2004
Dát tip
použila si gramatický rým...tón/zvon ........a to je v rýmovanej básni ako hrubka v názve......trochu viac cviku a možno to pôjde......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru